T

Yüzbaşı
02 Şubat 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
6 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
T
14 yıl
Merhaba Arkadaşlar motorla ilgili bir sorum var
Sizce hangi motor daha uzun ömürlü.Birisi dizel ustası ,diğeri en sağlam motor üreten firması
VW ler 500.000 civarı Toyotalar ise uzun ömürlü diolar ama dizelini hala bilen yok..Sorum;

2.0 TDI mi dayanıklı (140 hp)
1.4 D4D mi dayanıklı (90 hp)

aynı motorlar değil farkındayım .tek merakım hangisi daha ömürlü ????
T
14 yıl
Q7 hakkında bir soru
merhaba arkadaşlar
q7 lerin 75000 civarı motor bitirdiğini duydum hatta bi arkadaşım bizzat gördüğünü söyledi .sizin böle bir bilginiz oldu mu?q7 kullanan arkadaşların düşünceleri neler?
T
14 yıl
KAPORTA ve Motordan anlayanlar
Arkadaşlar merhaba

Bir kaportada işlem olduğunu nasıl anlarsınız? ayrıca motordaki anormallikler kendini nasıl belli eder ilk bakışta.
Galericiler daha iyi cevaplar sanırım

İlginize sağolun
T
15 yıl
Motordan anlayan arkadaşlar!!!
şirkete geçen sene 2 tane doblo aldık .birisini abim birisini ben kullandık .abim çok sert kullandı ben de ondan aşşağı kalmadım aslında ama geçen abimin arabaya bindim süper çektiğini gördüm benim araba 0-100 ü 26 saniyede abiminki 17 saniyede falan alıyor.Sizce neden olabilir benimki 40000 de abiminki 55000 de
T
15 yıl
cıtırtı
arkadaşlar kafayı yiycem ya konsoldan hep bi çıtırtı hep bi tıkırtı özellikle klima açıkken iice çekilmez oluyo bu sizdede varmı arabam 2007 passat
T
15 yıl
DOBLO SORUN
merhaba bende 2007 doblo active var ancak anlayamadığım bişey var araba devamlı zıplıyor düz yolda olsun taşlı yol olsun zıplayacak bir yer buluyor kendimi kanguru gbi hissetmeye başladım sizce neden lastikten mi amortisorden mi benim gözlemledğim lastiklerin sırtları çok kalın acaba ondan mı?
T
15 yıl
otomatik vitesle ilgili bir soru
merhaba bi sorum olacak

her zaman değil ama bazen p den r ye veya d ye atacakken frene basmama rağmen vites geçmiyor.bu özellikle bu günlerde artar oldu sizce neden olabilir sadece p den dğer viteslere geçişlerde oluyor?

Araç passat DGS şanzuman .ben vites klipsinden şüphe ediyorum siz ne dersiniz?
T
15 yıl
teknik bir soru
ne yaparsak yeni araba sağır kalmaz??
T
15 yıl
SATILIK CLİO
merhaba arkadaşlar malum yaz geldi herkes araba sahibi olmak ister ancak ben satmak durumundayım :(((((

arabam gerçekten çok temiz ilgilenenlere biraz daha indirim yapabilirim


LİNK

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4178011
T
15 yıl
OTOMOBİL KULLANIM TARZI
MERHABA BİŞEY SORACAM DEVİRLİ KULLANMAMA SAKINCALI ARABA SAĞIRLAŞIR DERLER E BU HALDE BÜTÜN OTOMATİK VİTES ARABALAR SAĞARDIR 2000 DEVİRDE VİTES ATAR BENİM BİLDİĞİM KATILIYORMUSUNUZ???
BİDE DİZELLERİ DEVİRSİZ SÜRMEK GEREKMEZ Mİ ? DİZELDEDE SAĞARLIK OLUR MU?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.