A

Yüzbaşı
09 Haziran 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
44 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
A
2 yıl
millenicom üyelik iptali için
merhabalar şu anda aktif olan üyeliğimi iptal etmeyi düşünüyorum bir kaç sorum var

1) üyeliğim şu an dondurulmuş durumda. iptal etmek için önce açtırıp sonra mı iptal işlemlerine başlamam gerek?

2) geçenlerde bir yasa çıkmıştı abonelik iptali ile alakalı. fakat millenicom'un sitesinde hala fax gönderin vs. yazıyor. o yasa millenicom'u kapsamıyor mu?
A
2 yıl
Türknete abone olmalı mıyım?
Merhabalar

Öğrenciyiz yeni eve çıktık internet bağlatmak istiyoruz. Superonline turktelekom vs baktık ama hem hızları düşük hem ücretler yüksek. Ayrıca en az 12 ay taahhüt yapmak zorundayız. Türknete geçmeyi düşünüyoruz ama hem çok şikayet var hem 2. El modem bulmakla uğraşacaz hem de büyük ihtimalle binadaki ankastreden dairemize kablo çektirmek için elektrikçi vs ile uğraşacaz.

Ne yapsak karar veremedik. Önceden telefon için sınırsız internet paketleri vs vardı ama şimdi öyle bi imkan yok.
A
4 yıl
Çıkmış sorular vs denemeler
Merhabalar

2010 a kadar bütü çıkmış soruları çözdüm ayt fenden. Her konudan max 1 2 soru kaçıyor. Ama denemelerde fizik kimya biyo netleri yerlerde.az da bi zaman kaldı ne yapsam bilmiyorum. Elimden gediğince bol bol deneme atıp iyice pekiştirmeye çalışıyorum ama bu aralar umudum yok fazla. Tavsiyeler ?
A
4 yıl
Ayt fizik deneme
Nihat bilgin 25li olan mı
Çöz kazan 30lu mu?
A
4 yıl
Yahya tan
Yahya tan ı izleyen arkadaşlar nasıl izliyor ? Videolar çok uzun. Hızı 2x e alsam bile baya bi uzun sürüyor. Sadece videonun başını falan mı izliyorsunuz ? Bu aralar ayt mat için kanal arıyorum ama videolar ya çok uzun ya da yetersiz geliyor
A
4 yıl
Problemler tavsiye çıldıracam
Yav şu problemleri bir türlü çözemiyorum çıldıracam. Siz nasıl halletiniz problemleri bi tavsiye verin ?

Elimde çap akıl oyunları, supara ygs problemler, ceran mat. Çözümlü deneme var.
A
4 yıl
Fizik 3 yılda çıkan soru sayıları
Son 3 yılda ygs - lys çıkan soru sayıları

Açısal momentum - 1
Basit harmonik hareket - 1
Vektör - 1
Tork, denge - 1
Ağırlık merkezi - 1
Basit makine - 1
Transformatörler - 1

Bu konulara çalışmaya gerek var mı? Yoksa denemelerde çıkan soruları öğrenerek halledlebilir mi? Fazla geç kalmak istemiyorum. Duruma göre bunlara bakmayıp direk denemelere başlamayı düşünüyorum
A
4 yıl
Ayt fen soru dağılımları
Merhaba arkadaşlar.

Sizce ayt fende her dersten hangi konulardan kaçar tane soru gelir ?
A
4 yıl
Konuları günlere bölerek çalışma
Merhaba arkadaşlar

Eksik olduğunuz konularınızı nasıl tamamlıyorsunuz ? Atıyorum fizikten 20 kimyadan 40 konunuz olsun. Günlük 1 fizik,2 kimya konusu hallederek 20 günde bitirecem mi diyosunuz ?

Yoksa

Bütün gün fizik çalışıp 5 6 günde halledip fizik bittikten sonra bütün gün kimyaya abanıp onu da 4 5 günde bitiririm mi diyosunuz ?

Sizce hangi yol daha verimli
A
4 yıl
345 sb
345 in ayt denemelerinde genelde 20 civarı net yapıyorum da bu 345in soru bankası çok mu kasıntı yoksa bende mi problem var
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.