E

Yüzbaşı
15 Ekim 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
38 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
E
5 yıl
müzik dinlerken kelimelerin sonundaki tiz ses
yeni bir kulaklık aldım sony mdr ex450ap diye ve kulaklıktan böle değişik bir tiz ses geliyor.Mesela müzikte bir kelimenin sonlarına doğru s harfi varsa o s sesi kulağımı acıtıyor.kulaklığı kullandıkca bu düzelir mi yoksa böyle mi kalır. Bir de ses seviyesi biraz az bu da artma ihtimali var mıdır ? Şimdiden teşekkürler
E
6 yıl
Bilgisayardaki kullanıcı adını değiştirme(C:\'deki)
arkadaşlar android sdk kurucam yalnız ü harfini kabul etmiyor benim C deki kullanıcının isminde ü var onu nasıl değiştirebilirim ?
E
6 yıl
Kulaklık Ses Gelmiyor
arkadaşlar daha dün ses geliyordu kulaklıktan şimdi sadece mikrofonu çalışıyor internette birçok yere baktım yalnız bir çözüm bulamadım ama siz bilirsiniz diye düşünüyorum. bir çözümü var mıdır?( bilgisayar için kulaklık bu arada)
E
6 yıl
Gaziantep'e Gidiyorum Sorularım Var
merhaba arkadaşlr yarın Gaziantep'e gidiyorum ama oralarda ne yenir(ne yenmezki ) nerelere gidilir tam bilmiyorum internette genelde restoranlar çıkıyor o yüzden size de sormak istedim yardım ederseniz sevinirim.
E
6 yıl
C Dilinde Yardım
merhaba arkadaşlar bir problemim var aslında daha çok bilgisizlik diyelim.İlk önce sorunum fonksiyonlarla alakalı ben bir fonksiyonun içine bir sürü şey yazdırmak istiyorum ama beceremiyorum.Metin tabanlı oyun yapmayı düşünüyorum o yüzden her bir bölüm bir fonksiyon olsun diye uğraşıyorum ama bir türlü beceremedim kodu aşşağıya bıraktım yardımcı olabilirseniz çok memnum olurum.Şimdiden teşekkürler.




https://yadi.sk/i/QskP2AWhq9X7z
E
6 yıl
Code::Block Yardım
arkadaşlar code blocks kullanıyorum önceden ( 'e bastığımda kaıyordu ve ortasında yazmaya devam ediyordum mesela : (boşluk) boşluk olan yerden yazmaya başlıyordu ama şimdi () böyle oluyor ve bir tane parantezi silmek zorunda kalıyorum ortasına yazı yazmak için bunun bir çözümü var mı ?

edit:sorun aslında şuymuş: cümlenin ortasına mesela başka harf yerleştirirsek şöyle oluyo;

cümle = ali naber (burda n nin gerisine a koymak istiyorsam böyle oluyor
ali aaber
E
7 yıl
Kitap seslendirmek istiyorum
Merhaba arkadaslar kitap seslendirmek istiyorum ama nereye basvurmam gerekir ne yapmam gerekir bilemiyorum. Yardimci olabilecek varsa sevinirim.
E
7 yıl
Karikatür
Merhaba arkadaşlar karikatür toplayan varsa arşiv yapan felan paylaşabilir mi ?
E
7 yıl
Ucuza Albion Online Arıyorum
merhaba arkadaşlar ne zamandır Albion Online oynamak istiyordum araştırdım ama bir türlü 30 dolardan daha ucuza satan bir yer bulamadım.Gerçi ucuza bulmam da zor çıkmadığı için ama bilen varsa yardım ederse sevinirim
E
7 yıl
70 TL'ye Kadar Kulaklık Arıyorum
merhaba arkadaşlar kulakiçi kulaklık arıyorum ve otobüste felanda kullanıcam yardımcı olur musunuz?
Ayrıyeten normalde tam olarak kulakiçi kullanamıyorum ama denemeye çalışıcam şimdi inşallah kulağımdan düşmezler
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.