E

Teğmen
31 Mayıs 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
487 (Bu ay: 30)
Gönderiler Hakkında
E
4 hafta
Mubi 1 Yıllık Premium Ultra HD 25 ₺
Dm ile veya telegram ile ulaşınız
https://t.me/sinemaseveriz
E
4 hafta
Mubi 1 Yıllık Premium Ultra HD 25 TL
Dm ile veya telegramdan mesaj atınız.
https://t.me/sinemaseveriz
E
geçen ay
Robot olduğunuzu düşünüyoruz uyarısı
Böyle birşey çıkıyor "değilim ki" falan çıkıyor sonrasında ona basıyorum tarayıcıda açılıyor gibi oluyor fakat orda bunu ispat edecek herhangi bir menü vs çıkmıyor. Mobilde de onaylıyım. Devamlı çıkması rahatsızlık vermeye başladı
E
geçen ay
Orijinal Pro Plan Delicate Kuzu Etli Kuru Kedi Maması 1 kg satış
Kendi orijinal paketinden alıp özenle yeni torbasına 1000 gram doldurup göndereceğim.

Ücretsiz Kargo

85 TL


< Resime gitmek için tıklayın >
E
4 ay
Donanımhaber bildirim gelmiyor
Tüm telefon ayarlarını kurcaladım, uygulamayı arka planda çalıştırdan falan çıkardım, uygulama içi bildirimleri açtım yok yok yok bildirim gelmiyor
E
5 ay
TurkNet burada ne demek istedi
Merhaba Ercan bey, Ben Hazal i.

Nakil talebinizin alınmış olup ekipler tarafından red verildiğinden konu hakkında bilgi talebinde bulunduk güncel bilgiyi sizinle paylaşacağız.

İyi Günler dileriz.

Nakil yapacağım adresin altyapı sorunu yok bu arada
E
6 ay
TurkNet Online İşlemler çöktü mü?
Babamın ve benim hatlar hepsi benim üzerimde ve tc kimlik ile giriş yapamıyorum. 2 saattir deniyorum ya sms gelmiyor yada yuvarlak simge oynayıp oynayıp duruyor sinirlerim bozuldu.

Oturmamış bir sistemi neden dayatıyorsunuz bize kardeşim ya
E
7 ay
TurkNet hattımı taşıyacağım adreste başka firmanın olması durumunda...?
Hizmet nakil yapacağım, nakil yapılacak adreste mevcut internetin iptal mi edilmesi gerekiyor? Yani adresin tamamen boş mu olması lazım nakil yapabilmemiz için. Bilgilendirme yapılırsa sevinirim
E
7 ay
TurkNet vdsl hattın fiber adrese nakli olur mu?
Merhaba Arkadaşlar

Mevcut bağlantım vdsl, taşınacağım yer fiber olunca ne oluyor yada olmuyor. Ayrıca bedava aylara ne olur
E
8 ay
0850 333 84 44 bu numara kurulum için aradı, TurkNet'e ait midir?
@turknetdestek cevap verirseniz sevinirim
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.