T

Yüzbaşı
30 Eylül 2016
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme (?)
80 (Bu ay: 8)
Gönderiler Hakkında
T
2 hafta
LETGO DOLANDIRICI Besim Onur YILDIRIM
Bu arkadaş kendisini çok akıllı sanıyor o yüzden kimse dolandırılmasın 50 100 olsa bile kaptırmaması için isim soy isim telefon numara ve ibanını paylaşalım ki bu numaraları arayan kişiler için bir uyarı olsun.. Elimde fotolar konuşmalar her şey var zaten şikayet oluşturuldu arayan kolayca bulsun diye açıyorum konuyu

Besim Onur Yıldırım

0544 115 40 41
05441154041
5541154041
554 115 40 41

Besim Onur Yıldırım dolandırıcı.

TR54 0006 2001 1480 0006 6624 68

TR540006200114800006662468
T
7 ay
KB12 FULE YAKIN 150 TL
Köy için fiyat sondur. Süpercell İD temiz bir maile bağlıdır. 6. inşaatçı vardır
T
8 ay
KB10 KB11 köy alınır ID siz
Herolar yüksek seviyede olacak kb 10 11 oyunu bıraktıysanız köyleriniz alınır bütçe kısıtlı yüksek fiyatlılar yazmazsa sevinirim max 75 tl
T
2 yıl
Yılbaşının her sene değişmesi gerekliliği
Bugün bakarsak bir yıl 365 gün 6 saattir. Yani eğer yıl bu sene 00.00 da başladıysa bir sonraki sene yılbaşı olarak 32 aralık 06:00 olması gerekiyor. Bir sonraki sene de öğlen 12 gibi olabilir yani bu kutlama gerçekten dünya bir tur attığı için değil yani bahaneye gerek yok yılbaşı diye çıkarılan deli saçması bişey bu
T
2 yıl
Avustralya'da deve katliamı !
Avustralya'da 10 binden fazla deve, çok fazla su içmelerini engellemek için helikopterden vurularak öldürülecek. Keskin nişancılar bugün helikopterlerle Avustralya'ya gitti.

Güney Avustralya'da 10 binden fazla deve çok fazla su içmelerini engellemek için helikopterden vurularak öldürülecek.

Anangu Pitjantjatjara Yankunytjatjara (APY) topraklarındaki Aborjin liderlerinin talimatı sonrası profesyonel nişancılar avlanmaya bugün başlayacak.


Ülke genelindeki toplam sayısının 1,2 milyon olduğu tahmin edilen deve sayısını kontrol altına almak için yürütülecek operasyonunun beş gün sürmesi planlanıyor.

Geçtiğimiz yıl Avustralya hükümetinin ülkedeki yerel türleri yok eden vahşi kedileri öldürmek için zehirli sosis kullanacağı açıklanmıştı. Ülke 2020'ye kadar 2 milyon kediyi öldürme sözü vermişti.

Kaynak: Al Jazeera
T
2 yıl
Kilit
kilitlensin yanlış açılmış
T
2 yıl
Kocasına çay veren kadın köle mi ?
Akşam kahvede oturuyoruz bir reklam filminde kadının kocasına çay vs getirerek hizmet etmesini köle olarak eleştirmeye başladı 2 arkadaş dikkatlice dinliyorum çünkü bizde hep böyle oldu bu zamana kadar. Babam sabahtan akşama kadar çalışırdı dışarıda soğuk sıcak ayazda elleri nasır tutardı eve gelince çayını çorbasını annem hazırlar getirirdi annem çalışmazdı. Bana dooğrusu bu gibi gelirdi.

Bu eleştiren arkadaşlardan birisi 5 aydır çalışmıyor sabah akşam kahvede oyun oynar karısı bir markette çalışıyor günde 12 saat asgari ücretle. karısına veya evliliğine bişey söylemedim fakat cehalet diye düşündüm sadece duymuş birisinden evde hizmet eden kadın köle gibisinden şeyler ve ona olan saygısından destekliyor bence.

Şimdi arkadaşlar merak ettiğim şu gerçekten akşam kocasına bir kahve yapan çay yapan kadınların köle olduğu düşüncesini bu millete kim enjekte etti ?
T
2 yıl
PTT KARGO NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR.
Akadaşlar bir ürün bekliyorum istanbuldan konyaya gelecek 27 Kasımda kargoya verildi istanbul arnavutköy şubesiymiş. 8. Gün bugün takip nodan bakıyorum bi ses yok. Şikayet oluşturdum ilk arabayla gönderecez diye email atmışlar 2 gün oldu arabayla da göndermediler. Ne yapacaz üstüne yatarlarmı acaba ürünümün ? Yapabileceğim bişey varmı el mahkum beklemelimiyim ?

Not: Şube telefonlarına bakmıyor her zamanki gibi
T
3 yıl
KB 10 KÖY 50 TL SATILDI
KB 9 AD DEĞİŞİKLİĞİ VAR USTA VE ŞAMPİYONA ÇIKMAMIŞ TERTEMİZ AL OYNA 0535 823 21 90

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
T
3 yıl
KB 12 TROLL KÖY 50 TL SATILDI
SAVUNMALAR 1 SEVİYE HAVA SALDIRISI İÇİN TASARLANMIŞ BAĞIŞ VE SAVAŞ KÖYÜ AD DEĞİŞTİRME VARDIR TAŞLAR ALINABİLİR ŞAMPİYONA BİLE ÇIKILMADI 0535 823 21 90

Sunay bey (Smsm377) satıldı.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.