F

Teğmen
30 Mayıs 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
27 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
F
17 yıl
Sürekli Kırpışan Power Işığı
Arkadaşlar,

Ofisteki bilgisarımı haftasonu bir başkası kullanmış. Kınalı kuzuma yad eller uzanmakta... Bilgisayarımı açınca Power ışığı sürekli yanmak yerine milisaniyelik bir sıklıkla aralıksız kırpışıyor. Bu bir sonurunun işareti midir? Ayrıca üstünde USR Wireless anten var. internet sıkıntılı. Bununla bir alakası olabilir mi? Ulan gözümden iyi bakıyodum bu makinaya....
F
18 yıl
Image for DOS Tarzı Program
Arkadaşlar,

Başlıktakine benzer, harddisk imajı alabilen alternatif programlar aramaktayım. Özellikler şöyle:

- DOS üzerinden çalışacak (Windows'ta kurulumu olmayacak.)
- Boot CD'si olacak
- Ayrıca yarattığı imaj dosyasını BOOTABLE CD'ye kaydedebilecek
- Imajı sıkıştırma özelliği olacak

Böylelikle tek bir CD'yi takıp boot ettiğimde imajı kendiliğinden kurabilecek. "Image for DOS" bunu yapabiliyor ama tam sürümünü bulamıyorum. Alternatiflerinizi bekliyorum.

PS: Hemen Norton Ghost dediğinizi duyar gibiyim ama Ghost bu yukardakilerinin yarısını bile yapamıyor.
F
18 yıl
İşlemci Karşılaştırması D930 vs. E4600 :)
Arkadaşlar halihazırda mevcut intel 930 işlemcim yerine E4600 almak istiyorum. Anakartım zaten max. 800MHz destekliyor. Ama bildiğiniz gibi 930 işlemcim 3.0 GHz. E4600'ün 2.4GHz olması beni kokutuyor. Bir de E4600'ün 1 adet L2 keşi var. Benim 930 işlemcimde ise 2xL2 mevcut. Yani sizin anlayacaınız ikisinin arasında sadece nesil farkı var. Bu hız için yeterli mi? Yoksa zaten E4600 benim işlemcime göre daha yavaş bi işlemci mi? Aptalca bi upgrade mi olur ne dersiniz?
F
18 yıl
IE7 Devamlı Script Error Veriyor
Arkadaşlar Internet Explorer sürekli scriptli sayfalarda hata veriyor. Altta, durum çubuğunda sürekli sarı renkli bir ünlemle beraber "Bitti, Sayfada Hata" yazıyor. Php'ye entegreli script içeren sayfalarda çok fazla hata yaşıyorum. Örneğin Facebook'ta ve Hotmail'in sayfasında bazı link ve tuşlar çalışmaz hale geliyor, sayfa yapıları bozuluyor. Internet Explorer 7'yi uninstall edip yeniden yükledim, olmadı... IE7 ve IE6'yı beraber kaldırıp yalnız IE7'yi kurdum... Yine düzelmedi. Internet Bağlantılarından "Tüm Dosyaları Sil" dedim... Yine olmadı.. C'deki dosyaları, cash'i falan sildim.... Yine olmadı, yine olmadı... Explorer'ın script machine'ninde bi sorun var zannedersem. İşin o kısmından da hiç anlamam aslında, kafadan attım biraz... Deli olacağım... Lütfen YARDIM!!!
F
19 yıl
Vista 64 Bit Communication Hatası !!! -Çözüldü-
CPU INTEL C2DUO E6750 2.66GHz LGA775 4MB 1333MHz
MB ASUS P5B P965 LGA775 DDR2
RAM TWINMOS 4 GB 800 MHz DDR2 PC
OPTİK SAMSUNG SH-S203B 20X SATA SIYAH DVDRW BULK
VGA PALIT 8600GT 512MB DDR3 128BIT SUP PCI EXP
HD SAMSUNG 320 GB 7200RPM 16MB SATA2
MON PHILIPS 190WV7CS 19 LCD GÜMÜŞ 5 MS WIDESCREEN
KB LOGITECH ULTRA FLAT KEYBOARD 967653 - 0125
UPS PEGASUS 650VA 1065DJ RJ11 (MODEM KOR+TPR.PRİZ
BIEN S-LINK SL-25A KART OKUYUCU INTERNAL BLACK
BIEN 450W KASA

Arkadaşlar. Yukardaki gibi bir sistemi daha dün aldım. 64 bitlik vista'yı daha kurmaya başlamadan dvd'den boot ederken bir hata ile karşılaşıyorum. Tam yazan aklımda değil, screenshot alma imkanım da olmadı ama yaklaşık şöyle bişeydi. "Vista bilgisayarınızdaki bir cihazla iletişim kuramadı." başlığı altında; "Bilgisayarınızdaki USB aygıtlarından biri kapatılmadan çıkarılmış olabilir. Bilgisayarı yeniden başlatıp tekrar deneyiniz." diye bir ibare çıkıyor ve setup'a başlayamıyorum. bilgisayara bağlı herbişeyi söktüm. Bitek SATA harddiskimle SATA DVDRW kaldı üstünde ama yine de hata veriyor. Lütfen fikiri olan var mı? Şİmdiden teşekkür...............
Çözüm:
DVD ROM sürücüsü medya seçiyormuş. Uzun lafın kısası, beğenmediği kopya DVD'lerde veriyormuş bu hatayı...
F
19 yıl
Menü Çubuğu Yardım!
Arkadaşlar menü çubuğumda pencere başlığı gibi öğeler görünmüyor. Lütfen yardım

< Resime gitmek için tıklayın >
F
19 yıl
ADSL Modem ile Wake Up mümkün mü?
pek sayın arkadaşlar,

bence başlık açık. ben bunu yapamadım. bi olurunu bilen var mı? yani böyle bişey olabilir mi? Dial-up modemlerimizde telefonla arayınca oluyordu. Tabii anakarttan "wake up dial-up modem" ayarınızın açık olması gerekiyordu.

Şimdiki kablolu adsl modemlerde ise winwods'un "bu aygıtın beklemeden çıkarmasına izin ver" gibi opsiyonların yanısıra, anakartta "wake up LAN" gibi seçenekler ve hatta benim USR modemimde uzaktan bağlanacak bilgisayarın ip'si girilebilen "remote management" diye bi ayar bile var. bunları kullanarak stand-by'daki bir bilgisayarı, evin dışından biyerden uyandırmak mümkün müdür?!?!

şimdiden saolun
F
19 yıl
Aynı router üzerinden bağlı bilgisayarlara farklı bandwithler vermek mümkün müdür?
Ofisimdeki bilgisayarların herbirinin kullanmasını istediğim internet hızı farklı. Bazısına çok fazla hız gerekli, bazısına da çok hızlı bir bağlantı gereksiz. Ana bilgisayardan bunu yönetebileceğim bir program veya araç var mıdır acaba?
F
19 yıl
Toshiba Satellite Wireless Sorunu
Sevgili Kardeşlerim,

Yeni aldığım Toshiba Satellite bilmemne bilmemkaç modeli laptopumda 32bit Windows Vista Home Edition yüklü olarak geldi. Benim sorunum, bu alet ofisteki wireless'a epey bir bekledikten sonra bağlanıyor.. ama epey yani. 2 dakka falan bekliyosun yani.. Nedir bu? Ne değildir? Bi fikri olan var mı?
F
19 yıl
Herkesin başına gelebilir !!! LCD yardımı !!!
Arkadaşlar, bugün PC Altın(!)'dan BenQ marka 20" Wide LCD aldım. Evde kurduğumda piksellerden birinin istikrarsız bir şekilde yeşil olarak yanmaya çalıştığını fark ettim. (özelikle likit hücre aktifleştikçe [siyaha yaşlaktıkça] yeşil yanma konusunda ısrarcı bir hale geliyor). Yani monitör DEFOLU !!! Hemen malum markaya telefonla durumu bildirdim ve şok edici bir yanıt aldım !!! 3 ÖLÜ PİKSELE KADAR GERİ ALIYORUZ dediler !!!!! Çoğu monitörde bu prosedür geçerliymiş. En sonunda BenQ ile irtibata geçmemi tavsiye ederek ilgili kişi beni başından savdı...... Şimdi:

Gerçekten böyle bir saçmalık var mı?
Yoksa yasal olarak 30 günlük süre falan gibi haklar var.. Haklarım nelerdir?
Bu ayıplı mal mıdır? Ayıplı mal yüzünden adamları tüketici mahkemesinde süründürebilir miyim?
Böyle bir saçmalık varsa, garanti kapsamından çıkmayacak şekilde bu monitörün daha nelerini bozup, toptan değişmesini sağalayabilirim?
Cebren ve hile ile iki pikseli daha nasıl öldürebilirim? Benim yaptığım anlaşılmadan, tabii.....

BU YARIN ÖBÜRGÜN SİZİN DE BAŞINIZA GELEBİLİR !!! DENEMEDEN ALMAYIN !!! BÖYLE AHLAKSIZLIKLARA DİKKAT LÜTFEN !!!
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.