Y

Binbaşı
20 Mart 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
40 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Y
5 yıl
Hepsiburada da satılan Apple EarPods kulaklık orjinal mi?
Apple in kendi sitesinden 129
Hb sitesinde 79 tl
Aradaki 50 tl fark var açıkcası yorumların birçoğu tereddütlü orjinal değil filan da yazan var, kesinlikle orjinal yazan da var.
Alan kullanan var mi fikirlerini paylaşırsa memnun olurum.

Kendi iPhoneumdan çıkan kulaklığı oğluma kaptırdım
Bi tane daha almak gerekti
Beğeniyorum bu kulaklığı en önemlisi spor yaparken düşmüyor kulaktan ses kalitesi yeterli zaten
Çok araştırma yaptım ama kulağımdan düşüyor kulakiçi kulaklıkların çoğu, o lastikli olanlar

Bu kulaklık nasıl tasarladılarsa artık takiyorsun öyle kalıyor kulağında dakikalarca (50-60 dakika günlük yürüyüşüm var) ve agrı filanda yapmıyor
Y
5 yıl
TT Mobil ödeme tuzağı dikkat
Maalesef başımıza şöyle bi olay geldi paylaşmak istedim
Eşim malum sosyal medya dan açılan bir linkten gerçek yaşınızı bulun şeklinde 3 adet soruyu cevaplandırmış
3. Cevaptan sonra eğlence servisiniz aktif olmustur diye konuyla alakasız bir mesaj geliyor
Hemen iptal mesajı atmışlar 1 dk bile dolmadan
Ancak TT mobil ödememiz açık durumdaymış hemen hattımıza 20 tl yansıtılmış
Müşteri Hizmetleri ile görüştüm resmen müşteri iskence hizmetleri "siz abone olmuşsunuz yapacak birşey yok" diyor da başka birşey demiyor
Peki neden açık bizim mobil ödememiz dedim hat açılısında standart olarak oluyormus imzalamışsınız diyor. Tuzak resmen
Müşteri böyle şeylere neden korunmuyor diyorum cevap yok
napacaz bilemiyorum
Basına gelip çözebilen varsa buyursun yardım etsin.

Siz siz olun kullanmıyorsanız arayıp MH kapattırın mobil ödemenizi hemen kapattırın, her yer tuzak dolmuş
Oparatorler sanki anlaşmalı gibi koruma yerine bizi dolandırıcıların tahsilatciligini yapıyorlar
Vatandaş 1 dk bile kullanmadığı şeye niye para versin diye soran takip eden yok resmen
Meblağ küçük gibi ama tüm Türkiye de düşünün sürümü

Fikri olan buyursun nereye yazalım şikayet dilekçemizi
Y
7 yıl
Toplu mesaj (sms) programı önerisi ?
Şöyle sağlam işini doğru yapan toplu sms gönderme programı önerilerinizi bekliyorum
Cihaz 6s
Y
8 yıl
İpad için kaliteli satranç programı?
Merhaba arkadaşlar
Ipad için kaliteli ve güzel bi satranç programı arıyorum ne önerirsiniz?
Y
8 yıl
İphone 5 orjinal şarj/data kablosu
Merhaba arkadaşlar
benim iphone 5 orjinal şarj kablom kayıp, şu sıralar sahte kablolarla şarj ediyorum.
apple online store ile telefonla görüştüm 1 metrelik kablonun olmadığı satılmadığını söyleyerek ya 0,5 m yada 2 metrelik kablolardan birini almak zorunda olduğumu söylediler ama pek inanmadım zira ingilizce sitesinde 1 metrelik kabloları satışta,

vatan da veya hepsiburada da olan (MD818ZM/A kodlu) apple kabloları sizce orjinal mi ve en önemlisi uzunluğu 1 metre mi?

konunun uzmanı arkadaşlardan bilgi almak istiyorum, birde bu orjinal kablo gerçekten şart mıdır?

http://www.vatanbilgisayar.com/md818zm_a-lightning-usb-kablo.html

http://www.hepsiburada.com/liste/apple-lightning-data-kablosu-iphone-5-ipod-5-ipad-4-ipod-nano-7-ipad-mini-md818zm-a-kutusuz/productDetails.aspx?productId=teldataip5&categoryId=60002140
Y
9 yıl
itunes fazla para çekti, nedeni?
Merhaba arkadaslar "day one" isimli programı 8,99 TL olarak satın aldım
ama kredi kartıma bir adet 9,11 TL,
bir adette 1,01 tl şeklinde iki adet apple itunes store-t olarak harcama yansımış.

bugün apple dan mail olarak faturam geldi bir adet 8,99 tl gözüküyor day one icin.


bununla ilgili bir açıklama yapılmasını bekliyordum ama olmadı,

tecrübeli arkadaslardan bilgi rica ediyorum neden fazla para çekilmiş olabilir kartımdan ve o 1,01 tl nedir?
Y
10 yıl
Smart Xperia™ ROM JB/ ICS yeni Xperia Jelly Bean ( 4.2.1 ) (Arc/S, Neo/V, Pro ve Ray)
Merhaba Arkadaşlar ultimate hd rom konusundaki mesajı buraya taşıdık farklı şeyler denemek isteyenlere bi öneri olarak
2011 cihazlara jb gelmeyecek eee biz ne yapacaz heralde cihazlarımızı çöpe atmayacağız, custom romlarla yola devam...

"SMART XPERİA ROM"

- Xperia Z ile gelen hemen hemen bütün değişik görsellikler içinde bu romun
- Smart Xperia™ ROM JB/ ICS is a Xperia Jelly Bean ( 4.2.1 ) sitilindedir
- 2011 Xperia HDPI cihazlar (Arc, Arc S, Neo, Neo V, Pro ve Ray) Desteklenen modeller


ÖNEMLİ!!!
Öncelikle bu işlemleri yapan arkadaşlar doğacak olumsuz durumlardan kendisi sorumludur; sorumluluk kabul edilemez,
ancak denenmiştir işlemler doğru yapılırsa problemsiz çalışmaktadır. biraz rom yükleme deneyimi olan arkadaşlara zorlanmadan kurabilirler hatta ultimate hd rom kullananlar cwm den yedek alıp rahatlıkla bu romu deneyebilirler,


KURULUM:
1-Öncelikle romun dosyasını buradanhttp://d-h.st/7QG indirip sd karta atıyoruz

2- ICS 4.0.4 - 4.1.B.0.587 tabanlıdır, romu yükleyeceğiniz cihazınız bu sürümde olmalıdır,

3-Bootloaderi açık ve ics kerneli yüklü olan cihazlara cwm den yükleniyor
örnek en çok kullanılan custom kernel dosyasıhttp://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1266637&d=1345231174
custom kernel (Baseband 77) veya rush kernel, kgt kernel 587, vds kernel ile uyumludur, isteyenler bu kernelleri de önceden yükleyebilir,
orjinal konusunda bootloaderi kapalı cihazlarada cwm den yüklenebildiği söyleniyor ama ben denemedim.

4-CWM Recovery den
Factory Reset/ Wipe data ( wipe data > yes )
Mount and storage and Format system ( format system > yes )
Wipe cache partition ( wipe cache partition > yes )
Advance and wipe dalvik cache ( wipe dalvik cache > yes )
Wipe battery stats ( wipe battery stats > yes )
"install from sd card" seçeneğinden roma ait olan zip dosyasını seçtiğimizde AROMA yükleyici açılıyor ve yükleyici zaten bizi 1-2 basamak yönlendirerek romu yüklüyor.
(aroma içinde seçenekleri doğru seçin cihazınızı, bootloader açık/kapalı durumunu vb.)


ÖZELLİKLERİ:
Düzgün, hızlı, istikrarlı ve görünümlü kullanışlı
335 MB Sistem boş belleği
200mb üzerinde boş ram beklenilmesin çünkü görsellik ön planda ama 100mb altına düşmüyor, yinede kasma yok gereksiz uygulama yok, ram stabilitesi iyi takılmalar yok,
En son Busybox sürümü ve güncel Superuser uygulaması
xperia z lock screen ve xperia t lock screen ikisinide seçebiliyoruz,
SuperSU AROMA dahildir
RAM yönetimi seçeneği aroma installer içinde
Xperia Jelly Bean Lockscreen
Xperia Z temaları
Supercharged ROM
Her uygulama için yeni simgeler ve arayüzler
Xperia T / V ve Resmi Jelly Bean Bazı uygulamaları
Xperia Jelly Bean home launcher
En son Sony medya uygulamaları (walkman, Albüm ve Filmler)
Yeni Ses Donanımları ve Bravia Engine 2 mod
Xperia Tablet S stili Xperia Klavye
Xperia 4.2 Jelly Bean durum çubuğu
Küçük uygulamalar ve Lockscreen ana ROM dahil edilmiştir
JB Adreno libs
Yeni Cybershot mod akıllı çekim modu ve hdr çekim,
yeni xperia z stili phonebook ve dialer
yeni xperia z stili mesajlaşma
yeni xperia z stili widget görünümleri
yeni xperia z stili kilit ekranı ve kilit ekranı arka planları değiştirme vs vs
yeni jb yazı fontu

denedim şu an kullanıyorum çok güzel hızlı ve stabil çalışıyor,
orjinal sitenin linkinde kurulumun nasıl yapıldığı geniş bi şekilde anlatılıyor, hatta kurulum videosu var
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1748635

ekran görüntüleri
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
Y
10 yıl
[ Xperia Ice Bean X ] Rom - Arc S "hız ve görsellik birarada"
Merhaba Arkadaşlar xda forumda ice bean 4.2n romunu yapan arkadaş daha stabil hızlı ve kullanışlı yeni bi rom çıkarmış;
Xperia Ice Bean X
Özellikleri : hızlı, stabil, gereksiz şeyler çıkarılmış, rootlu, sorunsuz, jelly bean tarzı, nxt serisi uygulamalar
eklenti olarak ben sadece yeni nxt serisi home launcheri yükledim
orjinal sitenin linki : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?s=a274815f4eb5f6557659d866557f3840&t=1863036
romun dosyasını 2.mesajdan indirebilirsiniz.

Xperia Ice Bean X kurulumu özeti
Öncelikle bu işlemleri yapan arkadaşlar doğacak olumsuz durumlardan kendisi sorumludur; sorumluluk kabul edilemez,
ancak denenmiştir işlemler doğru yapılırsa problemsiz çalışmaktadır.
Ayrıca Orochi ustanın konusu
TÜM XPERİA SERİSİ - ROOT-BOOTLOADER-ROM-YAZILIM ve DİĞER İŞLEMLERhttp://forum.donanimhaber.com/m_63038373/tm.htm
Konusundan ben çok faydalandım kendisine teşekkür ediyorum,
anlatımda aşırı kalabalık olmasın diye bazı yerlerde bu konunun mesaj numaralarını verdim
aynen yazılanları uygulayın sorun çıkmaz. Yapılışı adım adım yazdım adımlara uymanız önemli,

1- İlk Yapılacak işlem pili en az %50 şarj edin ve Yüklemek istediğin Xperia Ice Bean X romunun zip formatındaki dosyasını sd karta direk atınki daha sonra uğraşmayın, rehberinizdeki kayıtları vb. yedekleyin.
romun dosyasını 2.mesajdan indirebilirsiniz.http://forum.xda-developers.com/showthread.php?s=a274815f4eb5f6557659d866557f3840&t=1863036

2-Arc S cihazının ICS 4.0.4 yazılımına ve 4.1.B.0 587 numaralı son sürüme sahip olacak,
eğer farklı bi sürümde ise flash tool ile 4.1.B.0 587 numaralı sürümü yükleyin.
Yapılışı bu konunun http://forum.donanimhaber.com/m_63038373/tm.htm 5.Mesajda falshtool kullanımı 6. Mesajda gerekli FW dosyası var.

3-Bootloader kilidi açılacak Bu noktada dikkat cihazınızın garanti dışı kalmasını göze alıyorsanız devam edin tekrar belirteyim sorumluluk size aittir.(Nasıl yapıldığı:http://forum.donanimhaber.com/m_63038373/tm.htm mesaj 3)

4-CWM ve boot.img (yüklemek istediğin roma ait kernel) yüklenecek
(http://forum.donanimhaber.com/m_63038373/tm.htm mesaj 4 de ayrıntılı anlatılıyor bu işlem yapıldığında hem kerneli değiştiriyor hem de CWM menüsüne kavuşuyoruz.)
kernel olarak ice bean4.2n için verilen aşağıdaki kerneli kullanın
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1266637&d=1345231174

5- CWM menüsü üzerinden rom yüklenecek .
(telefon kapatılıp yeniden açılırken menü tuşuna basarak açtığımızda cwm menüsü açılır
öncelikle Wipe Data/Factory Reset yapılacak
ardından Install Zip from Sdcard ---> Choose From Sdcard ---> Xperia Ice Bean X seçilip rom yüklenecek
ve reboot yapılacak. İlk açılış normalden uzun sürüyor.

*Romu yüklediniz baktınız bazı sevdiğiniz uygulamalar yer kazanmak amacıyla roma konmamış
örneğin fotoğraf widgeti, bazı canlı duvar kağıtları gmail, gmaps gibi
bunlardan istediğinizin apk dosyasını aşağıdaki linkten indirip kurmanızı tavsiye ediyorum.
https://docs.google.com/folder/d/0B4SPXehz_WNhSmI1ZS1jMTdDNE0/edit
Verdiğim bu linkteki sayfaya gmail hesabınızla girmeniz gerekiyor.

*Önemli bi eklenti de xperia nxt serisi yeni home launcherı mutlaka yüklemenizi öneririm,
https://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1585174&d=1356235406 indirdiğiniz zip dosyasının adını ve uzantısını “Home.apk” olarak değiştirip normal program kuruyor gibi kuruyorsunuz,
ilk açılışta biraz geç algılıyor ama sonra sorunsuz süper çalışıyor emin olun.
Y
11 yıl
Micro SD hafıza kart içini görmeme sorunu
telefonum sony xperia arc s
arkadaşlar 8gb micro sd kartın içinde dosyalarımı bilgisayarda görenmiyorum, ancak telefonda rahat görüyorum,
bilgisayara telefonu bağladığımda sadece lost klasörü ve 1-2 dosya görülüyor, gerisi yok, virüsten falan şüpheleniyorum ama nasıl çözülecek bilemiyorum,
arkadaşlar bi el atında halledelim.
Y
11 yıl
Tp-link TL-WA701ND Access Point web arayüzüne giremiyorum.
Tp-link TL-WA701ND Access Point aldım, sistemim windows 7
internete erişimde problemim yok, lan kablomu taktım kablosuz bağlantı sağladım wireles şifre koydum, problem yok.
ama 192.168.1.254 olan web arayüzüne erişemiyorum bi türlü web arayüzüne de ulaşmadan ap nin giriş şifresini değiştiremiyorum.
bi yardımcı olabilir misiniz anlayan arkadaşlar?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.