M

Yüzbaşı
03 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
14 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
9 yıl
Dortmund geçen sene Şampiyonlar Ligi'nde Grup Sonuncusu Oldu
Adamlar Bundesliga'da şampiyon oldular. Avrupa'nın en güzel oyunlarından birini oynuyorlardı ama ŞL'de grup sonuncusu oldular. Fazla büyük hayaller kurmayalım bence sonuçta kaç senedir ŞL'de oynamıyoruz. Biz de aynısı olabiliriz. Ama kadro müthiş oldu
M
10 yıl
GÖKHAN TÖRE
Arkadaşlar herkesin hayranlıkla izlediği bu oyuncu şu anda dünyanın 5 büyük liginde(alm fra ing isp itly) maç başına ortalama en başarılı dribbling yapan oyuncu 5.6 oranla (Messi 5.3)
Milli takımın nasıl bir silahı var da kullanmıyor ortada...




Kaynak: whoscored.com
M
10 yıl
Arshavin 11'de
Beyler şimdi başlıyor maç Arshavin 11'de
M
11 yıl
BARIŞ ÖZBEK
Bu adam topçu mu?..
M
11 yıl
Küçük Çocuk Steven Gerrard'la Dalga Geçiyor
M
11 yıl
Luis Suarez - Jovetic - Di Maria
Sizce sol kanat için hangisi daha iyi?
M
12 yıl
Arsenal - Stoke Maçı Kaçan Gol
İzleyen var mı bilmiyorum ama Arsenal bir gol kaçırdı ama ne gol kaçırdı Fabregas boş kaleye vurdu Eboue çizgiden topu çıkardı ama karambol falan yok istemli mi çıkardı bilmem
M
12 yıl
Şu Tip Şarkılar Arıyorum
Böyle sadece klasik gitar ve yavaş söylenmiş yabancı şarkılar arıyorum varsa link koyun herkes yararlansın
M
12 yıl
Oyunun Adını Unuttum?
Bir oyun vardı hani buz kırıyoduk bi adamı tekneye düşürüyoduk?..
M
12 yıl
Sbs Tercih Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak?
Yarın mı haftaya mı?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.