K

Yüzbaşı
23 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
7 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
K
15 yıl
psn mail adresımı kabul etmıyor
arkadaslar daha önce kuzenımın adsl ıle demoları ındırebılıyoduk kendı hesabı ile..şimdi bende yenı bır ınternet bağlantısı yaptım.yenı bır hesap actım...ancak psn e kayıt olurken gırdığim maıl adresını kabul etmıyor...nasıl çözebılırım bunu

arama yaptım ama alakasız şeyler cıkıyor...
K
15 yıl
GT HD EN IYI DERECENIZ KAÇ
Arkadaslar gt hd de demo acıldıgı gıbı yaptıgınız en ıyı derece kac,hıc bır ayar yapmadan..ben 1.38 altına ınemedım bı turlu,fenada degılımdır ama
K
15 yıl
tıgra twıntop alıcam,ne dersiniz
arkadaslar tek kapı bır arac ıstıyorum...yenı tıgra hem hos hemde butceme uygun..kullanan arkadaslar yardımcı olurmusunuz..
K
15 yıl
bı yardımcı olsanız hangı oyun dıye
arkadaslar gereksız baslık ıcın oncelıkle ozur...

sımdı ısten cıkıcam ve ps3 um ıcın(canım o benım kıyamamyas 28 höööö)oyun alıcam da...dası var ıste ne alabılırız aklımda f1 var cok severım kendılerını ama sızın tavsıye edecegınız neler var..bı zahmet yazarsanız cok makbule gecer
K
16 yıl
MOVED: porno sektörü blu ray,e oynuyor....
K
16 yıl
MOVED: senin aklın var mı?
K
16 yıl
senin aklın var mı?
bu olayı çok değerli bir abimden duydum,gerçekten akıl akıldan üstün

nasrettin hoca bir gün dostları ile beraber müslümanlık ile ilgili koyu bir sohbete girer...neyse sohbet uzar gider,aradan bir kafir nastettin hoca ya dönüp
hocam o kadar anlatıyorsun şu ALLAH ını,gösterde görelim,görmediğimiz şeye nasıl inanalım der
nasrettin hoca:sen çok akıllı birine benziyorsun

kafir :evet akıllıyımdır

n hoca :seni herkes akıllı biri olarak mı biliyor?

kafir :saolsunlar

n hoca :öyleyse göster bakalım aklını hadi,görterde görelim

kafir öyle çaresiz kalmıstır ki;yapma hocam nasıl cıkarıp gösteriyim aklımı?

n hoca :sen daha aklın olup olmadığını ispat edemiyorsun,haşa ben yüce yaradanımı nasıl tutup da göstereyim.....

edit..yanlış yere açtım,özürdilerim....konu dışı bölümüne taşınsın lütfen...
K
16 yıl
bu adam kesin uzaylı...
böyle bir gol olurmu ya...
http://www.trtube.com/izle.php?v=ynrwkrnuwu
K
16 yıl
xbox360 vga sorunu
arkadaslar ben 360 ımı vga ile (orjınal kablo) 30 ınc vestel mıllenıum lcd tv ye baglıyorum..tv nın max çözünürlüğü 1280 720..ancak console settıng den bu ayarı sectıgımde ekranın sag tarafından 3 cm lık kesık olusuyor...çözünürlüğü 1024 768 yaptıgımda sorun yok.ayrıca 1280 1024 çözünürlüğede alabılıyorum...neden ben 720p ayarı yapamıyorum...sorun ne olabilir...
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.