J

Er
28 Kasım 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
15 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
J
1 sa.
tercih yapmıcaksak okula fln gitcez mi
tercih yapmıcaksak okula fln gitcez mi dümdüz evde yatmağa devam edebiliyoz mu
J
4 hafta
apotemi falan deli seviniyodur şimdi
bu sene de geçen seneki gibi olsa kimse almazdı iflas ederdi bunlar party falan vermislerdir dün gece
J
4 hafta
sınav saatine kadar uyumadan ayt çalışmalar
yapılır mı bu yapmazsam sınava eksik ve vicdanen olumsuz girecekmis gibi hissediyorum
J
2 ay
kampüs sosyal dersleri full tekrar videoları
tekrar videosu 4 saat ya bakılır mı bunlara bilgi soruları boş neredeyse
J
2 ay
345 ayt mat denemeleri ilk deneme son deneme arası zorluk farkı çok mu
maks kac net düsürür.... ilk denemeyi tam sınavda istedigim net yaptım ama sonraki denemelerde düserim pskolojisi olusturuyor böyle basta seviyeleri falan isaretliyorlar ya okla...
J
2 ay
ayt biyoloji denemelerindeki zorluk seviyesi
sınav ayarı denilen biyotik çözüyorum çok basit geliyor en klasiğin de klasiği sorular.. sonra senin biyolojin'in kendi hazırladığı denemelere bakayım dedim yarı yarıya düştüm... yayından yayına bu kadar farklılık gösteren bi ders daha yok galiba seviyem ne bilmiyorum bile geçen hafta mükemmel sanıyordum kendimi su an vasat hissediyorum
J
2 ay
analitik ve katı cisim
bu iki konudan denemede soru görünce felaket özgüvensizlik oluşuyor konu da çalışmama rağmen...sizce napmam gerek aklımda acil fasikülleri alıp bitirmek var ama uzun sürer mi veya zor konular mı benim düşündüğüm kadar
J
3 ay
aydın ayt kimya soru bankası organik
çok uzun ya benim seviyem organik için orta galiba denemelerde falan yapıyorum konuyu da iyi anladım çözmesem mi sizce ama hiç tam ayt kimya bitirememenin vicdani rahatsızlığı da olacak biliyorum...napsam bilemedim 50 testi oturup çözesim de yok hiç şimdi
J
4 ay
son 2 senenin msü soruları
bu soruların ösym sitesinde olmaması şaka mı sınava girmek için bi ton para alıyorlar bi de yazdıkları soruları yayınevlerine satıyorlar valla aklımı oynatıcam
J
5 ay
Ortaöğretim Genel Müdürlüğü resmi youtube ders kanalı
şu kanalın videolar nasıl sizce?? çıkmış soruları falan çözüyorlar hocaları da beğendim ben



Videoyu izlemek için tıklayınız
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.