L

Binbaşı
23 Kasım 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
15 üye
Görüntülenme (?)
83 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
L
8 yıl
OBA Challenger
Gelenek madem açalım, yoksa fazla niyetim yoktu. Rapidstep e teşekkür ederim. 1 hafta boyunca duo atarak plat 2 den çıktık.

< Resime gitmek için tıklayın >
L
9 yıl
Doran's Blade
DİKKAT GEREKSİZ HİKAYE --> Gecenin 2:40 ı oldu hastaneden yazıyorum sıkıntıdan ne yapacağımı bulamadım saatlerdir forumda takılıyorum ve aklıma bir şey geldi. Oyunda dikkat ettiğim ama çok önemsemediğim muhtemel bir bug. Hazır yapacak bir şey yokken sorayım dedim dikkat ettiniz mi diye.

ASIL ÖNEMLİ KISIM --> Doran's Blade in her atakta 5 hp verdiğini söylemesine rağmen her oyunumda dikkatlice izlemem sonucunda 4 hp verdiğini farkettim. Bu yaklaşık 2-3 aydır böyle diye biliyorum. Hiç düzeltilmedi. Hadi bakalım sizler ne düşünüyorsunuz ?
L
9 yıl
OBA 3v3 Ranked STREAM ON
L
9 yıl
Tr Klasik
Bu iyi arkadaşımız jungle jungle diye tutturup ,bırakılmamasından sonra böyle bir yol izlemiştir Ranked de yüksek elo bir karşılaşma olduğunu oyunculardan anlayabilirsiniz. Bu konunun açılma amacı yoktur, yapacak bişey bulamadım bari manzarayı hep beraber izleyelim dedim.

< Resime gitmek için tıklayın >

Ayrıca bkz: Fps OP, 5 AD team OP, evet yine Renekton
L
10 yıl
Renekton Minecraft
Arkadaşlar biliyorum ağız ve diş kısmı komik olmuş Ama anca çöp adam çizebilen birinin hayal gücüne göre iyi gibi dimi

< Resime gitmek için tıklayın >
L
10 yıl
Tr de Penta
Öncelikle ciddi bir konu değil bunu belirteyim Renekton için ip biriktiriyorum neden seçmedin demeye de gerek kalmadı böylece

Tr serverını iyi açıklayan bir kompozisyon yazayım dedim ama gerek kalmadı 1 resimle herşeyi anlattım Son 3 maçımda sadece penta alamadığım maçı kazanabildim (Ana fikir: Çok sık penta alıyorum)

Yeni bir resim daha ekledim Penta alıp maç kazanamıyorum son günlerde

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
L
10 yıl
Katarina çizim
Baktım bu son zamanlarda resim çizip paylaşanlar çoğaldı. Ben de ablamın 1 yıl önce çizdiği bu resmi paylaşayım dedim.


< Resime gitmek için tıklayın >
L
10 yıl
İnternet
Arkadaşlar uzun zamandır uğraştığım ve lol oynamama engel olan bir problemim var. Şu an Ankara'da mobil modem ile internet kullanıyorum. Ancak ping im yaklaşık 3 dk da bir 1000 e çıkıyor. Kısa süre 1000 oluyor ve tekrar eski halina dönüyor. Bunun için internette araştırma yaptım, bulunduğum yeri değiştirmeyi denedim, müşteri hizmetlerini aradım ( bu arada ping nedir bilmiyorlar, ilginç), başka oyunlarda denedim (cs) yine kısa süreli yüksek ping oldu, başka bir internet bağlantısından denedim sorun laptopta mı diye sorun yok. Biliyorum asıl konu açmam gereken yer burası değil. Hem oraya hem de buraya açayım dedim belki başkası da aynı problemi yaşayıp çözümünü biliyordur diye. Acaba herhangi bir fikriniz var mıdır ?
L
10 yıl
upload
Renekton rehberim için elimde 33 adet video var. Ancak bunları çok yavaş upload ediyor. 30 saniyelik videoya 70 dk diyor upload ederken. 30 saniyeye 70 dk diyorsa 33 video neredeyse 2 günümü alır, neden böyle uzun diyor ? Ne yapmalıyım ?
L
10 yıl
Trinity çok ucuz !!!1!
Şimdi arkadaşlar phage, sheen ve zeal aldıktan sonra trinity in recipe cost u kalıyor geriyo. 300 gold yani. Şimdi bu 300 gold ile neler aldığımıza bakacaz.

EDİT: Bazı arkadaşlar tam olarak ne demek istediğimi anlamamış. Şöyle anlatayım bu kısmı o halde.

Phage, Sheen ve Zeal a 3770 gold verip bu statları alıyoruz:

18 AD, 25 AP, %20 AS, %10 Crit chance, %6 MS, 225 Hp, 250 Mana Buradaki statlar hemen hemen paralarının tam karşılığı (tabii ki pasifler ile birlikte )

Üstüne 300 gold verince trinity tamamlanıyor ve sadece o 300 gold karşılığında aldığımız statlar ise şunlar:

12 AD
5 AP
% 10 AS
% 5 Crit chance
% 6 MS
25 Hp

Şimdi bu statların değerini ölçmek adına sadece bunları 2 ile çarpacağım. Fiyatları yaklaşık olarak daha kolay belirliyoruz öyle olunca. 2 Tane Triforce almıyoruz yani yanlış anlaşılmasın. Ondan sonra tekrar bulduğumuz değeri 2 ye böleceğim. Böylece bu statların yaklaşık değerini bulmuş olacağım.

600 gold karşılığı bu statları almış oluyoruz ( 2 tane triforce recipe cost. )

24 AD yaklaşık bir pickaxe (25 AD -> 975 gold. hadi biz 24 AD ye 950 gold diyelim ince hesaplara girmeyelim.)
10 AP ( 20 AP bir amplifying tome o da 435 gold, yarısını da yaklaşık 215 gold diyelim. )
%20 AS ( zeal ın içinde )
%10 Crit chance (%20 AS, 10 Crit chance ve %6 MS bir zeal ediyor o da 1195 gold)
%12 MS ( %6 sı zealın içinde, % 6 da artıyor )
50 Hp

2360 gold + %6 MS + 50 hp ediyor bu statlar. Şimdi tekrar 2 ye bölelim.


1180 gold, %3 MS ve 25 Hp. Yani 300 gold recipe cost karşılığında aldığımız YAKLAŞIK 1180 gold değerinde stat + %3 MS + 25 Hp. Unique pasifleri de var tabi bunun içinde.

Yani 300 gold karşısında aldığımız statlar ve pasif inanılmaz büyük. Oyundaki en pahalı item ama sonuç olarak paranın karşılığını fazlasıyla veriyor.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.