I

Teğmen
10 Ağustos 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
32 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
I
2 yıl
bayi tarım
Arkadaşlar iyi günler. Ben kendi çapımda bir site oluşturdum ve burada tarımla alakalı ziraatle alaka haberler içerikler paylaşıyorum. Sitemde görmek istediğiniz bu da olmalı dediğiniz konular varsa bana iletirseniz sevinirim.

Site adresim.www.bayitarim.com < Resime gitmek için tıklayın >
I
2 yıl
Bayi Tarım Zirai Bilgiler
Arkadaşlar iyi günler. Ben kendi çapımda bir site oluşturdum ve burada tarımla alakalı ziraatle alaka haberler içerikler paylaşıyorum. Sitemde görmek istediğiniz bu da olmalı dediğiniz konular varsa bana iletirseniz sevinirim.

Site adresim www.bayitarim.com

< Resime gitmek için tıklayın >
I
2 yıl
Hattımı Türkcell'e Taşıyacağım
Arkadaşlar vodafone red 15 kullanıyorum 63 tl ye insta facebook twitter sınırsız çok iyi ancak 3 yıldır vodafone'dayım Türkcell ssrı günlere geçip bi değişiklik yapmak istiyorum.

Sizce geçmeli miyim?
Hadi gel, ile özel, senyapdiye, netten geçiş kampanyalarından hepsinden faydalanabilir miyim?
En fazla kaç tane ve nasıl faydalanabilirim?
I
3 yıl
Turna.com'un saçma işleri
Turna.com dan bilet almıştım izmirden antalyaya 3 kişi için 190 tl tutmuştu daha sonra işim çıktığı için 1 hafta öne çekmek istedim benden tam 290 tl ücret istediler(verdiğim 190 tl ücretin üzerine) turna.com üzerinden öne çekmek istediğim tarihe baktığımda 3 kişi için çıkan bilet ücreti ise 250 tl bu nasıl olur dediğimde bileti öne çekmenin cezası var dediler böyle bir saçmalık nasıl olabilir anlamıyorum.

Edit:Bileti iptal etmek istediğimde ise bana sadece 27 tl vericeklerini söylediler.

Sonuç olarak ben yandım siz yanmayın bu firmadan uzak durun.
I
3 yıl
Bu sonuca bu tercihlerden biri gelir mi?
Arkadaşlar bu puanlara bu tercihlerden biri gelir mi? < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
I
3 yıl
Vodafone Sürekli Saçmalıyor
Vodafone çalışanı arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim.

Merhaba arkadaşlar ben esnaf L tarifesi kullanıyorum 31 mayısta taahhütüm doluyor.

Vodafone müşteri hizmetlerini aradım durum böyle böyle dedim bana red 15 tarifesini önerdiler dedim başka bi hattım daha var red 10 tarifesi kullanan peki dediler aile indirimi 63 tlden verelim (bu biraz benim fırsatçılığım) dedim daha uygun verin yoksa başka operatöre geçerim yüksek fiyat filan ben kaydınızı oluştiriyim dediler kapattılar.

Daha sonra yaklaşık bi 10 sefer onlar beni ben onları aradım fakat bir türlü 63 e vermediler. Her seferinde 66-80 arası fiyat söyleyip durdular.

En son 3 aramadırda bana red 15 tarifesinin bireysel olduğunu ve benim alamıyacağımı söylüyorlar.

Vodafone müşteri temsilcisi tempa nın numarasını ara diyor tempa 542 ara diyor bayiye gidiyorum biz yapmıyoruz diyor.

Bilen bir arkadaş yardımcı olsun lütfen şu pass paketli red 10 da olur 63 liraya sosyal passli red 15 te olur bi kişi bana yardım etsin artık nereye gidicem nereye başvurucam.
I
3 yıl
Cumhurbaşkanlığında Koalisyon
Arkadaşlar bir sorum var 24 haziranda örneğin
erdoğan 45
akşener 30
İnce 20.1 aldı 24 haziranda 2. Tura kalıcak ancak akşener ve ince oylarımız birleştirilsin ince cumhurbaşkanı olsun veya akşener olsun diye bi olay var mı bugün okulda tartışması çıktı bazıları olur bazıları olamaz diyor?

Edit:Sorumun cevabını aldım öyle bir şey yokmuş.Konu silinebilir.
I
4 yıl
Ne Kadar Kaldı?
Arkadaşlar dün belgelerim iletildi bugün onaylanmış müşteri hizmetlerini aradım telefon numaramında belli olduğunu söyledi numarayı aradığım zaman geçersiz diyor tahminimce aktif olmamış daha türk telekom dün kabloyuda bağlamıştı bundan sonra ne olucak ve tahminen kaç güne internetim aktif olur?
I
4 yıl
Bilgisi Olan?
Arkadaşlar ben 27 eylülde dün türk telekoma alt yağı başvurusuna gittim bi kağıda isim soyisim imza adres anne kızlık soy adı falan yazdırdılar bugün mesaj geldi 30 eylülde alt yapı kurulumu yapılacak diye bende aradım bana 30 eylülde kurulum olucak dedilee hattım ne destekliyo dedim bi kaç başvuruyla ilgili soru sorup hipernet dedi 24 mbps lik tarife tanımlanmış mı ne dedi ama ben hiçbir tarifeye başvuru yapmadım bu konuda bilgisi olan var mı ?


Ben kendi tahminimce bana önermek için olduğunu düşündüm veya sisteme öyle işlediklerini düşündüm


GÜNCELLEME: Arkadaşlar bugün bu mesaj geldi 164 TL fatura mesajı TT yi aradığımda iptal etmişsiniz fatura gözükmüyor bi sistem hatası olmuştur dediler zaten daha aboneliğimiz bile başlamamış dediler bi sıkıntı çıkar mı sizce?
< Resime gitmek için tıklayın >
I
4 yıl
ALT YAPI BAŞVURUSU YAPTIM
Türk telekoma gidip altyapı başvurusunda bulundum 27 eylülde(dün) 30 eylülde(cumartesi) kurulum olcağını söylediler şuan türk netten baktım 35 mbps hızında sınırsız internet çıktı ben şimdiden başvursam sorun olur mu arkadaşlar?

Birde türk telekomu aramıştım ben kurulum mesajı gelince 24 mpbs lik tarife tanımlanmış hattınıza dedi hipernet var dedi ama ben herhangi bi tarifeye başvuru yapmadım ne oluyor şimdi bu?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.