Z

Çavuş
16 Mart 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
33 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Z
12 yıl
Survivor
yav konu açıldıysa kusura bakmayın bu akşam kim elendi survivordan normalde hiç izlemiyodum bu gün denk geldi felaket merak ettim bilen varsa söylerse sevinirm sağolun
Z
14 yıl
Web-Cam yardım?
Arkadaşlar şu modelde bi web-cam im var , msnde falan gayet normal çalışıyo ama foto çekme tuşu yok , ayrıca tanıttığım halde bilgisayarımda foto çekme için bi opsiyonu çıkmıyo , ne yapmam gerekiyo bilgilendirirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler.


< Resime gitmek için tıklayın >
Z
14 yıl
3 ay oldu!??
Evet yanlış duymadınız 3 ay oldu bi kızın elini tutmayalı

Bu akşam birini gördüm öyle bi öptü ki kızı , içimin yağları eridi Öss var diye karı kız işlerine girmek istemiyorum , zorla sokturucaklar adamı ya

Sizce ne yapmalıyım?
Z
14 yıl
Youtube!
Arkadaşlar , proxy kullanmaya gerek kalmadı , dns ayarlarını ayarladıysanız eğer ki ,


4.2.2.1
4.2.2.2 bu dns leri yazın dns ayarlarınıza , daha sonra explorer a girin ancak www kullanmadan sadece youtube.com
yazın açılcaktır site ...
Z
14 yıl
Acil!! Yardım !!!
Arkadaşlar bu sabah kalktım işte normal kahvaltı falan sonra çayım bitti tam çay koyarken elimi yaktım napiyim ????
Z
14 yıl
Bux.to yardım !!!!???
Arkadaşlar bu sitede biriktirdiğimiz parayı internette alışverişte falan kullanabiliyormuyuz?Bide şu gladiatus tarzı oyunlarda falan ? Bilgisi olan bilgilendirsin lütfen ! Şimdiden teşekkürler...
Z
14 yıl
Elektrokimyasal pillerin çalışma prensibi ???
Arkadaşlar dönem ödevi konum , baya aradım internetten ama çoğu site paralı , bildiğiniz ödevimi bulabileceğim bedava bi ödev sitesi var mı ??
Z
14 yıl
Sxe yardımmm!!!??
Arkadaşlar öncelikle iyi tatiller herkeze ,

sxe ye çift tıklıyorum açılmıyor ,sxe nin klasörüne bi not pad açılıo hemen yazılana bakıom içindeki load error felan dio ne yapabilirim??


Şimdiden tşkkürler....
Z
14 yıl
Ps den anlıyan arkadaşlar yardıma ihtiyacım war!!!!!
arkadaşlar photoshopta fRog* yazabilicek olanınız varmı acaba ??????[mümkünse büyük küçük harflerine doknmadan]


şimdiden teşekkürler...
Z
14 yıl
Arklar msn inizde bi sorun war mi şu anda ??!!
bnm war da girmio msn e ya herkesde war mi böle bişi yoqsa bi bendemi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.