Ç

Yarbay
11 Temmuz 2002
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
43 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Ç
6 ay
Ekranı Kırık Telefondan Veri Kurtarma!
Arkadaşlar Samsung C9 Pro telefonumu düşürdüm ve mantar oldu. Telefon açık çalışıyor, sesler uyarılar geliyor ancak görüntü tamamen gitti.
İlk önce doğrudan data kablosuyla bilg. bağladım, bağlanan cihaz görünüyor ancak klasörü açınca boş görünüyor, çünkü muhtemelen ekranda usb bağlanması için izin bekliyor (USB Hata Ayıklama) ama haliyle müdahale edemiyorum.
Vysor uygulamasıyla bilgisayara bağladım ama yine bağlanan cihaz görünmüyor. Bu sorunu nasıl çözeriz? Bir sürü veri var telefonda.
şöyle bir ekran çıkıyor:


< Resime gitmek için tıklayın >
Ç
7 yıl
47 LA 620S Altyazı Sorunu!
Arkadaşlar yaklaşık 5 aydır 47LA620S kullanıyorum ve usb ya da hariciden hiçbir filmin altyazısını açamadım. Altyazı dosyası adıyla filmin ismini birebir aynı yaptım, srt uzantıyı sub yaptım, altyazı dosyasını filmle aynı klasörde hem Subs klasörü içinde hem de klasörsüz açmaya çalıştım olmadı. Subs klasörünü görüyor ama içine girdiğimde boş görünüyor. Altyazı menüsünü açıyorum silik ikonlar yani aktif değil. Servisi aradım uzantıyı txt yapın dediler. Yine olmadı.
Bu TV nin standart yazılımında bu destek yok mu ki acaba yani bizim güncelleme yapmamız falan mı gerekiyor? Eğer öyleyse evde net olmadığından ve 3g çekmediğinden yazılım güncelleme yapmadım ben. Kurulum yaparken servis elemanı usb den bir şeyler yükledi ama kanal ayarı mıydı yazılım mıydı bilemiyorum.

Sonuç olarak TV de adam gibi bir keyif yapamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Ç
8 yıl
HD2 Rom yükleme !!
Arkadaşlar HD2 telefona orjinal yazılımını değiştirip android yüklemeye çalışıyordum. Daha önce yapmıştım ve başarılı olmuştum ancak şimdi adım adım eski konudan (http://forum.donanimhaber.com/m_45641333/mpage_1/f_/key_//tm.htm#45641399 ) yaptığım halde başaramadım. Açılışta kırmızı renkli "SD kernel open failed" yazısı çıkıyor ve MAGLDR V1.13 ekranına geçiyor direkt. WinMobile a geçeyim diyorum arkadaki reset düğmesine basılı tutup açıyorum gene MAGLDR ekranına geçiyor. Sorun nedir acaba, yardımcı olursanız sevinirim... Winmobile a geçmeye de razıyım şu an tel iptal durumda. Bu arada HSPL işlemleri yapılmış durumda (2.18.00 gibi bir şey)
Ç
8 yıl
Astra'ya hız sabitleyici taktırmak!!
Arkadaşlar bende 2005 Astra Twinport Enjoy Sport araç var ancak hız sabitleyicisi yok. Bir arkadaşımla geçen konuştum aynı araçtan kendisinde de olduğunu ve yetkili servisten 170 TL ye hız sabitleyici taktırdığını söyledi. Görev yaptığım yer mahrumiyet bölgesi olduğundan soruşturamadım. Böyle bir imkan var mı? Ayrıca varsa, orjinali gibi direksiyon kolundan mı oluyor yoksa ekstra bir aparat mı oluyor navigasyon gibi?

Yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılar...
Ç
9 yıl
Fotoğraf Makinesi Tavsiye!! (Bütçe 8000 TL)
Selam arkadaşlar. Emniyet mensubuyum ve birim olarak sokak olaylarında şahıs tespitlerinde kullanılmak üzere özellikle uzaktan ve gece çekimi çok güçlü bir makine almayı planlıyoruz. Bütçe 8000 TL civarı. Çok acil olarak tavsiyede bulunur musunuz? Ayrıca tavsiye ettiğiniz makineyi niçin tavsiye ettiğinizi de belirtirseniz sevinirim. Saygılar...
Ç
9 yıl
F/P olarak AMD Athlon2 X3 450 mi, FX X6 6100 mü?
Arkadaşlar, Asrock N68C-GS FX model anakart aldım ancak üzerinde eski Athlon x2 işlemcim var. 4gb DDR3 belleğimi işlemci desteklemediği için kullanamıyorum. Şimdi işlemci alıp performansı artırmak istiyorum. Bu 2 işlemci arasında kaldım. Bana acilen tavsiyede bulunur munuz? Vatanbilgisayar da %30 indirim var bu gece sipariş vericem.

Amd Athlon II X3 450 3.2 GHz Socket AM3 İşlemci 128 TL

Amd FX-6100 X6 3.3 Ghz Soket AM3 İşlemci 226 TL

Bunların hangisini tavsiye edersiniz? Ayrıca anakartım bu işlemcileri destekliyor değil mi? Bütün görüşleriniz benim için önemli lütfen okuyan arkadaşlar yazmaya üşenmesin. Saygılar...
Ç
9 yıl
DDR3 bellek ve AM2 işlemci..
Arkadaşlar kestirmeden sorumu sorayım; DDR3 bellek AM2 işlemci ile birlikte çalışır mı?

Şunun için soruyorum. Athlon X2 3800+ işlemci ve 3 gb DDR2 bellek kullanıyordum. Anakartım yandığı için anakart almak zorunda kaldım ancak AM2 işlemci destekleyen bulamadım. Araştırmalarım sonucu ASROCK N68C serisi hem ddr2 hem ddr3 bellek ile AM2 ve AM3 destekleyen bi anakart aldım. Daha sonra rahat edemedim 4gb DDR3 bellek aldım ve ddr3 yuvasına taktım ancak makine çalışmadı. Tekrar ddr2 leri ddr2 yuvasına taktım çalıştı.

Acaba bellek mi arızalı yoksa DDR3 ler AM2 lerle çalışmıyor mu? Arama yaptım bununla ilgili bir cvp bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar..
Ç
9 yıl
HTC HD2 kendi kendine kapanıyor!!!
Selam arkadaşlar, 2 senedir yurt dışından getirttiğim T-Mobile ibareli HD2'yi kullanıyorum. Şarj süresini bi kenara atarsak çok işimi gördü. Ancak son zamanlarda cihaz kendiliğinden kapanıyor. Mesela face teyken ya da marketten bi şey indiriyorken veya telle konuşurken kendiliğinden kapanıyor. Orj. pilinin yanında yaklaşık 6 ay önce 2 tane de yan sanayi aldım onları harici şarj cihazıyla doldurup cebimde taşıyordum şarj bitince de takıyordum. Sanırsam ondan sonra bu olmaya başladı. Ama şimdi orj. pille de aynı sorun oluyor. Bir şey fark ettim tel şarjdayken kesinlikle kapanmıyor. Piller ölmüş desem öyle hemen de bitmiyor mesela %80 deyken cihaz kapanıyor. Anlamadım gitti.
Çeşit çeşit rom yükledim Nexus ICS, AOPK, Jellybean vs. gerçi jellybean de bu sorunu yaşamadım ama onda da nete bağlanamıyordum tekrar Ice Cream e geçtim. Sorun nedir sizce?
Ç
9 yıl
Asrock Anakart onboard ses sorunu!!
Selam arkadaşlar...
Bilgisayarım için Asrock N68C GS FX anakart aldım ancak ne yaptımsa onboard sesi açamadım. BIOS ayarlarında onboard ses kısmı "auto" idi onu "enamled" yaptım öyle denedim yine olmadı. Anakart CDsi içindeki bütün sürücüleri yükledim ancak hala ses yüklenmedi görünüyor.
VIA VT1705 Audio çipseti var üzerinde. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şark görevinde bir memurum bilgisayarsız da olmuyor burda
Ç
9 yıl
PES 2012 kurulum !!!
Selam arkadaşlar. Ne güzel, oyun hakkında bilgi alışverişi yapabiliyosunuz ama ben daha oyunu kurma aşamasında takıldım. Crack kısmı da dahil her şeyi hallettim ancak oyunu çalıştırdığımda aşağıdaki hatayı veriyor. Win7 Ultimate ve Win XP olmaküzere iki işletim sistemi kullanıyorum ikisinde de aynı hatayı veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

< Resime gitmek için tıklayın >

Sistem: Athlon64 X2 3800+, 3gb DDR bellek ve Nvidia GTS450 ekran kartı
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.