O

Binbaşı
19 Ocak 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
12 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
O
11 yıl
EN İYİ HOST HANGİSİDİR ?
EN İYİ HOST HANGİSİDİR ? bir site kurdum 10 kısıden 2 kişi giremiyor ip adresleri degişik olanlar giremiyor bu host yuzundenmidir veya baska bişey yuzundenmidir yardımcı olabilirmsnz . tşk..
O
11 yıl
SONY KDL 40 ex500 aldim TEKNOSADAN ses var tvde yardim
Bu gun aldim eve geldim fise taktigimda
sag arka ust kisimdan VİİİİİZZ diye ses geliyor yarin goturdugumde direk degisim hakkim varmi acaba kontrol
ettim orda oyle aldim Sesi duymadim :/
O
11 yıl
LCD-LED TV 32-40 İNC ARASI C6000&KDL EX710&LE5500 PFL 7605
LCD-LED TV 32-40 İNC ARASI C6000&KDL EX710&LE5500 PFL 7605

BU 3 TV DEN İÇLERİNDEN HANGİSİ DAHA İYİDİR C6000 DE BULUTLANMA VS varmış gerisi hakkında pek bilgi yok

ps3 baglanıcak genelde ps3 ile oynanır digiturk tv arada bluray film 5.1 ses destegi olması lazım fiyat 1500.2000 tl
O
11 yıl
OYUN VE UFAK DERECEDE OC SİSTEMİ
OYUN VE UFAK DERECEDE OC SİSTEMİ yapıcam ama 2-3 senedir cok uzak kaldım bilgim kalmadı pek benim zamanında P5B DELUXE vardı yine o orta seviye oyun ve ufak tatminlik bir oc sistemi kurucagım aramızda yeni sistemlere bilgili arkadaşlarımız vardır bu sistemi hazırladım ama biraz pahalı cıktı marka model vs ufak tefek birazdaha düşürüp sistemi oyuna yönelik yapmak istiyorum oc ise 200 er mhz artırım ile stabil kullanıcagım oc saymasak bile olur

Intel Core i5 650 Soket 1156 3. 2GHz 4MB Cache 32nm İşlemci 358 TL
(i3 de yeterli gelirse olabilir )

POWERCOLOR HD 4830 1 GB 256 BİT 421 TL
(FİYAT OLARAK EN İYİ BU GELDİ ÖNERİLER SİZDEN )

1-ASUS P7P55D-E Intel P55 DDR3 2200MHz (O/C) Sata 3.0 USB 3.0 Anakart 298 TL

BU CHİPSET İYİ SANIRIM DELUXE MODELİDE VAR ONDAN BİR FARKI VARMIDIR YOKMUDUR BU FAZLAMI GELİR

1-PATRIOT 4GB (2*2GB) Sector 5 Viper II DDR3 2000MHz CL8 264 TL

2-TEAM 4GB (2x2GB) Xtreem Dark DDR3 2000Mhz CL9 1.65V 312 TL

3- CORSAIR 4GB (2*2GB) XMS3 DDR3 2000MHz CL9 Çift Kanallı Kit 268 TL MUADİL OLARAK BUNLARI

BULDUM

AOPEN NAGAS G6 550W Siyah yeterli gelirse 200 TL iyi fiyat .

320 wd 8mb sata hdd 100 tl RAİD yapılabilir.
O
11 yıl
CREATİVE AUDGY ZS PCMCİA MI 5.1 CREATİVE USB SES KARTIMI
ben creative pcmcia kullanıyorum laptopumda g500 sistemim var ses güzel ama yeni alıcagım laptopta bu ses kartı kullanılmıyor acaba 5.1 usb crative modeli pcmcia ses kartından dahamı iyi ses verir dahamı kötü ?
O
11 yıl
NOTEBOOK TAVSİYESİ OYUN İÇİN Asus N61JA-JX114V
NOTEBOOK TAVSİYESİ OYUN İÇİN en iyi ekran kartılısı hangisdir işlemci ram onemli degil pek samsungun r580 js 04-01 modelleri var GT330 M ekran kartı kullanıyor YADA Asus N61JA-JX114V 5730 vga usb 3.0 kullanıyor

2.ÖNEMLİ YANI İSE 5.1 HOPARLOR KULLANIYORUM SES KARTI İYİ OLAN BİR MODE LAZIM
O
12 yıl
İPHONE ENGRAVE VE NOEL MARKA KILIFLARI TEMİN EDİCEGİMİZ YER?
İPHONE ENGRAVE VE NOEL MARKA KILIFLARI TEMİN EDİCEGİMİZ YER olarak neresi var elden almak istiyorum anadolu yakasında d&r da fln varmıdır acaba ?
O
12 yıl
CREATİVE GİGAWORKS G500 SORUNU
subwooferımda bass vurdugunda garip sesler geliyo dızzzzuu dııızz diye sanki içinde vida varmıs gibi tamiri varmıdır cöpmudur bu şekild ?
O
12 yıl
CREATİVE GİGAWORKS G500 PS3
CREATİVE GİGAWORKS G500 PS3 nasıl baglanır 5.1 şeklinde ?
O
12 yıl
NOTEBOOKTAN ANLIYANLAR İÇERİ ÖNERİNİZ NEDİR?
Oyun oynucam ve muzik dinlicem hp pavillion dv7 serisi gt230 m ekran kartlı modelleri veya hp pavillion dv8t 18 inc ekranlı modeli yine g230m ekran kartlı veya bundan baska daha iyi ekran kartlı model varmı önerebiliceginiz yurtdışından alınacaktır burda olması şart degil notebooklar
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.