C

Yüzbaşı
12 Ekim 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
30 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
C
5 yıl
Sıralamanın kaç k gerisini yazmak makbul?
Yardımcı olursanız sevinirim, gerçekten ihtiyacım var.


Atkadaşlar ben 45 bindeyim tm-3 de Gazi uai (ingilizce) istiyorum geçen sene 51.700 ile almış.Listemdeki en geri okul da 57 bin ile almış yani sıralamamın 12 k gerisini yazdım.Yerleşememe gibi bir şey olur mu bu sıralamalarda veya istediğim yer gelir mi?
C
5 yıl
2014'E YAKIN GELİR AMA...
Beyler 2014'e göre yakın gelir diyenler var 2016'ya yakın gelir diyenler var ama benim sorum bu değil, benim sorum bu yıllara göre olan sıralamalarınızı nasıl hesaplıyorsunuz? Yani 2014 ygs kısmına bu seneki sıralamanız olacak şekilde netlerinizi düşürerek mi giriyorsunuz yoksa normal bu seneki ygs netlerinizi mi giriyorsunuz ygs kısmına? Bi açıklık getireyim dedim birkaç kişi soruyordu da..
C
5 yıl
Tm3 bu nasil oluyor
Beyler ygs-5
C
6 yıl
Lg g3 agir cekim video sorunu
Bugün g3 32 gb cihazimla agir cekim bir video kaydettim fakat bunu whatsappta falan veya baska biryere yüklemeye çalıştığımda agir cekim olmuyor normal hiza dönüyor.Watsaptan agir cekim sekilde paylasacagim nasil yapabilirim?
C
6 yıl
Lg g3 eur çıktı!
Arkadaslar turkiyeden aldığım lg g3 32 versiyonunda eur yazıyor ve 5.0 olduğu halde dokunmatik ekran tuşları 4.4.2 deki gibi.Bu konuda bilgisi olan var mı?
C
6 yıl
LG g3 otg desteği
Arkadaşlar LG g3 ün 3gb ramli 32 GB dahili hafızalı olan modelinde otg desteği var mi?Bazı forumlarda okumuyor falan diyorlar en iyisini kullanıcılar bilir diye buraya bir sormak istedim? Var mi otg desteği
C
6 yıl
Windows 8 mi 8.1 mi 10 mu yüklemeliyim?
Soru basit arkadaşlar hangi sistemi yüklemeliyim?Hangisi daha seri daha iyi daha performanslı olur benim için?

Özellikler
Acer Aspire 5738 cihazım
Şuan Windows Vista Home Premium yüklü.Service Pack 2
İntel(R) Core(TM) 2 Duo CPU T6400 2.00 Ghz (İki çekirdek)
3066 gb ram
Ekran
NVIDIA GeForce G 105M
Yaklaşık Toplam bellek : 1776 MB Paylaşımsız olan bölüm 512 MB

evet yorumlarınızı bekliyorum.
C
6 yıl
Guncellemeyi iptal etme
İnsider in son durumunu guncelleme ye koydum ama bir turlu indirmedi %0 dan ileri gitmiyor wifiye bağlı olduğu halde wifiye bağlanin diyor.bende iptal etmek istiyorum ama nasıl iptal edicem bilmiyorum.soft resetle falan düzelir mi? İndirmiyorum istemiyorum insider? Ne yapmalıyım
C
6 yıl
Yüklenmiyor
Beyler bugün insidere girdim fast sectim bi resetledi telefonu sonra açtım telefon guncellemelerinden indire bastim ama ne yaptiysam indirmiyor.İnternet ağaçlarıyla ilgili bir sorun var diyor hata kodu (801882cb) ama internetimde hiçbir sıkıntı yok diğer cihazlarımdan kullanıyorum rahatca. Sabah 11 den beri indirmiyor bazen indiriliyor diyor %0 da bekliyor bir saat falan.Sonra wifiye bağlı olduğu halde bir Wi-Fi agina bağlanin diyor. İnsideri sildim yukledim falan yeniden baslattim ama olmuyor.Ne yapacağım?
C
7 yıl
Build 10166.0 Win 10 Mobile
Arkadaşlar kararsız ve bilgisiz kaldığım için yine size danışayım istedim.Yapı 10166 nasıldır yükleme hevesim var ama stabil mi takılmalar oluyormu? Whatsapp instagram turent sozluk falan kullanıyorum kamera kullanıyorum sıkıntı çıkarır mı? Cihazım lumia 535 Birde beğenmezsem recovery tool kurarım dedim ama pc vista olduğu için onu da kuramam yani build 10166 geçersem geri dönemem geçmeli miyim?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.