M

Yüzbaşı
06 Şubat 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme (?)
67 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
geçen yıl
İşlemci Sıcaklığının Ani Artıp Düşmesi
Merhaba arkadaşlar bugün topladığım cihazımda işlemcim ani olarak sıcaklık yükselmesi yaşıyor. Gigabyte B450M S2H anakart, Ryzen 3 3200G işlemci, XPG Gammix D30 (1x16gb) ve Xpg X8200U Nvme Ssd var. İşlemci hariç gayet stabil fakat işlemci normalde 26 derece sıcaklıkta çalışıyorken bi anda bazen aklına geliyo 1 saniyede 35-41 derece sıcaklıkları görüp sonra gene 26 dereceye düşüyor. Bu konu hakkında yapabileceğim bir şey var mı ?
M
5 yıl
Monster stonedan item gelmiyor yardım lütfen
Beyler 1 hafta içinde 16-17 tane monster stone girdim iki karakter ile ve sadece 3 item düştü 3ü de birbirinden kötü item. MS ye girince sadece bossu kesiyorum diğer moblar ile alakam olmuyor acaba bununla bi ilgisi olabilir mi bi yardımcı olun lütfen
M
5 yıl
Midgard mı Destan mı ?
Beyler bu iki serverdan hangisinin Ardreamı daha canlı daha güzel hangisinde başlanır ?
M
5 yıl
Destan'da basladım bir kaç sorum var
Evet beyler bir süredir Steam serverlarında takiliyodum pazar ortamy usko'ya göre ölü oldugu için Steam'den Destan'a geçtim. Yalniz bir kaç sorum olcak öncelikle
Koxp var mi hala daha?
Ardream ortami canli mi ?
Pazar fiyatlari nasil?
Su ISC isini nasil yapiyoruz?
Ve trade/merchant açmak için Cash istiyor Free Cash olayi varmis nasil oluyor?
Bi sunları cevaplayiverin size zahmet
.
M
5 yıl
Destan'da başladım bir kaç sorum var
Evet beyler bir süredir Steam serverlardında takılıyodum pazar ortamı usko'ya göre ölü olduğu için Steam'den Destan'a geçtim. Yalnız bir kaç sorum olcak öncelikle
Koxp var mı hala daha?
Ardream ortamı canlı mı ?
Pazar fiyatları nasıl?
Şu ISC işini nasıl yapacağız?
Ve trade/merchant açmak için Cash istiyor Free Cash olayı varmış nasıl oluyor?
Bi şunları cevaplayıverin size zahmet.
M
6 yıl
Yeniden başlıyorum bir kaç sorum var
Beyler oyuna yeniden başlayacam hangi serverda oynuyosunuz, server durumu nasıl? Bir de şu Steam muhabbeti nolcak bi yardımcı olun
M
7 yıl
OYUNLARIM GÜNCELLENMIYOR
Arkadaşlar başlıkta belirttigim gibi internet var psn e giriyom store a giriyom fakat oyunlar güncellenmiyor 80710092 diye bi hata alıyorum
M
7 yıl
80710092 Hatası
İnternet var PSN giriyorum hatta online oyun oynuyorum fakat Store girince güncelleme istiyor yap dıyorum bi süre bekledikten sonra 80710092 kodlu hatayı veriyor ve bazı oyunlardaki güncellemeleri de yapmıyor bi yardımcı olun
M
7 yıl
Ford Focus Paket Farkları Hakkında Soru
Iyi gunler forum ahalisi. Sözü çok uzatmadan konuya gireyim 2011 model ford focus 2. Kasanın makyajlısı var elimde iki sorum olacak aracimi satmayı düşünüyorum fiyat ne olur sizce ve Comfortline paketin güvenlik özellikleri neler internette göremedim bi türlü ? arac 41.000 de benzin+lpg otomatik 1.6 comfortline
M
7 yıl
.......
..........
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.