P

Çavuş
08 Haziran 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
P
13 yıl
DGS Acil yardim
DGS-EA puanim 226,065

istanbul üniversitesi 2 yillik turizm ve otel işletmeciligini bitirdim ve DGS de 226,065 puan aldim tercih yapmam gerekiyor yardim edebilirmisiniz ?
P
13 yıl
aöf yardim
ben istanbul üniversitesinde 2 yillik bölüm kazanmistim haziranda mezun olucam devam etmek icin aof basvurmayi düsünüyorum nezaman ve nasil basvurabilecegimle ilgili bilgisi olanlar yardim edebilirmisiniz ?
P
13 yıl
3.lige yükselme gruplari
3.lige yükselme gruplarinin bugünkü maç sonuclarini ögrenebilecegim bi link varsa verebilirmisiniz ?
P
13 yıl
Turf Battles
http://turfbattles.aeriagames.com/ bu oyun hakkinda bilgisi olanlar bilgi verebilirmi ?
P
14 yıl
Powerpoint
Pazarlama dersi icin powerpoint sunum hazirliyorum ilgi cekici resimlere ihtiyacim var
yardim edebilirmisiniz ?
P
14 yıl
internet explorer
bilgisayara yeni format attim hersey tamam ama internet exploreri acinca proxy ayarlari araniyor yaziyo ve siteyi 1-2 dk da aciyo bunu nasil düzeltebilirim ?
mozilla firefox ta böle bisey olmuyo direk giriyo ...
P
14 yıl
Resim Ariyorum
Dövme yaptirmak icin resim ariyorum dövme yapilicak yer "KOL"
kızılderili resmi veya kartal resmi veya ikisi bi arada olanlar msj atabilirmi ?
P
14 yıl
Yatay Gecis Hakkinda Yardim
Ablam 10 sene önce Zeytinburnu Tekstil Meslek Lisesini bitirdi simdi üniversiteyi okmak istiyor dikey gecis sansi varmi bu konuyla ilgili bilgisi olan yardimci olursa sevinirim (acik ögretimde olabilir)
Simdiden Tesekkürler.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.