S

Yüzbaşı
12 Mart 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
52 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
8 ay
2. El Nintendo Switch Alacağım. Nelere Dikkat Etmeliyim ?
Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle. Başlıkta belirttiğim üzere switch almayı istiyorum. 2. el alırken nelere dikkat etmeliyim ? Hangi versiyonu alayım ? Kırılabilir olması iyi bir şey mi ? Beni bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
S
geçen yıl
Pokemon Gold gba oyununu iOS telefonda nasıl oynarım?
Konu başlığında belirttiğim üzere yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı ?
S
8 yıl
güneş yanığı oldum acil yardım beyler
Görükledeyim beyler acil yardım
S
9 yıl
Beyler bu müzik neydi?
beyler bu fragmadaki müziğin adı neydi? 14. saniyede müzik başlıyor

http://www.youtube.com/watch?v=dZpc936_Hgo
S
9 yıl
Çil Keklik
bu işle uğraşan arkadaşlar varsa burda toplanalım
S
9 yıl
doğalgaz,su,elektrik açtırma ücreti
beyler eve çıkıyoruda bunları açtırma ne kadar ayrı aurı yazarsanız çok sevinirim
S
10 yıl
Pokemon gold Dratını
beyler dırekt kumarhaneye gıttım herkesle konustum bana dratını veren olmadı.nasıl alıcam yardımlarınızı beklıyorum
S
13 yıl
Recep İvedik <3 Bihter :D yılın süpriz aşkı...
Recep İvedik filmlerinin başrol oyuncusu Şahan Gökbakar oyuncu sevgilisi Doğa Rutkay'dan ayrıldıktan kısa bir süre sonra kendine yine oyuncu bir sevgili buldu. Gökbakar iki aydır peşinden koştuğu Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter'i Beren Saat ile yeni bir aşka yelken açtı

Oyuncu Bülent İnal ile ilişkisini geçtiğimiz ay bitiren Beren Saat'in Şahan Gökbakar'a 'evet' demesinin ise oldukça zaman aldığı öğrenildi. Gökbakar'ın birbiri ardına gönderdiği telefon mesajlarına kayıtsız kalamayan genç oyuncu, yemeğe çıkma teklifini sonunda kabul etti. Çift ilk kez önceki gün Kanyon'da bir araya gelerek baş başa yemek yedi ve birbirlerini tanıma dönemi içine girdi.



Ancak magazin kulislerinde Gökbakar'ın bu ilişkiyi eski sevgilisi Doğa Rutkay'a inat olsun diye yaşadığı da konuşuluyor. İddialara göre Doğa Rutkay, Recep İvedik filmleriyle gişe rekorları kıran Şahan Gökbakar'ın değişiminden rahatsızdı ve sevgilisini bu konuda defalarca kez uyardı
Gökbakar'ın tutumunda bir değişiklik olmayınca da ilişkisini mayıs ayında bitirmeye karar verdi. Terk edilmeyi hazmedemeyen Gökbakar ise yakın dostlarına “Doğa'nın canının öyle bir acıtacağım ki çok üzülecek” diyerek yıldızı her geçen gün daha da yükselen Beren Saat'in peşine düştü.

Beren Saat'in oyuncu Bülent İnal ile ayrıldığını duyunca hemen harekete geçti. Saat'in cep telefonunu uzun uğraşlar sonrası bulan ünlü şovmen, birbiri ardına mesaj göndererek ona olan hayranlığını dile getirdi. Gökbakar'a bir şans veren genç oyuncu, onunla yemeğe çıkmayı kabul etti. Çiftin şimdilik
birbirlerini tanıma aşamasında olduğu öğrenildi

Kaynak:http://haber.mynet.com/sayfali/populer-kultur/Yilin-surpriz-aski/11Temmuz2009/O1247294485954/3
S
13 yıl
NOKIA N79 oldu !! :D(acil durum)
beyler babamla yarın telefon alıcazda bn N serilerinden birini almayı düşünüyodum ama babam 6220 alcak heralde görüşlerinizi alabilirmiyim
S
13 yıl
Eskiden Çıktığım Kız Yakın Bi arkadaşıma kur yapıyo... :(
beyler olayı hemen anlatayım. bnm çıktığım bi kız vardı ben onu gerçekten çok seviyordum ama herne olduysa ayrıldık aradan 2 hafta fln geçti yakın bi dostuma mesaj atıyomuş kısaca yavşıyomuş bn bu yakın dostumla konuştum kızı kafalayıp bi buluşma ayarlıcak ve orda kızın ağzına edecez şimdi sorum şu bu buluşmada kıza neler söylersem ağır gider onun acı çekmesini ağlamasını hatta içine oturmasını istiyorum bana akıl verecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.... yardımlarınızı bekliyorum
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.