S

Yüzbaşı
02 Nisan 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
33 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
6 yıl
YGS1 2k mf4 tahmin
arkadaşlar ygs1 2bin ama lys2'de çok kötü bi sınav geçirdim garip bi şekilde
lys netlerim;
matematik 40.25
geometri 22.5
fizik 18
kimya 21
biyoloji 23
mf4 sıram sizce nolur ham puanda
S
8 yıl
Enerji sorusu - palme acil
S
8 yıl
Liseli'ler muhabbeti
arkadaşlar birisi bana galatasaray'daki liseliler muhabbetini açiklayabilir mi?
S
8 yıl
...
....
S
8 yıl
Sınavdan düşük aldım - Kendimi Banlıyorum
görüşürüz
S
8 yıl
bayramda üniversiteler açık olur mu?
tanıtım günlerinde gidemeyeceğimiz için bayramda ankaraya özellikle bilkent-odtü ye gitmeyi düşünüyoruz.bu tarihlerde bu üni'ler açık olur mu kampüsü falan gezebilir miyiz?
S
8 yıl
Ygs/Lys kitap tavsiyesi-tecrübeliler içeri
arkadaşlar ygs/lys için kaynak kitap alıcam toplu.

geometri ygs/lys konu anlatımlı
fizik ygs/lys konu anlatımlı
kimya ygs soru bankası
biyoloji ygs/lys konu anlatımlı + sözel bölümü konu anlatımlı kitap tavsiyeleriniz bekleniyor.teşekkürler
S
8 yıl
Fizik ygs lys ayrımı
arkadaşlar fizik çalişirken direk lys kitabi alip ondan çalişsak nasil olur?lys konulari ygs'yi kapsiyor mu?
S
8 yıl
okul puanının tamamen kaldırılması
arkadaşlar her sene tartışmalar çıkıyor kimisi bu yüzden istediği bölüme gidemiyor bir sürü olay yok ham yok yerleştirme falan.genelde aobp - obp tartışılıyor hiç kimse kökten kaldıralım demiyor.bir sebebi mi var benim farkedemediğim yoksa ösym bunu akıl edemiyor mu?siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
S
8 yıl
Nasıl bir yol izlemeliyim - 11
arkadaşlar siz ygs'yi atlattınız sıra bize geldi.artık sınav stresi sarmaya başladı ufaktan.siz bize neler önerirsiniz? ya da pişman olduğunuz şunu yapmayın dediğiniz bir şey var mı?mesela ygs çalışın ve ya 11 bitirin vsvs...
teşekkürler
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.