E

Onbaşı
17 Ekim 2023
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
16 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
E
4 ay
elektronikle ilgili sorum var
step up devreleri ile ilgili sorum olacakti.step up devresinin girisine verdigimiz 12 volt(mesela) cikisi da (mesela)36 volt olsun.simdi 12 voltu normalde kullandigimizdan daha mi fazla harcicak yoksa ayni mi.ben ayni diye dusunuyorum.
E
4 ay
matkap motoru
elimde bir matkap vardı.uzun zamandır kullanmıyorduk.çünkü bataryası aşırı hızlı bitiyordu.zaten baktığımda pillere,pillerin üstünde uzun zaman sonra birşeyler oluyor.o olmuş işte.sonra bataryayı oturttuğumuz + - kutupları vardı.onlara bir kablo yardımıyla,batarya şarj aletiyle kablo çektim.matkap çalıştı fakat motoru çok az dönüyordu.nedenini öğrenmek için yardım ederseniz sevinirim.(maestro mt7212)
E
4 ay
lisede 70 altı normal mi
anadolu lisesinde 9.sınfım.babam sınavlardan 70 altı alırsan telefonu alıcam dedi.kimyadan 54 aldım haberi yok.
E
4 ay
tonguç dinleyenler
tonguç dinleyenler hayatının düzeleceğine falan inanıyo herhalde.ben 3.sınıftayken dinleyenler vardı.hepsinden nefret ediyordum.bide niyeyse hepsi inek oluyo.hocalarında yalakası.100 aboneli kişiler daha iyi anlatıyo.
E
5 ay
okulu bırakmak istiyorum
9.sınıfım.notlarım biraz kötü.üni okucak isteğimde yok.anadolu lisesindeyim.çıkınca bi b.. olcağımı düşünmüyorum.babamlara da yük olduğumu hissediyorum.ders çalışmayı sevmem.lgsden zaten 422 aldım.babamlar beni baya azarlamıştı.şimdi zaten biyolojiden hoca sözlüleri yükseltmese kalıyordum.okulu bırakıp sanayiye ya da hiç değilse abim gibi meslek lisesine gitmeyi istiyorum.fakat babama söylesem beni diker.
E
5 ay
mat projesi aklıma bişi gelmiyo
9.sınıfım ve matematikten proje aldım ortalamayı yüksek tutar diye.biliyomdiğer derslerde önemli.hoca da mat bulmacası dedi.9. sınıfta nası bi bulmaca yapayım a.
E
5 ay
bu meb neye dayanarak dağın başına okul açıyo
yav şidmi bizim okulun çevresinde 2 tane daha okul var ve bi tane daha okul dikiyolar.yani çarşıya 5 km falan.hayır torbacı gaspçı da gelemiyo adamların parası da yok.hani beni de ilgilendirmiyo da millet başlar falan diye herhalde.yani her gün de dolmuş parası aylık 1000tl falan tutuyo tamam fazlada değil ama hani marketi yok bişeyi yok kantin zaten pahalı istediğimizi bulamıyoruz.en boktan sistem yani her günde instagramda görüyorum dalga geçilme mevzusu olmuş artık.eve gitmek 30 dk okula gelmek 30dk etti 1 saat.
E
5 ay
edebiyat hocamiz
Edebiyatci konusma sinavini sinav tarohinden once yapiyo yani bu hafta bu suc mu yani sinav tarihinde karisiklik oluyor diyor yani ben sinav zamaninda yapmak istiyorum ve bizden kiralik konak kitabini okumamizi soyledi onun tanitimini yapcaz falan tanitimini buldum ezberleuip yaparim fakat hani sinav tarohine kadar daha verimli calisabilirim ve ekstra puanda vermiyo neyin acelesi wp grubundada alo yazdim diye bana terbiyesiz dedi
E
9 ay
bisiklet amortisorum calismiyoe
bisikletimin amortisoru onceden calisirken simdi calismiyor.Wd40 falan surdum ama gene tık yok ne yapabilirim
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.