I

Çavuş
02 Kasım 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
53 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
I
6 ay
WW T ROC
Sizce nasıl bir araç görüşlerinizi almak isterim.
I
6 ay
Mikro işlemciler pıc kodlama
Mikro işlemcilerde 16f84 de assembly dilinde yardıma ihtiyacım var çok ama çok önemli
I
geçen yıl
Elektronik
Elektronik müh okuyan dm atabilir mi son sınıf olursa iyi olur.yardıma ihtiyacım var lütfen
I
geçen yıl
Elektronik
Elektronik okuyan yada bitirmiş mühendis abilerim haftaya sınavım var yardımcı olma şansınız varmı gerekirse ücreti karşılığında lütfen son şansım yardıma ihtiyacım var.
I
2 yıl
Satılık ucuz kitaplar
Merhaba kitapların hepsinin durumu %90 ve üzeri temizdir denemeden biri cözüldü sadece ilgilenenler pm atabilir?
< Resime gitmek için tıklayın >
I
2 yıl
Üniversite okurken hazırlanmak
Merhabalar okurken sadece tyt calışıcam 3\4 ayda konuları bitirip deneme abanıcam farklı bi hedefim var sizce nasıl gitmeliyim.
I
2 yıl
Alınık kitap
Elinde palme biyo a soru bank (tyt) olan varsa alabilirim.
I
2 yıl
Kelepir kitaplar
Elimde nihat bilgin tyt ayt fizik soru bank. ℅90 temiz (gecen seneki baskı) 345 ayt mat %90 (gecen seneki) okyanus 40 seans ayt mat ℅90 (gecen sene) palme ayt kimya soru bank (gecen sene)%90 endemik ygs mat eski basım ama cok eski degil %90 okyanus lys geo(sıfır) kalın baya cözüm yayınlırının tümü fasikül seklinde var cogu sıfır kıtap alırsan hediye ederim hocam deneme olarak altın karma tyt (sıfır) hic acılmadı 345 fen bilimleri ayt 1 deneme cözüldu 9/tanesi duruyor.bide fen bilimleri yıldız serileri var ygs#lys fizik ikiside sıfır gibi 2017 baskı almak istersen hertürlü yardımcı olurum.
Ayrıca elimde fen bikimleri ygs lys biyoloji ve fizik soru bankları mevcut endemik ygs lys biyo soru bank bu kitapların bazilari 10\20 sayfa cözülü her türlü alıcak olanlara yardımcı olurum.
I
2 yıl
Supara AYT denemesi
Supara ayt 1/b veya 1/a cevap anahtarı olan varsa atabilirmi lütfen?
I
3 yıl
Cözüm
Cözüm dersanesi deneme 3 cvap anahtarı olan?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.