S

Yüzbaşı
10 Eylül 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
58 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
8 yıl
bnggn
S
8 yıl
NEXT-3211 fhd
http://www.teknosa.com/urunler/110012755/next-3211-fhd-led-monitor-tv#TeknosaStoreInMap

bu tv nasıl arkadaşlar hakkında hiç bir yerde yorum yok fiyatı çok cazip 599 tl .alınır mı kullanan var mı ?
S
9 yıl
denemee
S
9 yıl
WİN 8 Kurulumundan driver çıkartma
Arkadaşlar ,asus x202e dokunmatik ekranlı notebook'un düşme sonucu ekranı çatladı ve bu yüzdende dokunmatik sapıttı. sürekli bir yerlere dokunuluyormuş gibi işlem yapıyo ve bilgisayarı kullanmayı çok zor hale getiriyor.şu anda windows 8 single language dvd si hazırlıyorum.
Bu dvd yi hazırlarken dokunmatik ekran 'ın driver larını dvd nin içinden nasıl silip hiç kurulmamasını sağlarım, çünki aygıt yöneticisinden dokunmatik ekranı devre dışı bırakınca bilgisayar gayet normal çalışıyo ama geri yükleme yaparken öle bir şansım olmadığı için dokunmatikte açılıyo ve kafasına göre oraya buraya dokunup windows u yeniden kurmamı imkansız hale getiriyor. yeni temiz kurulum dvd'sini hazırlarken dokunmatik driver larını nasıl bu kuruluma dahil etmiyeceğimi anlatabilirseniz çok makbule geçer.saygılar :)
S
12 yıl
Herkesin aradığı ROAD MASTER Download
arkadaşlar sadece win 98 ve me de çalışan eski bir türk oyunu road master.sanırım baya insan fellik fellik arıyo bu oyunu bende varken upload edeyim dedim .İşareti kaldırmayı unutmayın


http://rapids-hare.com/files/353814594/setup.exe.html
S
12 yıl
USB Flash Kapasite Değiştirme
Arkadaşlar otomobilimde 2 sene önce aldığım usb flash disk ten mp3 çalabilen premier marka bir teyp var fakat 1 gb dan büyük bellekleri görmüyor ve içindekileri çalamıyor.ben herhangi 4 gb lık bir belleği alıp bilgisayarda 1 gb olarak kapasitesini değiştirebilirmiyim. bunu yapmanın kolay olduğu marka ve model usb bellek ve yapmak için gerekli programları önerebilirseniz çok majbule geçer. saygılar piyasada 1 gb sıfır bellek yok gibi bi şey.
S
13 yıl
A4 TECH X-750 BF den UZAK DURUN
Arkadaşlar bu mouse un x750 bf modelinden aldım 4 ayda üstündeki kaplama resmen kazındı . altındaki parlak plastik ortaya cıktı. ama en büyük belası bu da değil. ben bu fare yüzünden anakartı değiştirdim.
7 aydan sonra bilgisayarı ne zaman açsam ya masaüstü yada görev cubuğu tıklanmıyordu.ctrl + alt + delete yapınca bilgisayar normale dönüyordu. fare nin de normal çalıştığını zannediyordum hiç şüphelenmedim çünki normal çalışıyor görünüyordu .defalarca format attım virüs zannedip .xp vista win 7 kurdum .farenin sürücülerini kurdum hep sürücüsüz kullanmama rağmen .en son anakart bozuldu zannedip onu da değiştirdim fakat sonuç hep aynı .masaüstü bilgisayar açılırken kilitleniyor ve ancak ctrl alt delete ile düzeliyor .. ben bu arada hep aynı fareyi allahın cezası x 750 yi kullanıyorum tabi.en son fare kendi kendine scroll yapmaya sayfaları büyütüp küçültmeye başlayında durumu anladım. hemen başka bir fare taktım ve bilgisayar anında normale döndü. bu fareyi taktığım kardeşimin bilgisayarıda virüs girmiş gibi çıldırdı 5 dakikada. benim gibi günde 15 saat bilgisayar başındaysanız bu fareden uzak durun arkadaşlar aşırı dayanıksız malzeme kullanılmış .başınıza olmadık işler almayın...saygılar
S
13 yıl
d70 firmware hack le 1600/1200 çözünürlük mümkün mü ?
Arkadaşlar nikon d70 dslr makinem var. ama görüntü çözünürlükleri 2240/1488 1503 / 1000 gibi 16:9 formatında .ben ise cok fazla resim çektiğim ve 1600 / 1200 1024 / 768 gibi normal 4:3 oranında resimlere ihtiyacım olduğu için photoshop başında resim croplamaktan bitmiş bir hale geldim artık .

Bu makineye hackli firmware la yada herhangi bir ayarla normal 4:3 oranındaki çözünürlüklerde resim cektirmenin bir yolunu bilen varsa yardım etsin lütfen .makineden memnunum ama sırf bu yüzden satabilirim. birde bütün d slr ler böylemi sizin kullandığınız makinelerde durum nedir acaba?
S
14 yıl
Bu Parçalar Galvanik Korozyon Yapar mı
arkadaşlar sistemimde ZALMAN ZM-GWB3 vga block - ZALMAN RWB1 vga ram block -
aqua airplex pro 360 radyatör - ZALMAN ZM-WB4 GOLD ve plexi su kabında çalışan eheim 1000 compact var.yaklaşık 6 aydır geçenlerde sistemi ilk defa söktüm ve borulardan işlemci bloğuna kadar hersey 1-2 mm kalınlıgında beyaz kireç benzeri bişiyle kaplanmıştıi sistem biraz hava almış olabilir saf su ve yüzde 40 antifreeze kullandım fakat anlayamadığım acaba bu bakteri üremesimi yoksa Galvanik korozyon mu zalmanın vga ve ram blokları alüminyum sanırım fakat radyatör bakır bunun çaresi nedir acaba ?

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
S
14 yıl
CARTOON NETWORK yayında
frekansi: 11970 h 17900 türksat şu an şifresiz ve türkçe
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.