K

Onbaşı
10 Nisan 2021
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
167 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
K
4 ay
Hızlı gittim
11'im okulun başında müthiş tempoyla çalışıyordum herkes böyle yapma diyordu ama karşılığını almak beni mutlu ediyordu ilk yazılılar böyle geçti sonra kız arkadaşım oldu çalışma düzenim bozuldu eskiden çalıştığım sürelerin yarısına gelemiyorum artık daha kötüsü ders çalışmak istemiyorum bile çok bunalmış durumdayım ne yapacağım bilmiyorum çalışmak çok zor geliyor
K
6 ay
Başım belada
adım eşgalim bilinmekte kız arkadaşımın abisi tarafından
K
7 ay
11 Trigo şekilli sorular
11. sınıfım trigonometri denklemlerinde grafiklerinde vs bir problemim yok ama şekilli sorularda patlıyorum geometriyi sevmediğimden ve pandemi araya girdiğinden geo bilgim 8. sınıf düzeyinde mat öğretmenimle bu konuda konuştum ve bana en azından üçgenleri bitirmem gerektiğini söyledi ben şu andan itibaren günde 2 saat geoya ayırsam üçgenler ortalama kaç haftada biter?
K
8 ay
Yazılı olmayan YKS kuralları???
Yahu neredeyse herkesin ağzında aynı laflar var herkes papağan gibi bilmem ne yılında ilk bine giren adamdan ya da bilmem ne koçtan ne duyduysa düşünmeden tekrar ediyor
Neymiş
TYT de max 1 sb çözülürmüş
11 de başlamazsan olmazmış
9 da başlamazsan olmazmış
Gittiğin lise şu ise olmazmış

Biliyorum bunlar tecrübe ile söylenen sözler ama bunların dışına çıkarsan kazanılmıyor mu herkes böyle mi kazanmak zorunda? Bu sınav bireysel başarıyı ölçmüyor mu kardeşim?

Bir de bunlara göre yargılama yapıp neyi başarıp başaramayacağını bile belirliyorlar aşağıdaki resimlerde bunun bir örneği var

Bir de bunu Eyüp b gibi yüksek bir hedefi olan insanların olduğu bi kanalın yorumlarında yapıyor kişi bir de üst perdededen konuşuyor.

YKS'ye çalışan tüm arkadaşlara önerim şöyle olsa olur mu gibi sorular sorup böyle insanların çalışma şevkinizi kırmasına izin vermeyin elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalışın. Eğer olmaz derlerse çalışmayı bırakacak değilsiniz ya?



< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
K
8 ay
11. sınıfta tyt mat için ne yapmalı
11'e gidiyorum tyt mat çalışıyorum her konuyu birey b ve bilgi sarmaldan bitiriyorum ancak şu an ne yapsam kararsızım zamanım bol olduğundan sb çözmeye devam mı edeyim yoksa denemeye başlayayım mı? bir diğer sorun da denemelerin her yıl yenilenip yenilenmediğini bilmemem eğer yenilenmiyorsa zaten sayısı pek fazla olmayan kaliteli denemeleri erkenden bitirmek çok büyük bir hata olmaz mı? sb veya deneme önerisinde bulunursanız da mutlu olurum
K
8 ay
11 de zorla tyt çalıştıran hoca
11. Sınıfım hem 11 derslerini hem de tyt matı ucu ucuna yetiştiriyorum yetişmeyen günler uykumdan kesip devam ediyorum derse. Okuldaki kimya hocası gelmiş bundan sonra her hafta bir tyt kimya ünitesi bitecek bir tyt kimya kitabını da kontrol edeceğim diyor... yahu bu insanlar birşeyi neden illa zorla yaptırmak zorunda arkadaş bi programım vardı geldi içinden geçti herif bir de tahtaya kaldırıp tyt sorusu soruyor cevap anahtarından işaretleyip gitmek de bir işe yaramıyor
K
11 ay
ğğğ
aaaa
K
12 ay
silinsin
silinsin
K
12 ay
bilgisayar boşta ram, cpu ve gpu kullanımı
bu değerler normal mi? bir bilgisayar sadece indirme işlemi sürerken nasıl 4,8gb ram kullanabilir?
< Resime gitmek için tıklayın >
K
geçen yıl
Eyüp b tyt toplu pdf
olan varsa atabilir mi?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.