S

Binbaşı
01 Mayıs 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
25 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
8 yıl
EUW-EUNE'den TR'ye Geçenler
Bende geçicem ama aklıma bir soru takıldı sizde cevaplarsınız umarım

Şimdi gold 1'lik hesabım var EUNE'de. TR'ye geçtiğimde 1 maç atıcam ona göre bi division'a atanıcam. Bu maçı kazanırsam hangi aralıklardaki kümelere atanma şansım var yada en kötü nereye atanabilirim?
Sizi hangi division'dan hangi divison'a attılar TR'ye geçince?

Biz nerden bilelim diyen çıkacaktır, size sormadım zaten. Başlığı okuyunuz.

NOT:
Ranked W/L kötü biraz (155-139)
Elo: 1802
Gold 1 ve 31 lp var şuan.
Paylaş
S
8 yıl
Sadece kendi rengini değiştirme?
Garip başlık oldu ama video'dan anlayacağınızı düşünüyorum:

Videoyu izlemek için tıklayınız


Kendi takımımızdan bahsetmiyorum, Ahri turuncumsu bir renk kendi oynadığı için. Teamfightlar'da işime yarayacağını düşünüyorum çünkü bazı tf'ler de ortalık çok karışıyor nerdeyim diyorum
S
8 yıl
LOL - Kulaklık Hakkında Yardım
Logitech G35 almıştım. Neyse güzel çalışıyor her yerde ama oyuna girince bazen hiç çalışmıyor(ses gelmiyor). bazen 2dk çalışıyor sonra ses kesiliyor.
Yardım bekliyorum
S
8 yıl
Kulaklığa Oyun dışında her ses geliyor
Logitech G35 aldım. Her ses geliyo ama sadece 1 oyunda ses gelmiyor. Anlamadım. O oyunda da bazen geliyor ses ama 2 dk sonra kesiliyor. Oyun sesi falan açık yani o tarz bir problem yok anlamadım gitti.Yardımbekliyorum
S
8 yıl
LOL - Makro Tuşlar Hakkında Yardım
2 hafta önce Logitech G700 almıştım bugün deneme fırsatım oldu.

Örnek olarak ahri'de E-Q-W kombosunu tek bir tuşla yapmak istedim

Kaydı başlat yapıp EQW yazdım ve kaydı durdurdum. Oyun içinde smartcasta aldım skilleri.

Neyse işte mesela komboyu atadığım makro tuşuna basıyorum ama o sadece E atıyor, bir daha bastıgımda Q,sonra ki basışımda da E atıyor.

Eğer ustuste 3 kere basarsam atadıgım tusa, o zaman komboymus gıbı gozukuyor. Atadıgım tusa 1 kere basınca dırek 3skilli birden nasıl atabilirim bilen vardır umarım..
S
8 yıl
Oyuna Girmeme Sorunu (SS'li)
Tatilden yeni dönmüştüm gireyim dedim direk oyuna işte bu hatayı alıyorum:

< Resime gitmek için tıklayın >

3 kere deniyor burda girmeyi, giremeyince bunu veriyor:

< Resime gitmek için tıklayın >

Edit:
Bu cihazla giriyorum internete:
< Resime gitmek için tıklayın >

Eskiden bi kabloyla sadece girerdim

Server: EUNE
S
8 yıl
Justin Timberlake ve JayZ konserine gidiyorum, Yorumlar
Vancouver'a gelmistim 1 ayligina dil kursu icin. Sansima konser varmis yarin, yorumlari aliyim

< Resime gitmek için tıklayın >
S
8 yıl
Oyun İçi Yazıları Görememe Problemi[SS'li]
TR-EUNE arası en son geçiş yapmıştım. EUNE'te oynarken en son böyle oldu. Nasıl düzeltebilirim?
Not: Oyun içi sesler falanda gitti, yani kill alınca ekranda yazıyor (garip bir şekilde) ama söylenmiyor.
SS'ler:
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

Edit: Şimdi custom deneyem dedim, düzelmiş. WTF ?=
S
8 yıl
Ranked team - Oyuncu aranıyor
Server: EUNE
Ben ve arkadaşım var şimdilik 2 kişiyiz. 1 kişi daha bulursak 3v3 normal oynamayı düşünüyoruz ilk olarak, iyi oynadığını düşünürsekte 3v3 ranked giricez.
Eğer 1'den fazla kişi bulursakta 5v5 ranked giricez.
Yaş falan önemli değil.. Edit:Önemli değil derken min 15 demek istedim
"SideBlast" ekleyebilirsiniz oyun içinden
S
8 yıl
Mouse orta tuş hakkında
Uzun zamandır(1-2yıldır) aynı mouse'u kullanıyorum. Orta tuşu bildiğiniz gibi yeni sekme açmaya falan yarıyor. Ben çok sık kullanırım bu tuşu, orta tuş bazen basınca açmıyor yeni sekme. Bazen açıyor, bazen bir kere bassamda 2 tane aynı sekmeden açıyor, bazen 1 kere bassamda 4-5 tane aynı sekmeden açıyor.

Yani anlayacağınız orta tuş tutukluk yapıyor. Kafasına göre takılıyor. Çözümü var mıdır?

Yada ne önerebilirsiniz mouse olarak hem oyun için hemde nette takılırken böyle saçma sapan tutukluklar yapmayacak bir mouse arıyorum.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.