E

Binbaşı
01 Nisan 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme (?)
53 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
E
7 ay
Temizleme Cihazı
Arkadaşlar yer temizleme cihazı almayı planlıyoruz fakat karcher marka harici önerebileceginiz iyi ve teknik destegi de sağlam olan şu markaya da bakabilirsiniz dediginiz cihazlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum
E
7 ay
Araç tavan rengi atması
Merhaba arkaadaşlar,
Aracımın tavan boyası atmaya başladı oldukça inceldi 2013 model lacivert bir aracım var birkaç yerinde el kadar bi atma olmaya başlamış boya böyle hafif üstten atmış gibi duruyor bunu pasta cila mı yapsam tavan kaplama mı yapsam aynı renk bilemedim tavsiyede bulunabilecek arkadaş varsa ona göre bil yol izleyeyim.
E
2 yıl
Laptop tavsiye Windows yüklü
Arkadaşlar ortalama 7000₺ civarında en az i5 işlemcili 8gb RAM olan ve 15,6 inç bir laptop tavsiye edermisiniz. Oyun oynanacak ama oyun için alınan bir laptop olmayacak ben Asus veya lenovo düşünüyorum çünkü msi falan freedos oluyor o yüzden bunları tercih etmeyi düşünüyorum birkaç öneri alırsam iyi olacak.
E
2 yıl
Akıllı bileklik tavsiye
Arkadaşlar 200TL civarında bir bileklik almak istiyorum baya inceledim xiaomi mi band 4 de karar kıldım ama foruma da sormak istedim bu konuyla ilgili baya kişi vardır. Mi band 5 açıkçası çok fiyat farkı vermek gerekli olduğunu düşünmüyorum ortalama 100tl gibi bir fiyat farkı var değer şu özelliğinden Dolayı diyen varsa tavsiyede bulunabilir. Bununla birlikte huawei band 4 e de baktım o da güzel bir bileklik o da alınabilir bide zaten honor band 5 falan var fiyat performans olarak en mantıklısı xiaomi band 4 diye düşünüyorum sizce hangisini alayım.
Aslında saat almak istiyordum fakat ortalama 1000tl lere çıkmadan kayda değer bir saat olmadığını görünce band almaya karar kıldım. Haylou ls5, amazfit bip falan var da pek iyi değil gibi geldi.
E
3 yıl
Laptop önerisi acil
Herkese iyi forumlar;
Laptop için öneride bulunmanız lazım beyler sadece internetten alışveriş üzerine ufak bir program yüklenilecek bunun harici çok kullanılmayacak fiyatı da ne kadar uygun o kadar iyi olur. Birkaç laptop buldum fakat ekran kartı bazılarının çok eski bazıları da 4gb ram'e sahip bunlar belki sıkıntı yaşatırsa diye bakmadım. 3500 bandında güzel laptoplar var i5 işlemcili ama sizlerden de bir öneri alabilirsem onlara da bakayım almadan önce. 2000-4000TL arası önerileriniz olursa daha iyi olur fiyatı ne kadar uygun o kadar iyi çok fazla özellikli birşey aranmıyor oyun vs. oynanmayacak fakat alınabilecek en iyisi olsun tabiiki
E
3 yıl
Cep Telefonu Önerisi
2000 TL civarında önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
E
4 yıl
Elektrik GES
İyi forumlar ufak bir sorum olacak sizlere ilgili birisi bana ulaşırsa birkaç birşey daha sorabilirim . 1040 amper inverter çıkışını nasıl taşıyabiliriz trafoya kadar ?
E
4 yıl
LCD kullanımı
Herkese iyi günler ;
Ardino da rfid ile personel takip sistemi yaptım fakat burada rfid i okuttugunuz vakit LCD de şu kişi diye yazmasını istiyorum . Bunu bilgisayar ekranında yazdırdirdik fakat LCD ye aktarma işinde biraz takıldık yardımcı olabilecek var mı ?
E
4 yıl
1000tl telefon önerisi
Herkese iyi forumlar ;
Ortalama 1000tl fiyat bandında telefon alacağım arkadaşlar şu an sizin onerebileceginiz telefonlar nelerdir ?
E
5 yıl
Plc anlayan yardımcı olabilir mi ?
Herkese
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.