D

Teğmen
15 Aralık 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
38 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
D
4 yıl
bosch Serie 8 KGN56HB40N alınırmı
arkadaşlar evdeki buzdolabim bozuldu , sıcaklık alarmı veriyo ve soğutamıyor içini , bosch Serie 8 KGN56HB40N almayı düşünüyorum veya tavsiyeleriniz varsa değerlendireyim , sizlerin özellikle @candogan62 abinin yorumları önemli benim icin
D
4 yıl
a3 yardım
arkadaslar gecen yil a3 sportback ambiente aldım 0km. arac eski makyajlanmamış kasa. jantları normalde 16 inch ama stepne 15 inch. aranızda böle problem yaşayan var mı. değiştirirler mi başvursam ???
D
6 yıl
2015 model 0 km fiesta alan arkadaşlar lütfen yardım
arkadaşlar 0 km powershift fiesta almak istiyorum , aranızda alan varsa hangi bayiden ve kaça aldıgını aylaşabilirmi lütfen
D
6 yıl
fabrika hatası i20
5-6 ay önce sıfır i20 jump otomatik arac aldım , aldıgım günden itibaren arabada arıza vardı , kaç defa aksaray servisi ile görüştüm , hatta arabayı 1 hafta oraya bile bıraktım bulamadılar sorunu , çünkü araç arıza kaydı tutmuyor ve herzaman yapmıyor problemi , arac biraz hızlı giderken tam gaz veya tamdan biraz eksik gazla kafa sallıyo sanki benzin yetiştiremiyormuş gibi , ilk servisi çağırdıgımda gelen arkadaş arızayı görmüştü ama bilgisayara falan bağlamadı ve aksaraya götürdüğümüzde servise aracı hiçbişey bulamadılar , daha sonraki servis elemanını çağırdıklarımda ise bu sefer onlar gelince araba arıza yapmadı , arabada bir fabrika hatası var ama kimse bişey bulamıyo , arac bana herzaman lazım oluyo , o yuzden günlercede servise götüremiyorum, bir arabayı tamir etmekten aciz bir firma ...sadece herkes bunu okusun i20 alırken bir daha düşünsün diye yazdım ...
D
7 yıl
50-55'' tv tavsiyesi
arkadaşlar 50 yada 55 inch plazma yada led yada 4k tv almayı düşünüyorum , giriş seviye ses sistemim var(5bin tl lik ) onu bağlıcam ve salonda 1080p film izlicem belki bide ps4 bağlayıp oyun oynarım

panasonic tx-p55stw60 : 3500 tl plazma
vestel 50ua9200 : 3500 tl 4k
sony 55x8505b : 5000 tl 4k

bunlardan hangisini tavsiye edersiniz veya daha farklı modeller tavsiye edermisiniz , internetmiş sesiymiş önemli değil benim için , amacım en ucuza kaliteli görüntü alabilmek , yardımcı olursanız sevinirim ...
D
7 yıl
hangi hoparlör takımı
arkadaşlar ilk defa evime sinema sistemi kuracam , müzik dinlemem sadece kaliteli filmler izlemek istiyorum , pioneer vsx 923-k anfi aldım , wd playerımda var , bu anfiye hangi ses sistemini yani hoparlör takımını tavsiye edersiniz , yardımlarınıza ihtiyacım var ...oda 25 m2 ve bütçem max 2bin tl ...
D
8 yıl
Golf 6 km sayacı kayboldu
Arkadaşlar akü bitti geçenlerde takviye yaptık çalıştı , sonra arıza kaydını sildirdim sanayide sonrasında arabanın büyük km sayacı soldaki kayboldu ve TrA yazıyo sadece . Yardımcı olabilecek var mı ???
D
8 yıl
kablosuz ev sinema tavsiyesi
arkadaşlar media playerim var , bir avr ve kaliteli birde kablosuz 5+1 hoparlör sistemi almak istiyorum ama bitürlü aradıgımı bulamadım :( tavsiye ve yardımlarınızı bekliyorum ... özellikle kablosuz olacak arka hoparlörler :)
D
8 yıl
sağlam bir 42'' plazma yada 40'' lcd :(
arkadaşlar babama 40-42 inc civarı acil bir tv almam lazım , aklımda panasonic 42st50 var ama biraz pahalı :( 1000-1300 arasında olursa fiyatı daha iyi olur...televizyon özelliğinden başka herhangi bir özelliğe gerek yok...sağlam olsun görüntüsü güzel olsun yeter...tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar...
D
9 yıl
22' LED tv seçimi yardım lütfen
samsung 22B300 almayı düşünüyorum ama bitürlü karar veremedim sony ninde 22 inc leri var.bunu mutfakta tv izlemek icin kullanacaz.tavsiyelerinize yorumlarınıza acıgım arkadaşlar....
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.