M

Teğmen
20 Ağustos 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
80 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
6 ay
Lastiği kaldırıma sürttüm
arkadaşlar bugün lastiği kaldırıma sürttüm lastikte fotoğraflarda göründüğü kadar deforme oldu bi sıkıntı olur mu acaba bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
M
3 yıl
OKUL YÜZÜNDEN MEZUN OLAMIYORUM
Alttan dersim yok. En son eksik stajım kalmıştı onu da yaptım. Dosyamı yolladım . Yolladıktan 1 ay sonra dosya onaylandı , stajımı da tamamlamış oldum. 1 aydır mezun duruma geçmek için bekliyorum ama yok hala mezun olamadım. Bu kadar yavaş bir okul olamaz. Ne yapmam gerekiyor ? Bir sürü iş başvurusunu kaçırdım sırf mezun durumda olamadığım için
M
4 yıl
HALA CS 1.3 OYNAYAN VAR MI ? VARSA GELSİN
2018 yılındayız ve hala internet kafede 5e5 policestation oynuyorum var mı eski cs'ci ses versin
M
5 yıl
YÜKSEK GÜVENLİ 1/2 MAÇ VERİYORUM
Beyler maça az bir zaman kalmış uzatmadan veriyorum . Deneyin derim .

Maç Kodu : 425
Maç : Livingston v Albion Rovers
Tercih : 1/2
M
5 yıl
FİFA 17 TUŞ KOMBİNASYONU SORUNU
Beyler Allah aşkına yardım edin . PC'de kullanıyorum oyunu . Tuş ayarlarını ince ince bakıp ayarladım internetten baktım hatta ayarlara ayarlar normalde sorunsuz istediğim şekilde . Ama gelin görün ki ayarları kaydedip maçı açtıgımda hepsi bozuluyor . Ara pasa basıyorum şut vuruyor pasa basıyorum ara pas atıyor vsvs.. Bu sorunla karşılaşan sadece ben miyim , ben değilsem çözümü nedir var mıdır ? Nolur yardım edin
M
6 yıl
İnternet kampanyası arıyorum
Arkadaşlar internet bağlatmayı düşünüyorum ,12 ay taahhüt olması gerekiyor. 50 lira civarında sınırsız bir internet bulabilir miyim ? Yardımlarınızı bekliyorum
M
6 yıl
Max 1300 ₺ ile alınabilecek televizyon önerisi istiyorum
En az 81 ekran olacak televizyon arıyoruz bütçe yazdığım gibi max 1300 ₺ dir. Önerilerinizi bekliyorum .
M
6 yıl
En az internet harcayan tarayıcı
Beyler , yurttan memlekete gideceğim . Evde WiFi yok internet kotası çok sorun olacak . Sizce en az yiyen tarayıcı hangisi ve Facebook A uygulamadan girmek mi Tarayıcıdan girmek mi daha tasarruflu olur ?
M
6 yıl
iPhone 5 kulaklığının uzaktan kumanda hariç diğer kulaklıklardan bir farkı var mı ?
Beyler iPhone 5 ile birlikte gelen kulaklıkta uzaktan kumanda olmadığını biliyorum . Ses kalitesi açısından herhangi bir fark var mı ?
M
6 yıl
EarPods sorunu
Arkadaşlar EarPods satın aldım morhipodan . Ürün geldi inceledim %100 orijinal ürün , sesi de aşırı çok yüksek veriyor ama şöyle bir sıkıntı var . Arkadaşın iPhone 6 dan çıkan kulaklığıyla karşılaştırdığımda o kulaklık daha kaliteli daha temiz ve daha bass lı ses veriyor . Bunun sebebi nedir acaba ? Ürünü geri yollayacağım yollamadan önc size danışmak istedim . Yardımcı olursanız Mutlu olurum
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.