B

Yarbay
14 Temmuz 2001
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
86 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
3 yıl
CBW-383ZN Netsmaster sitesinden neden silindi?
Evet netmaster'in bu konuya bi açıklık getirmesini bekliyorum bu modem neden siteden silindi? eski modemlerin bile bilgileri ve firmware'ine ulaşılabilirken bu modem neden silinmiş siteden?
B
3 yıl
Asus ROG Swift PG248Q 24" 180Hz 1ms (975tl) (STOK BİTTİ)
https://www.hepsiburada.com/asus-rog-swift-pg248q-24-180hz-1ms-hdmi-display-nvidia-g-sync-full-hd-oyuncu-monitor-p-HBV000000SXZI?magaza=Teknolojipazar

Arkadaşlar fiyat yanlışmı girilmiştir acaba merak ettim alan varmı acaba bu fiyattan olması imkansız gibi geldi.

< Resime gitmek için tıklayın >
B
6 yıl
TTNET DEVİR-75gb-akk-16mbit Ultranet. 49TL
Selam arkadaşlar İstanbul/fatihteyim hattımı devretmek istiyorum ilgilenen olursa bulunduğum kampanya avantajlıdır. Kablonet'e geçiceğim için değiştirmek istiyorum nedeni budur. Kampanya 2016 Ekim'e kadar devam etmektedir yani 1 sene daha süresi var.
B
7 yıl
Bedava İnsurgency isteyen tıklasın. Önce gelen kapar 3 adet
Önce gelen kapar beleş İnsurgency oyunu isteyen tıklasın.
https://www.humblebundle.com/?gift=xvufTUncX6kPnhnh link'e tiklayip oyununuzu alabilirsiniz 3 adettir önce gelen alır.


EDİT: BİTTİ ALANLAR GG OYNASIN
B
8 yıl
Bu disk'i değiştirirler mi ?(st500dm002) =seagate=
Selam arkadaşlar yaklaşık 9 ay önce aldığım diskte resimde görülebiliceği üzere bi ton sorun var. Acaba bu diski garantiye göndersem değişim yapılır mı? benzer sorunlar yaşayan arkadaşların deneyimlerini paylaşmasını rica ediyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >
B
11 yıl
Ubuntu wallpaper çalışmam
umarım beğenirsiniz.

< Resime gitmek için tıklayın >
B
11 yıl
Ubuntu'ya Arayüz ve görsellik katmak.
Selamlar bu başlığı bir arkadaşımızın ubuntuda thema ve arayüz sorusu üzerine açıyorum elimden geldiğince herşeyi anlatmaya çalışacağım ek bilgi ve tecrübelerinizle zenginleştirebilirsiniz.

GTK Arayüzleri(Pencere başlıkları hariç sistemin genel görünümünü etkiler)

Gtk arayüzleri gtk 1 ve 2 şeklindedir artık çoğu dağıtım gtk2 kullanır. Gtk arayüzlerini ve diğer eklentileri, pencere kenar arayüzlerini indirebiliceğiniz siteler. "www.gnome-look.org " "http://browse.deviantart.com/customization/skins/linuxutil/gnome/ "

Aşağdaki örnekte arayüzün yüklenmesinin nasıl gerçekleştiğini görebilirsiniz.
http://browse.deviantart.com/customization/skins/linuxutil/gnome/#/d2sn7hm bu linkteki arayüzü indiriyoruz. öncelikle dosyayı zipten çıkarıyoruz. Dikkat etmeniz gereken dosyalar genelde targz şeklinde upload edilmediği için gnome arayüz aracı tarafından okunup yüklenemez.

Bunun için öncelikle dosyayı zipten çıkarıyoruz.
< Resime gitmek için tıklayın >

Çıkardığımız dosyayı tekrar tarbz2 veya targz olarak sıkıştırıyoruz.
< Resime gitmek için tıklayın >

Arayüzü yüklemek için system>preferences>appearance tikliyoruz yada direk masaüstündeyken sağ tiklayip change desktop background diyerek themes sekmesine geliyoruz. İnstall diyerek oluşturduğumuz sıkıştırılşmış targz dosyasını gösteriyoruz. işlem tamam karşısınıza yüklenen arayüzün uygulanmasını istermisiniz diye bir kutuçuk gelicek ona evet demeniz durumunda icon themanız falan değişebilir o yüzden yine "Theme" sekmesinde customize diyerek yüklemiş olduğunuz arayüzü seçip kullanabilirsiniz. Sisteme genel olarak icon ve metacity(pencere kenarı arayüzü) yüklemek aynı şekildedir.

Metacity arayüzleri

Aynı şekilde indirdiğimiz arayüzleri yükleyip kullanabiliyoruz bunun yanında eğer compiz fusion kullanıyorsanız emerald pencere kenarı yönetici kullanıyor olabilirsiniz onun arayüzleri farklı şekilde sistem tablasındaki compiz fusion iconun'a sağ tiklanip "emerald theme manager" altından indirilmiş arayüzün import seçeniğiyle veya direk indirdiğiniz dosyaya tiklayarak uygulanabilir.
B
13 yıl
Palit HD4850 Vista Acaip sorun'!
Öncelikle yaşadığım problem sadece vistada oluyor xp de hiç bir problem yok oyunlarda dahil olmak üzere problemime gelicek olursak Vistada herhangi bi 3 boyutlu uygulamada görüntü sürücüsü çalışmayı kesti yok çalışmaya devam ediyor gibi durmadan mesaj veriyor makinaya reset atıyor mavi ekran veriyor yani yapılabilicek butun denyolukları başarıyla yapıyor sistemi daha sıfır kurdum yani formatlı zaten sistem driverlarının hepsi kurulu neyse sistemim hakkında genel bilgiyide vereyim (asus p5kse,2gb ocz titan,c2duo e7200,palit hd4850) ha bu arada bütün driverları denedim 8.6 8.6hotfix 8.8 :S
B
13 yıl
AKASA VORTEXX 4850'ye Tam uyumlumu?
Selam palit 4850 kart aldım ve ısısını biraz fazla buldum biliyorum fanı yuk altında olmadan devir dusurdugu icin deniyor fakat ben akasa vortexx almak istiyorum sormak istedigim bu sogutucuyu aldığım zaman ayrıca mosfet almam gerekiyormu?
B
14 yıl
Ubuntu 7.04 vmware-server kurulum hatası
Selam arkadaşlar vmware-server kurmaya calısıyorum gerekli depolari ekledim daha once vmware-playeri kurmustyum sonra onun bi ise yaramadigini gorunce tabi vmware-server deposunu ekleyip vmware server kurmaya calistim vmware-playeri komple kaldirdim once sistemden tabi fakat vmware-server kurmaya calisirken eski paket kalıntıları oldugunu soyluyor ve kurulum yarıda kesiliyor hata cıktısı ve resim asagıda

< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.