G

Yüzbaşı
29 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
30 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
G
10 yıl
Leon TSI vs Astra H 1.3 CDTI
Merhaba arkadaslar. Butce 30-40 bin tl arasi. Leon 1.2 veya 1.4 tsi yada astra h 1.3 cdti dusunuyorum. Evimle okul arasi 8 km yani gunluk 16 km fix. genelde haftasonlari ve yazin gezilir. Ankarada yasiyorum sizce hangi araci almaliyim? Arac manuel olacak ve km olarak max 100 bin km bakiyorum. Leon 1.2 ve 1.4 tsi lar ortalama kac litre yakar? Km de 30-45 kurus arasina kadar sorun olmaz.
Ayrica baska arac onerilerinize de acigim. Simdiden tesekkurler.

Edit: BU FIYATLARA BILDIGINIZ ESP LI ARAC SOYLEYEBILIRSENIZ AYRICA MUTESEKKIR OLURUM.
G
10 yıl
Çok Acil Yardım Butce 30 BinTL
Arkadaşlar merhaba. 1 ay içinde araç alacağım kısmetse. Bütçe 25-30bin arası. Düşündüğüm araçlar:

Golf 5(2004-2006 model fsi (lpg düşünmediğim için fsi diyorum çünkü düz motora göre biraz daha az yakıyor fakat sorunlumudur bilmiyorum)
Fiesta (2010 üstü 1.25 ve 1.4 benzinliler hoş duruyor öğrenci için. Temiz dizel bulunursa oda olur fakat orjinal km dizel bulunur mu acaba kolay kolay? Birde 1.25 benzinlisi 26-28 arasıyken dizelleri 30-31. Bu farka değermi?)
Fiat punto evo yada bravo(bravo tjetler güzel duruyor fakat elden çıkarması çok zor diyorlar)
Astra H(dizeline yaklaşılmıyor benzinli olacak gibi)

Yakıtı az olsa tabiki daha iyi olur fakat sırf dizel diye de aynı paraya golfe binmek varken puntoya binmek ne kadar akıllıca olur onu merak ediyorum. Yılda 10-15 bin km yaparım. Ankarada öğrenciyim. Aylık 1km yapsam dizelde 250tl benzinlide 400 tl yakıt parası yapıyor aşağı yukarı. Açıkçası 250 verceğime 400 verir C sınıfı benzinliye binerim diye de düşünüyorum fakat çevremden hevesin geçince çok üzülürsün az yakan birşey al deyip duruyorlar. İlk arabam olacak. Siz neler önerirsiniz? Bu paraya dizel fiesta bulunurmu acaba? Puntoya bir türlü ısınamadım. Evo zaten bu fiyata yok gibi birşey grande de istemiyorum. Tüm değişik önerilere açığım. Araçlar kesinlikle manuel olacak ve lpg istemiyorum. Şimdiden teşekkürler.
G
10 yıl
Sadece PVP için Private Server Önerisi
Arkadaşlar hemen hemen herkesin eşit olduğu, 110-120 level başlangıç olan, sadece pvp ve job için girilen, gerçek paranın hakim olmadığı, mümkünse güçlü itemlerin kasalarda satıldığı, deathmatch kıvamında bir pvp server arıyorum :D amaç yazın vakit geçsin. varmı böyle harikulade bir server bildiğiniz?
G
10 yıl
Emek Olmayan Sadece Eğlence Amaçlı Private Server
Arkadaşlar, herkesin eşit olduğu, gerçek para dahil olmayan sadece girilip pvp yapılıp çıkılan bir private server arıyorum. Varmı böyle bildiğiniz bir server? Malum yaz tatili gündüzleri vakit geçsin istiyorum :)
G
10 yıl
Ikinci el fiat bravo alinirmi?
Arkadaslar 2010 model tjet bravolar 2005-2006 golf 5 lerle ayni para. Hatta daha dusuk km, daha yuksek model, daha guclu motor. Sizce bu arac alinir mi? Yok ikinci elde sikinti cikartir vs diyorlar fakat zaten ikinci el alip ikinci el satacagim araci. Ozellikle tjet ve manuel olanlarini soruyorum. Sizce alinir mi? Cok zarar ettirtirmi? Servisi falan nasildir?

Edit. Butce 30 civari.
G
10 yıl
Acil. Mazda3 Golf5 Bravo Punto
Merhaba arkadaslar. Golf 5 alim asamasindaydim fakat bir tanidik araciligiyla mazda3 bulduk. Arac 85.000 km de ve 2006 model cok temiz duruyor. Degisen yok 3-4 parca boya var. Hersey guzel fakat gel gelelim sahibi 29.500 fiyat istiyor. Bana cok geldi. Sizce bu fiyat nasil?

Edit: Arac siyah, manuel, dynamic donanim ve sunrooflu. Ayrica dynamic donanim nasildir bilenler yazarsa cok sevinirim. Internette hep yalan yanlis bilgiler var.

Edit2: Arkadaslar deliricem. Ne zor bir kararmis bu arac alma. 2012 punto evolar var 1.4 benzinli ayni fiyata. 207 ler var daha ucuz. Ama aklim hep golf 5 te. Fsi ve comfortline donanim olsun benim olsun diyorum. Bravo tjet yuzunden ilgimi cekiyor. Mazda3 tamamen dis gorunus. Deliricem beyler oruclu oruclu kafa calismiyo zaten lutfen bi yardim edin
G
10 yıl
Modifiyeli Araclara Ilk Cezalar Kesildi !!!
İzmir Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, yarış yapan ve modifiyeli arabalara ceza yağdırdı.

Modifiyeli olduğu gerekçesiyle bin 176 ve yarış yaptığı belirlenen 32 arabaya ceza kesildi.

Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'nde gece saatlerinde yarış yaptığı ileri sürülen arabalara yönelik çalışma başlattı.

Çok sayıda ekibin katılımıyla yapılan denetimlerde toplam 32 arabaya, Karayolları Trafik Kanunu'na göre değişik maddelerden ceza uyguladı. İkisi motosiklet olmak üzere üç araç trafikten men edildi.

Ayrıca bu yılın ilk altı ayında yapılan kontrollerde, modifiyeli olduğu gerekçesiyle bin 176 arabanın sürücüsüne trafik cezası uygulandı.

Kaynak: Mynet

Not : Daha once verilmismi diye baktim, goremedim. Verildiyse silinebilir.
G
10 yıl
Debriyaja Basmadan Vites Atan Taksici
Arkadaslar gecen ankarada taksiye bindim arac focus 1 sedan 380 bin kmdeydi. Bizim eski aracin aynisiydi adamla muhabbete girdik arac ustune. Konu dondu dolasti debriyaja ve vitese geldi(4 sene once debriyaj hidroligi bosalmasi sonucu akan trafigin ortasinda kalmistim). Adam basladi anlatmaya yok debriyaja basmadan vites atacaktin falan diye. Abi dedim vites kolu kazik gibi olmustu ne ileri ne geri gitmiyordu dedim, "olurmu oyle sey bak debriyaja basmadan atcam simdi" dedi ve yaklasik 1-2 dk debriyaja basmadan 3-4-5 araliginda vites degistirdi sok oldum. Nasil oluyor bu arkadaslar Allahini seven aciklasin hala agzim acik :D ben bir kac kez debriyaja tam basmadan vites attim yanlislikla arac garcccc gurccc etti vites gecmedi icim gitmisti, adam debriyaja 2 dk dokunmadan arabayi surdu vitesi dusure arttira. Bilen birisi aciklayip merakimi giderirse Allah ondan razi olsun bu ramazan gununde :D tekrar soyluyorum arac 2005 model benzin-lpgli manuel 1.6 focus sedandi(ilk kasa)
G
10 yıl
Golf Fsi Manuel Aliyorum Yorumlariniz Onemli
Arkadasimda golf 5 var, araca resmen asik oldum, konforu donanimi cok guzel. Lpg'ye cok karsi degilim fakat lpg de 30-35 kurus yakmasi(benzin dahil) ve lpgli modellerin (daha eski teknoloji olmasina ragmen) daha pahali olmasi beni fsi motora itti. Yazlari siklikla aydin izmir yaparim, Ankara da gidecegim yerlere cogunlukla eskisehir yolu uzerinden giderim (akan trafikte ortalama 80-90 km hizla sakince gidilebiliyor uzun yol misali). Bu yuzden 6 vites Fsi motorlara yoneldim. Hem 6 vites olmasi, hem normal atmosferiklere gore daha az yakmasi(duz yolda 6 lt civari diyorlar) beni ceken taraflari. Muhtemelen sehirici 8 lt tuttururum denilenler dogruysa. Kac bin km ye kadar rahatca alabilirim? Sorunsuzlugu nasildir? (Nox sensoru falan) Hep 120 bin km asagisi araclara bakiyorum, kismetse 2-3 sene kullanacagim. Bu kalitede onereceginiz baska araclar varsa onada acigim. Buyrun sahne sizin :)

Edit: buyrun buda beni hiz yapmaya tovbe ettiren konunun linki, bir kisi daha bilinclenebilirse ne mutlu bana.
https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=61262241&p=1#61262241

Edit2: Butcem 25-30 arasi.
G
10 yıl
Sonradan Takma Xenon Farlar Yasaklansin
Arkadaslar gercekten illallah ettim artik. Adamlar takiyor bilmem kac watt bembeyaz ampulu, dikiz aynamizi bile delip geciyor o isik. Kac kez bir an gozlerim kamastigi icin tehlike atlattim saymiyorum. Uzun yolda giderken arkana gecip dandik xenonlariyla gozunu delene hic deginmiyorum. Bunun bir yasagi, sarti surtu yokmudur? Cam filmine takan bir zihniyet nasil olurda bu farlara izin verir anlamis degilim. Arkamda cakma xenonlu biri varsa resmen artik yavaslayip onume gecmesini bekliyorum sonra cakiyorum uzunlari. Canima yetti artik.

Not: Fabrika cikisli xenonlar icin degil bu dediklerim. Onlar mercekli far kullandiklari icin gereken dusunulmus, kimseye rahatsizlik verdigi yok. Sozum, su alti dalgici gibi bembeyaz ampul takip dolasanlara.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.