PATLATILAN BALON: 0
BALONLARI KAPAT
I

Yüzbaşı
04 Aralık 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
29 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
I
4 yıl
OYUNCAKDÜNYASI İYİ DÜŞÜNÜN
161 tl'lik ürün aldım oyuncakçı diye. Sağolsunlar bilmemne şirketi olarak geçtikleri için 23 TL bonus gelmedi. Ben de siparişi iptal etmek için aradım. Bir de ne desinler para 11 Mayısta aktarılacakmış. 2 gün de yansıması eder 12-13 Mayıs. Ben bu arada ekstreyi elli kere ödemiş olacağım. Daha yüksek miktar olsa ödemede de zorlanırdım. Zaten olmayan ürünün fiyatını düşük göstererek hile yaptıkları yetmezmiş gibi bir de insanların parasını GASP ederek güya ticaret yapıyorlar.. SİZ SİZ OLUN YÜKSEK TUTARDA İADE İHTİMALİ OLAN ÜRÜN ALMAYIN BUNLARDAN..
I
5 yıl
Eren Holding 500Bin ayakkabı fırsatı
Yeni bir heyecan başladı hadi bakalım:
2 Aralıktawww.500binayakkabi.com adresinde Eren Holding markaları satışa sunulacakmış.

11
I
5 yıl
HEPSİBURADAN SAKIN TELEFON ALMAYIN..
Arkadaşlar S6 edge plus aldım ithalatçı garantili. Telefon kesik bandrollü geldi (açılışı videoya kaydettim), bu nedenle telefonu kullandan sim kart vs takıp test ettim ancak telefon durduğu yerde şarj eksiltyordu ayrıca KNOX sayacı da 0 X 1'di. Made in Vietnam yazarken yazılımı ARABİSTAN Menşeliydi. Ben de tekrar jelatinine vs koyup telefonu iade ettim. Kolay iade ile övünen hepsiburada cihazı iade almadı. İade ettikleri ürün ise kayıp, haber yok telefondan. Gelince tekrar göndericem ama 1 haftadır benim paramı kullanıyorlarken ben telefonu kullanamıyorum. Eninde sonunda iade alacaklardır zaten mahkeme için evraklarım vs hazır zaten ama durduk yere sinir stres oldum üç kuruş ucuz oalcak diye. Ayrıca samsung garantili ürüblerde bile problem varmış ve yorumlarda da yakaladım bunu cihazın özelliği sanıp şarjı az gidiyor diye yakınan bile var. Demekki bu kullanıcı kitlesi olduğu sürece her türlü malı kakalayabileceklerini düşünüyorlar. SİZ SİZ OLUN HEPSİBURADAdan TELEFON ALMAYIN...
I
5 yıl
Videoların alt bilgilerini değiştirme
Çekilen videoların alt özelliklerde yer alan tarih ve saat bilgilerini nasıl değiştirebilirim. Yardımcı olursanız makbule geçer, hayati mesele 😃
I
6 yıl
Ucuz Kombi Tavsiyesi
Arkadaşlar evden yakında ayrılacağım ancak kombi bozuldu ve tamir masrafı 500ü buluyor.500 vermektense 1000 civarına sıfır bir ürün almak niyetindeyim.Benimkinden daha kötü çıkmaz heralde mantığıyla. Çünkü sonra evi öğrencilere kiraya vereceğim. Sizden ricam 150 metrekarelik 8 petekli evime ucuz ve yedek parçası viessman gibi pahalı olmayan bir model önermeniz.Link şeklinde olursa mükemmel olur.Saygılar
I
8 yıl
IP TV
IP TV özellikli receiverlara kanallar güncellemelerde hazır liste geliyor genelde ve doğru dürüst kanal yok. Bunlara kanal ekleyebiliyor muyuz? Redline 100HD var bende ama genel olarak soruyorum.. Saygılar..
I
9 yıl
Yardım
Arkadaşlar profesyonel makinelere geçmeden önce daha doğrusu kendimi denemek ve sıkılıp sıkılmayacağımı anlamak aynı zamanda 11 aylık oğlumu çekmek için kaliteli bir fotoğraf makinesi arıyorum. İstediğim şey kadrajının geniş olması ve adi dijital makinelerde farklı bir çocuk gibi oğlumu, iyi bir makineyle gerçeğe yakın fotoğraflamak istiyorum. Gerçekten elimdeki makineler çocuğu pek yansıtmıyor.Bir kere profesyonel makşineyle çektim, işte bu dedim ama o makine de çok pahalıydı. Neyse uzatmayayım şu ürünler dikkatimi çekti:
http://www.teknosa.com/kategori/fotograf__video_kamera/dijital_fotograf_makinesi/873/135175835/nikon_coolpix_l310_dijital_fotograf_makinesi
http://www.hepsiburada.com/liste/canon-powershot-sx150-is-141mp-30-lcd-12x-optik-hd-cekim-dijital-fotograf-makinesi/productDetails.aspx?productId=ftkomcansx150&categoryId=248
http://www.hepsiburada.com/liste/fujifilm-finepix-s2980-14mp-18x-optik-3-lcd-evf-hd-video-dijital-fotograf-makinesi-elektronik-vizor-full-manuel-cekim-imkani/productDetails.aspx?productId=ftkomfujis2980&categoryId=248

Ne önerirsiniz yada başka model var mı bildiğiniz? Saygılar..
I
9 yıl
Çin Malları
MErhaba arkadaşlar,
Son zamanlarda heryerde çin malları satan firmaların ürünleri çıkıyor karşımıza. Ancak her seferinde saatlerce uğraşıp oluşturduğum sepeti çin malı olması nedeniyle erteliyorum. Özellikle şikayet sitelerindeki şikayetler genelde site özelinde olsa da beni geri itiyor. Ama merak işte!
Bu ürünleri alan (indirdik.com,indirmplus,pinigo vb sitelerinden) arkadaşlar aldığı ürünü ve nasıl çıktığını, iyi-kötü yanlarını bizimle paylaşırlarsa sevinirim. Böylece benim gibi birçok kişi ya iyi bir ürün almış olacak yada dolandırılmaktan kurtulacak..
I
9 yıl
Anakart yardım
I
9 yıl
ACİL yanıtlarsanız sevinirim!
Arkadaşlar bu anakarthttp://www.hizlial.com/u30.007.1196.3213/asus-p8h61-m-le-r3-h61-ddr3-vga-sata-gigabit-lan-socket-1155p-anakart ile ilgili sorularım olacak:
Oyun oynanmayacak bir pc için:

1. Dahili ekran kartı var mı?
2. Varsa performansı nasıldır?
3. İntel GH 620 2.6 Ghz işlemcisi uyar mı?
4. Uyarsa performansı nasıl olur?
5. Bu sisteme 1066 mı yoksa 1333'lük mü RAM almalıyım?

Teşekkür ederim..
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.