A

Yarbay
29 Mart 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
207 (Bu ay: 3)
Gönderiler Hakkında
A
7 ay
250₺ kablolu kulaklık önerisi, Kz nasıldır
Arkadaşlar birinci önceliğim yüksek ses kalitesi. Araştırırken kz markasını gördüm. Çin malı f/p ürün yapan bir firma 4 driver lı 2dinamik iki armatürlü kulaklığı 250₺ civarında
Kağıt üzerindeki gibi yüksek kaliteli midir acaba. 250₺ ye başka öneriniz var mı
< Resime gitmek için tıklayın >
A
8 ay
Android dünyasına uzak birine tavsiyeler
Merhaba arkadaşlar şimdiye kadar akıllı telefon olarak ömrüm boyunca iphone kullandım. malum artık fakirleştik iphone devri kapandı. daha uyguna daha iyi telefon alabilmek adına android cihazlara yöneldim. fakat ilk etapta hiç de mutlu olmadım aynı modelin bi lite bi plus bi pro bilmem ne saççma sapan bin türlü haltı var. suyunu çıkarmışlar

istediklerim ekran kasa oranı iyi olsun, ekran renk çözünürlüğü iyi olsun kasa ele gelir olsun.
bütçe 3-5 k olabilir. isteklerimi 3lük karşılarsa 3lük alayım 5 e gerek yok yani

ne önerirsiniz bana

bir diğer sorum da iphone whatsabını androide aktarabilirim sanırım tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim
A
geçen yıl
PS4 Disk almıyor 2020
Merhava arkadaşlar, daha eski bir çok konu açılmış bu hususta ama güncel bir çözüme ulaşamadım insanlar servisten cihaz değişimi yaptırmışlar 6 sene evvel.

İlk çıkanlardan ps4 üm var. 6 senedir taş gibi çalışıyordu maşallah. Ps4 ü çantamda falan taşıdım
şimdi birden bire disc almamaya başladı. Ağzına koyuyorum sanki alacakmış gibi bi vız yapıyor kısacık ama devamı gelmiyor almıyor içine

bunu nasıl çözbilirim acaba
elimle disci sonuna kadar itip içine soksam ne olur

teşekkürler
A
2 yıl
8 bin bütçe ne alırdınız
Arkadaşlar mimarlık iş için notebook alacağım. Hiç oyun oynanmayacak, sağlam işlemci ve 16gb ram arıyorum. Ekran kartına boşuna para gömmeden en iyi alacağım bilgisayar ne olabilir
A
2 yıl
zomato gold alınır mı
arkadaşlar sistem hala çalışıyor mu alınır mı
A
2 yıl
aksiyon kamerası kiralama
arkadaşlar 4 gün kayak tatilim için aksiyon kamerası bulmak istiyorum kiralayan var mıdır uyguna
tecrübeli olanınız var mı
A
2 yıl
Tuvaletim varken spora gidilir mi
Tuvalet varken spor yapılır mı ?
A
2 yıl
Boy, supersport motor seçimi
Merhaba arkadaşlar 125 lik bi supersport almayı düşünüyorum yamaha yzf125 düşünüyorum ama boyum 170 bana büyük gelme hakim olamama gibi sorun çıkartır mı ?
Boy için bi ayarlama yapılabiliyor mu
A
2 yıl
15 bin bütçe motor ne alınır
15 bine nasıl bi motor alabiliriz arkadaşlar
A
2 yıl
beyler yarın kıza açılıyorum vaziyet alın
Evet arkadaşlar yarın hoşlandığım kıza açılıyorum
günlerdir konuşuyoruz ona çok alıştım ama eğer hayır ben seni arkadaş olarak görüyordum derse ağır yıkılırım. Onu kaybetmekten çok korkuyorum. Varlığına çok alıştım, Gözümü her kapattığımda yanımda olmasına, onunla olduğumda kendimi hissettiğim o tamamlığa çok alıştım
Kaybedemem, ve bu yüzden çok korkuyorum.

Bana dua edin eğer iş olursa ilk sevgilim olacak

Yarın bu saatte editleyeceğim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.