T

Yarbay
04 Temmuz 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
32 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
T
4 yıl
Appstore'a girememe
Şu an appstore'a giremiyorum. Benim gibi bu durumu yaşayan başkası var mı ? Bağlanamıyor.
T
6 yıl
KPSS EKONOMETRI
arkadaşlar selam. ben ekonometri mezunuyum kpss'de nereleri tercih edebiliyorum ? google'dan baktım ama pek bir şey bulduğum söylenemez. detaylı bilgi verebilecek var mı ?
T
6 yıl
M9 alıp pişman olan var mı ?
keşke başka bir telefon alsaydım diyen sonradan pişman olan ?
T
6 yıl
Ekonominin e'sinden anlamayanlar ötmesin ya
Hakikaten ötmeyin. Seçim öncesi 2.65 olan dolar bir koalisyon riskiyle ertesi gün 2.80 oluyorsa orada ekonomi diye bir şey yoktur zaten. İstikrarmış. Neyin istikrarı bu ? Bir üretimin olur, sağlam bir sanayin olur haklısın istikrar deriz de arkadaşım ortada samanı bile ithal eden bir ülke varken neyin istikrarı bu ? 3 kağıt ekonomisi diye güzel söylemiş hocam. izleyin de bir şeyler öğrenin bik bik sallamasyon ötmeyin burada insanları da yanlış yönlendirmeyin.

Videoyu izlemek için tıklayınız
T
6 yıl
çıldırın çıldırın
Aktroller
T
6 yıl
seçim sonucu ne olur bilmiyorum da...
Ülke ekonomisi çok kötü yerlere gidecek. İster malum parti tek başına iktidar olsun ister koalisyon kurulsun ufuk hiç iyi değil. İnşaat sektörü balonu patlamış durumda finansman sağlanamıyor ve ülkenin iç dinamikleri de çürümüş ve kokuşmuş olduğundan ve yabancı sermayenin de ülkeden çekiliyor oluşu üzerine en önemli unsur üretim yapamıyor oluşumuz nedeniyle önümüzdeki senelerde çok sıkıntı çekeceğiz.

Hani konuşanlar var ya koalisyonda enflasyon şöyleydi herkesin ağzı açlıktan kokuyordu falan diye görecekler yakın bir zamanda olayın koalisyondan değilde ülke zihniyetinden kaynaklandığını.
T
6 yıl
ingilizce eğitim için yurtdışına gitmek
Merhabalar. Yurtdışına çıkmayı düşünüyorum orta seviye olan İngilizcemi daha yukarı seviyelere çekmek için. 6 ay 1 sene arası eğitim almayı düşünüyorum yalnız daha önce hiç yurtdışı tecrübem olmadı ve ne yapacağıma dair bilgim hiç yok diyebilirim. Bana önerileriniz neler olabilir ? Londraya gitmeyi düşünüyordum ancak ucretler oldukça yüksek görünüyor açıkçası pek onu karşılayabilecek durumda değilim. Kanada'yı övüyorlar baya bu konuda siz ne düşünürsünüz ? Her türlü bilgiye açım :)
T
6 yıl
suriyeliler için 5.6 milyar dolar harcadık
tayyip erdoğan: bugüne kadar suriye’den gelen misafirlerimiz için harcadığımız meblağ 5.6 milyar doları buldu. şimdi buna bile göz dikenler bizim suçlamak için seçim malzemesi haline dönüştürenler var. allah aşkına bizim töremizde misafire kapı kapatmak var mıdır. bizim töremizde eldeki imkanı mağdurdan esirgemek var mıdır.

hüloooğ

http://www.karsigazete.com.tr/politika/erdogan-siz-kimin-bagindan-kimi-kovuyorsunuz-h38894.html
T
6 yıl
M8 mi M8S mi ?
sizce hangisi tercih edilmeli ? birinde snapdragon 801 diğerinde snapdragon 615 var. birinde adreno 330 diğerinde adreno 405. birinde 4 up arka kamera diğerinde 13 mp arka kamera. açıkçası birinden biri seçilse hangisi seçilmeli karar veremedim. siz ne düşünüyorsunuz ?
T
6 yıl
Bu kadar komik bir şey olabilir mi yahu ?
hakikaten bazen oksijen alıp almadığınızdan şüphe ediyorum. alsanız da beyine gitmiyor sanırım.

birilerinin seks kasedi çıkacak diye resmen sosyal paylaşım siteleri kapatılıyor, milyonlarca insanın özgürlüğü elinden alınıyor birtakım kişilerde iyi olmuş falan diye tepki veriyor bu forumdan. arkadaşlar siyasi düşünceniz beni ilgilendirmez ama siz daha temel, basic şeyleri bilmiyorsanız bu ülkede yaşayarak benim hakkımı da gasp ediyorsunuz. daha özgürlüğün, hakkın ne olduğunu bilmeyen bir adam GSMH'dan benim kadar pay alıyorsa bu herif benim hakkımı gasp ediyordur. nasıl rezilsiniz yahu ? ayıptır be kardeşim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.