T

Yüzbaşı
14 Nisan 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
2 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
T
14 yıl
Burdaki şarkının ismi ney acaba..?
http://www.vidivodo.com/20855/reality-show-show-plus

arkdşlar 15 saniyelik bölümde çalan şarkınn adı ne ya bayadır arıorum bilenler yazarsa çok tşkler ya..
T
14 yıl
2277 hariç kntr transferi:/
arkdşlar 2277 1 sms yio ve bnde tam 10 kntr var arkdşıma atıcam 5 sms ten sonra blş diye ama 8 kntr atabiliorum 1 sms yediği içn 2277 bundan bşka bi yol varmı kntr yemeden atmamın?
T
14 yıl
$lm Beyler Keyifler nasıl...?
ko bırakalı 7 ay falan oluodur heralde 3 aydır falanda forumu unuttuk yaf :) bn gldm... eee bakalım bisi kimler karşılıkcak
T
14 yıl
izle yarıl xD
arkadaşlar videoları gezerken gözüme çarptı son ana kadar izleyin

http://www.youtube.com/watch?v=ME0GgHtDeEA


T
14 yıl
reset gelio
reset gelio
tüm server mı yazdı bilmiorum ama gırakona reset geldi charı hemen ardreama bıraktım sc lerle potumu alıp
T
14 yıl
silindi..
silindi..
T
14 yıl
Gırakonda DieselTRoniC satılıktır 62 %70 bp..
Arkadaşlar düşündük taşındık okullar açılması nedeni ile gırakondaki charımızı takas edicez ardream rouge si ile

62 %70 bp master açık judgement açık judge scrol vardır
itemler
+7 paper set str
+8 destoreyer
lupus pendant
belt of str
golden earring
görev itemleri duruyor
27k np ve biraz ün
Walkry set Hp
vede gold pre 14 gün
Ve birde 31 lvl ped vardır

aradığımız itemler
+8 dual clever
+7 chitin set
en az +5 dd olması şartı ile
Kasada biraz nakit
olursa pp
veya var olan uniq
Ulaşmak isteyenler

bjk_forever_1903@hotmail.com veyatta dogukan_aktas@hotmail.com

Charın resimleri ayrıntıları bu topic altındadır
http://forum.donanimhaber.com/m_16448689/tm.htm
T
14 yıl
OYUN Kapalı canınız mı sıkılıyor?buyrun o zmn
Belki yeri değil ama sizi düşünüpte koyuyorum canı sıkılan varsa buyursun oynasın

http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/play.asp

oyun şöyle

basic towers elemental towers ve combo towers var en güçlüsü combo towers tır 200 altın ister

altın yapmak için bol bol kule dikip(towers) gelen yaratıkları öldürmek yukarda paranız yazar ve 20 tane canavar geçirme hakkınız vardır dahada çok yapabilrsiniz 40 altın ile elemantel towerları dikmek için yeterli paranız vede research var aşşağıda onlardan dikçeğinize uygun olanı bulup açmanız lazım

combo towers için ise 3 tane elemantel towers ın açık olması ve paranızın yetmesi gerekir ben en fazla 38 yapabildim dahada geçemiyorum
birde şunu ekliyim unutmuşum

research ları açmanız için belirli lvl lerde bonus gelir lvl yazan yerin yanında Ok işareti gibi yeşil bi işaret var onun yanındaki rakam sizin aldığınız bonuslardır

lvl 8 de 17 de bide 24 lerde falan almanız lazım o bonusları öyle bişeydi
İYİ OYUNLAR


Not: bu konu flash oyunda benim konumdur çalntı demeyin daha öncede eski adı Arkandayım olan arkadaşımla burdada vermiştik


flash oyundaki konum: http://forum.donanimhaber.com/m_16936417/mpage_1/key_Al%25FDn%252Csize%252CStrateji//tm.htm#16962667
T
14 yıl
Aldık Simgeyi (Simgeyi değiştirdik gel gel)
aldık simgeyi bide günlük 200k geliri

8.5k yaparsak yarın 10k falan S bizde Samet gelince havaya uçucak

Beyler şuan relog attım ve S çıktı yubbi

< Resime gitmek için tıklayın >
























< Resime gitmek için tıklayın >
T
14 yıl
NP LER 0 LANDI NEFESLER TUTULDU
np ler 0 landı haydi inş bi M çıkarsak yeter bize bastır Diesel

Şuanda 0 landı saat 16:34

np şuan 1.100k güzel gidiozz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.