´

Binbaşı
05 Ocak 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
38 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
´
13 yıl
nickimle ilgili bir problemim var..
nickimi yıllar önce bir anlık hevesle değişmiştim,başkasının açtığı bir konu üzerine hiç düşünmeden..devam eden bikaç gün nickimi tekrar hatırlayıp foruma girememiştim bile.
nickimi tekrar değiştirip daha çok göze hitap eden basit, aynı zamanda üyeliğime girmek isterken beni 3-4 kere yeniden yazmaya mecbur bırakmayacak yeni bir nick alabilir miyim ?
çok uzun süredir aklımda,ama kuralı bildiğim için ne konu açtım ne de birilerine başvurdum..kısmet bugüneymiş..
çok rica ederek soruyorum,nickimi tekrar değiştirmem mümkün mü ?
´
13 yıl
uTorrent konusunda yardım?!
merhaba arkadaşlar..
uTorrent ile bi film indirmek istedim,bundan önce 10larca şey indirdim..filmin boyutu 4.5gb bundan önce 3.5gblık oyun felan da indirmiştim,ama bunu indirmek isteyince, "dosya sistemi boyutunu aşıyor" hatası vererek başlatmıyor indirmeyi..bi sürü şey denedim bi türlü olmadı..
kaydettiğim diskte 18gb boş yer var...

yardım edenlere teşekkürler şimdiden +rep.
´
13 yıl
Ümraniye Lisesi'nden olan var mı?
arkadaşlar bana ümraniye lisesinden olan birisi lazım olayın ne olduğunu buraya yazamam,özellikle lise 3 veya 4 olursa süper olur

bikaç kere uplamayı düşünüyorum ama kimse çıkmaz herhalde
´
13 yıl
Filmlerim için taşınabilir hdd arıyorum,fiyatı uygun öneriniz var mı?
başlıkta belirttiğim gibi bi film arşivi yapmaktayım şuanda..ancak pcmdeki 120gb hardisk zaten dolu olduğundan filmler için sürekli birşeyler siliyorum..bundan dolayı harici bir hdd almak istiyorum,çok kullanmıyacağım ve fiyatı oldukça uygun olmalı,sadece filmleri arada bir izlemek için kullancam..
boyutu en az 120 gb arıyorum ki bu da en az.. daha yeni başladığım arşivim şuan 50gb oldu bile..
ikinci el de olabilir,önerileriniz için şimdiden teşekkürler..

pardon yanlış yeri seçmişim konu açmak için,gözümden kaçmış
´
13 yıl
Film önerisi istiyorum,ancak zevkim biraz değişik.
bu gece ve sonrasında izlemek için film önerileri arıyorum.netten izleyeceğim filmi.
aradığım filmin ise belli bir konusu yok.ama çok yeni filmleri genelde sevmiyorum. özellikle beğendiğim filmler şunlar;
-V for Vendetta
-Fight Club
-Ocean's 11-12-13
-İnside Man
-12 Monkeys (özellikle böyle bir film arıyorum aslında)
-Forrest Gump
vb.

özellikle zekice hazırlanmış hırsızlık filmlerini çok seviyorum.silahtan çok beynin kullanıldığı.herkes 21 dedi ama ben pek beğenmedim,hikayesi çok orjinal gelmedi aslında.

evet,sizden bikaç film önerisi bekliyorum..fight club gibi güzel bir mesaj veren bi film de olabilir.

teşekkürler.
´
13 yıl
HERA 53 Wiz takasliktir
Server: Hera
Char ismi: _LoRd_61
Char level: 53 ( 78 %)
Char karsiligi: Nuker, Xbow, Bow
Char European chardir.
Stat pointlerini Str 0:3 Int olarak verilmistir

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

İletişim: n00b3r@h....



Charin simdiye kadar acmis oldugu skiller :

Wizard
Cleric

Charin ustundeki Gold miktari: 1.000.000 Gold

Charin ustundeki Set: Robe

NOT:[[ Bu Hesap En Yakin Arkadasimindir ]]
´
13 yıl
300 liraya kadar menüsü güzel kameralı cep telefonu arıyorum..
başlıkta belirttiğim gibi bir telefon arıyorum..menüsü güzel derken,ekranı kaliteli gözüksün manasında..6131 kullandım mesela ben onunki oldukça güzeldi..ayrıca hafıza kartı girişi de olmalı..ben bikaç telefona baktım ama pek de istediğimi bulduğum söylenemez..
son olarak kapaklı olması babamın tercihi.
´
13 yıl
Yarış oyunu arıyorum,ama nfs veya cm gibi değil
Başlıkta belirttiğim gibi,yarış oyunu arıyorum ama nfs gibi değil..mesela bundan önce dağ araçlarıyla bi yarış oyunu oynamıştım,ama adını hiç hatırlamıyorum..
ayrıca oyunu internetten indirmeyi düşünüyorum,tabi satın da alabilirim..önerilerinizi bekliyorum,her söylenen oyunu araştırcam iyice..yardımcı olanlara teşekkürler..
´
13 yıl
facebookdaki saçma video
´
13 yıl
komik taktik..
internette buldum,bekli verilmiştir,bilmiyorum.

http://www.sk-gaming.com/video/2274-Funny_Tactic_
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.