C

Yüzbaşı
21 Ekim 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
216 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
C
3 yıl
klavyemde bazı tuşlar çalışmamaya başladı
selamlar, laptopu fan arızası için kadıköyde bi servise vermiştim. halloldu aldım. fakat şimdi de aradan 1 ay geçti ve klavye tuşları tek tek bozuluyor. yan yana olan z d s r e w caps lock gibi tuşlar tek tek 1 hafta içinde gitti ve şu an basınca çalışmıyorlar. laptopa her hangi bi şey dökme durumu veya hasar verme olmadı. temassızlık falan mı var acaba? tamire götüremiyorum yasaktan dolayı, neden olmuş olabilir?
C
6 yıl
GT960M saçma sapan fps düşüşleri için yardım
Merhabalar,

GTX960M ekran kartı olan bir laptopum var. 8GB'da ram'e sahip. Bazı oyunlarda başlıktaki sorunu yaşıyorum. Bir süre sorna fps 3-4'e düşüyo aniden. Her oyunda yok ama, mesela fortnite oynarken yok. Ama Euro truck simulator gibi eski bi oyun oynarken var. Çoğu oyunu bu yüzden 15dk dan fazla oynayamıyorum. 15-20 dk dan sorna şak diye 3-4 fps ye düşüyo ve kare kare ilerliyor. Güç kablosu takılıyken de takılı değilken de aynı şey oluyor. Takılı değilken olursa takınca düzeliyor bir süre daha. Sonra yine aynı şey. Anlamadım gitti GTA 5 oynuyordum mesela daha önceleri, 1 kere bile olmadı bu sorun. Bunun yüzünden taa 2010'da çıkan oyunları düşük grafikte oynuyorum. Yine de aynı şey oluyor. Acaba bellekten çok yediği için mi böyle oluyor? Virüs vs. falan kesinlikle yok PC'de. Bi kere yine fps düştüğünde görev yöneticisinden bakmıştım, Belleğin %50 si kullanılıyordu totalde. Yardımcı olabilirseniz sevinirim aldığımdan beri böyle.
C
8 yıl
Beyler eskiden bi tv programı vardı
İki tane sarışın kadın karavan mı ne sürüyolardı. Kanal show tv olması lazım. Programın rahat bi 10-12 senesi vardır heralde. Yeliz yeşilmen vardı sanırım iki kişiden biri oydu. Bunu hatırlayan var mı ya durup dururken aklıma takıldı :(
C
8 yıl
KENDİ BAYRAĞIMIZI TASARLIYORUZ [SS\u0027Lİ]
Öncelikle tasarlamak için gereken basit bi site :http://flag-designer.appspot.com/#d=7&c1=7&c2=3&c3=6&o=8&c4=1&s=6&c5=3

Random bi bayrak açılcak onu soldan sıfırlayıp en baştan yaparsınız. Kendi bayrağımla başlıyorum bakalım neler çıkacak

< Resime gitmek için tıklayın >

NOT : Ekran alıntısı alıp hizliresim'e yükledim ben
C
8 yıl
KARTAL-YALOVA Feribot yaya fiyatı?
Bisikletle kartaldan yalovaya geçmeyi planlıyoruz. Kartaldan bisikletle binince ne kadar oluyor bilen var mı? İdonun sitesinde yazmıyor ya da ben körüm :/
C
8 yıl
İstanbul\u0027da bisiklete binecek yer bulamıyorum
İstanbul anadolu yakasında yaşıyorum ve bisiklet hastası biriyim. Bisikletle gezmek stresimi azaltan, beni eğlendiren ve tabi spor yapmama da yardımcı olan yegane şey. Kartal-Kadıköy sahil bisiklete binmek için güzel bi yer, yalnız anadolu yakasını bilenler için söyleyeyim evim e5in çook üstünde. Yani sahile inmek için minibüslerin hız show yaptığı deli gibi bi yerden geçmem gerekiyor. Bisikletlileri umursamadıklarını kaç kere gördüm evden yola bakarken. O yüzden aşağı inmek de zor iş, kaskım falan da yok(ki bi de bunun yokuş yukarı geri dönüşü var...) . Bildiğiniz gidebilme imkanım olan bi yer var mı?
C
8 yıl
Yaban Mersini nerede satılır
Arkadaşlar nerden bulabilirim bunları? Tadını çok merak ediyorum, tazesini almam gerekiyor kurusunu değil. Pazarlarda vs yok, belki sosyete pazarlarında olabilir.
Sanırım büyük migroslarda satıyo ama göremedim hiç. Direk kesin satan bi yer bilen var mı? Büyük alışveriş merkezlerindeki lüks marketlerde de olaibilir ama isim olarak bilmiyorum :/






< Resime gitmek için tıklayın >
C
8 yıl
Beyler şu şarkının adı neydi ya
http://vocaroo.com/i/s093qwjicxsO

ses kaydını magma'dan aldım kusura bakmayın artık. Gece gece aklıma takıldı, pop şarkısı genelde sahillerde falan çalar
C
8 yıl
Kaliteli bilim dergisi arıyorum
Arkadaşlar bildiğiniz kaliteli ve GERÇEKTEN bilimsel + kültürel dergiler hangileri? Bilimsel sayılmasa da nat geo falan okuyodum, bu sayı manşetlerinde piri reis neden öldü falan var ya yani boş işlerle uğraşıyorlar. Gerçek bilime sahip inovasyonlar hakkında bilgi veren, gelecekle ilgili vs. şeyler bulunacak bir dergi arıyorum. İngilizce ve türkçe kabulumdür. Tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler :)
C
8 yıl
Bıyık bu şekle wax ile mi getirilir?
Saç için jöle wax vs hiç kullanmadım ne olduklarını tam bilmiyorum. Bıyığımı nasıl bu arkadaş gibi yapabilirim onlarla yapsam sert ve sabit olur mu?

< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.