M

Onbaşı
01 Ağustos 2016
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
580 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
7 ay
BENİMLE ALAY EDEN İYİMSERLER ÇIKIN LAN
Noldu olum size dedim polyannalığı bırakın kendinizi kandırmayın diye
M
7 ay
2010 AFRO TAYFANIN ÖNDE GELENLERİNDEN
Ben lütfü kardeşiniz, ve bugün bütün polyannacılara acı gerçeği söyleyeceğim. 110 tyt 75 ayt 20kdan başlayacak. Çok abartı bir yığılma var
M
7 ay
AÇIKALANDI BEYLER 110-75E 20K GELDİ
Allah kahretsin
M
8 ay
SIRALAMASINI MERAK EDENLER DOLUŞUN
2020x1.7=2022 arkadaşlar kendimizi kandırmayalım sınav gayet kolaydı
M
8 ay
AFRO TAYFA GERİ DÖNÜYOR
Selamlar beyler bayanlar afro tayfayı özlediniz mi İki sınav da geçen senelere göre aşırı kolaydı bakalım sıralamalar ne kadar rezalet olacak
M
geçen yıl
YARIN KAMPÜSE GİDECEKLER
Heyecan var mı heyecan
M
geçen yıl
13ünde üniversitesi açılacak olan var mı ?
Varsa hangi üniversiteler ?
M
geçen yıl
FORUMDAN KAÇ KİŞİ GTÜNE GİRDİ
Öğrenelim
M
geçen yıl
YÜZ YÜZE PARTİSİNİN LİDERİNDEN AÇIKLAMA
Cihan padişahımızın açıklaması da gösteriyor ki yüz yüze eğitime başlıyoruz dostlar bu zafer bizimdir.
M
geçen yıl
ÜNİVERSİTELER YÜZ YÜZE
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.