-

Yüzbaşı
01 Ekim 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
15 üye
Görüntülenme (?)
50 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
-
geçen yıl
Laptop bios tamiri
İyi günler,
Bir eşeklik edip rog g75vx laptopumun boot orderini değiştirdim HDD w7 lazımdı bios brick oldu İstanbul veya İzmir'de tanıdığınız bios tamircisi var mı çıkarıp yeniden yazılım atsın ? Yardımlarınız için teşekkürler.
-
2 yıl
Samsung np700g7c
Bu saatten sonra np700g7c topuna girilir mi ? Malum makine eski, yoksa Asus x550jk mı alayım ? İnternet,film,arada da GTA V oynuyorum sizce hangisini seceyim ?
-
5 yıl
iPhone 7 internet sıkıntısı
Merhabalar öncelikle sorunum telefonun mobil verisiyle herhangi bir online oyunda telefon ya da bilgisayar fark etmiyor internet 5 saniyeliğine kesiliyor sonra geri geliyor, hattım Vodafone ama daha önce hiç yapmıyordu g2 kullanırken; ya sorun yeni simde ya da telefonda sizce ne yapmalıyım?
-
7 yıl
enerji sistemleri mühendisliği HK.
Arkadaşlar var mi burayı okuyan ya da mezun olan tam kesin bir bilgi yok kimisi makine ayni işi yapıyor o bölüme gerek yok diyor kimisi bir nane olmaz ordan diyor var mi yardım edecek ?
-
7 yıl
Dacia Sandero İnceleme
Mayıs ortaları gibi babama yeni araba bulmaya çalışmakla başlamıştı maceramız. Babamla ilk renault,volkswagen gibi bayilere gittik araba fiyatları görünce 2.el aradık baya hem ucuz hem dizel olacaktı hatta konuma bakabilirsiniz fiesta 1.5 tdci trend almıştık 2.el ama araba vuruk çıktı ve çetaş sizden kaynaklı dedi zar zor geri verdirdik arabayı sonra aklıma daciaya geldi. Babamla gittik bir tane yeni gelmiş 2.el vardı 13 bin km deydi daha hemide dizeldi içine falan bindik ayağımızı yerden kesecek ve iyi arabaydı sitesinde bir sürü özellik var yazıyordu.İşin kısası dacia sandero 1.5 dci aldık 75 beygir 220 nm motorun direk clioyla aynı olduğunu anlarsınız. Araba toplama bilgisayar gibi her özelliği toplama şanzıman megane 2 orta konsol toros broadway

En başta söyleyeceğim en önemli şey araba f/p benzin konusunda bun geçecek araba yoktur 220 liraya doluyor deposu 1450 km gibi yol yapıyor eco modla yarın ya da perşembe sabahı fulleyip depoyu eskişehire gideceğim benzin ile ilgili editlerim


< Resime gitmek için tıklayın >

Şimdi bir iç göstergelere yol bilgisayarına bakalım.Ve araba içeri toz alıyor arkadaşlar.
< Resime gitmek için tıklayın >
Eski kasa kangoo ışık sistemi var turuncu kırmızı kullanılmış.Sağda ki küçük ekran yol bilgisayarı ama ne işe mi yarıyor kaç km olduğunu söylüyor,saati,depo doldukdan sonra kaç km gittiğini,bakıma kaç km sonra girceğini Steapway duster gibi modellerde servisle konuşursanız açılabiliyor yol bilgisayarı ama bunun ki açılamadı.


En başta araba da donanıma bakarsanız esp,asr,afu var diyor ama bırakın onu absnin olduğunu bile arada düşünüyorum var mıdır diye. Jetta focus da sesi kapatın orta derece frene basın tık tık diye abs sesi gelir bunla baya denedim ya gelmiyor ya da ben duymuyorum. İstanbuldan İzmire gelirken Manisa akhisarda gece 11 gibi 90 la giderken aniden köpek çıkması dolayısıyla ilk kazamıda yapmış bulundum. Bir an kendimi sağa doğru kıracaktım ama Allahtan kırmadım. Kaza anında bildiğiniz zaman ağırlaştı ve arabanın arkası kendisini sola doğru atmaya başladı (esp varya arabada mükemmel) ve köpeği görüp frene bastığımda abs dediğimiz sistem direksiyonun hakimeyetinin ben de olması lazımken direksiyon sağa doğru dönemeye başladı bir de arkanın kaymasıyla 180 tur dönmüşümdür olduğum yerde. Sonra arabadan indim derin derin nefes aldım arabanın önüne baktım sanki duvara girdik tamamen inmişti tampon falan içerdeki turbo soğutucu gözüküyordu servisi aradım 1.500 milyara turboyu tamir ettirdim önünü de kendim elle oturttum.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Güvenlikle ilgili diyeceklerim bunlar Şimdi biraz da içine bakalım.

Arabaya kendim multimedia sistemi taktırdım kendi radyosu tam bir çöp.Klima sadece kafaya üfleme gibi bir seçeneği yok bunda çok şaşırdım ya da bizim ki dönmüyor.Ve cam açma tuşları ortada ,korna ise silecekte Küllük bardak şeklinde hiç bir zevk yok alt konsolda.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



Arabanın paspası çok uyduruk kazaya sebebiyet verebilir Allah göstermesin ileri geri oynayıp debriyaj altına gelip engelleyebiliyor 2 kere virajda yaşadım yeni paspas şart. Sol tarafta 2 tuş var birisi eco modu devreye sokuyor devir 3.000 rpm zor çıkıyor,diğeride far ayarı başka bir şeyi yok solda.

< Resime gitmek için tıklayın >




Dikiz ayna idare eder ve tamamen el becerisine bağlı.
< Resime gitmek için tıklayın >



Ve en büyük eksilkik emniyet kemerinin ayarlama çubuğunun olmamasıdır kısa boyluları için baya tehlike arz ediyor boyunu bile kırabilir.
< Resime gitmek için tıklayın >


Şimdi gelelim arka koltuklara arka koltuklar tamamen rahatsız edici derecede sert ve dacia arka yolcuları hiç düşünmemiş bile. Zaten arka camlar manuel araba da bir direksiyon fren ön camlara araba yardım ediyor geri kalan her şey ölümüne manuel. Ve söyleyeceğim bir şey ise araba 4+1 dir 4 tane yetişkin emniyet kemeri ortasıda bebek içindir.Arkada haparlör yok.Sadece yeri var o kadar düşünmüşler


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Ve konsol plastiği samsung mühendisleri tarafından yapıldığı belli uyduruk leğen plastiğini kabartmış pürüzlü yapmış birazda koymuş bir sert vursanız kırılır.

< Resime gitmek için tıklayın >


Şimdi gelelim bagaja bagaj 2 bavulluk belki 3 bavulluk yeri var.
< Resime gitmek için tıklayın >


Ve anahtarı bunca şeyden sonra anahtarda bir şey beklemeyin.
< Resime gitmek için tıklayın >



Arabada immobilizer yok direk kapısı açılıyor motoru olmasa tek rakibi doğan slx. Biraz da şoförlük oynar arabada arkadaşlar benim 1 yıl olacak ehliyet alalı ama babam kullansaydı böyle şeyler olacağını sanmam ehliyeti benden 6 yaş büyük. Belki de benim şansıma bu olaylar ard arda geldi ama öyle fazla zorlanacak bir araba değil 130-140 yeter çünkü araba gerçekten zor duruyor biraz sert bassanız direksiyon sapmaya başlıyor tek iyi yani çok ekonomik km başı 0.17 kuruş gibi bir şey, fazla basmazsanız izmirden sivasa gidip geri bile gelirsiniz o derece bir motor var. Ama vw ford gibi arabalara alıştıysanız bu araba size güven vermez.Önemli sonuç böyle benzini iyi diye kanmayın arkadaşlar biraz daha iyi arabalara bakın skoda olur seat olur.Eksik bir yerim olduysa affola herkese iyi forumlar
-
8 yıl
42 milyara kadar araba tavsiyesi-Edit:Araba geldi
Arkadaşlar 0 araba alacağız, 42 milyar limit var dizel tercihimiz duster düşünüyoruz sizin önereceginiz başka araba var mıdır ? Şimdiden herkese teşekkürler



Edit:2014 Fiesta 1.5 tdci trend alınmış bulunmaktayım
-
8 yıl
Lg l5 2 rom hakkında
Merhaba arkadaşlar ben lg l5 2(e460) aldım ama uygun rom yok, s3 mininin işlemcisi bunla aynı atsam bir sıkıntı olur mu brick falan ?
-
8 yıl
Subway Surferın Hikayesi
Zevkle oynadığınız subway surfers in nasıl meydana geldiğini biliyor muydunuz ? Programlamacı olan bir babanın oğlu grafitiyle ilgilenmekteydi ve ailesi bu durumdan hiç hoşlanmamaktaydı çünkü bunun oğullarının başına iş açacaklarını biliyorlardı ama çocuk onları umursamıyordu bir gün çocuk bir tren istasyonunun karşısında bina bulur gayet uygun oldugunu düşünür çantasından spreylerini çıkarırken binanın güvenliği çocuğa doğru koşmaya başlar napıyorsun orda!, çabuk gel buraya! diyerek bağırmaya başlar çocuk koşar ve karşıdan gelen trenin altında kalır sonra ze.bani olur babasını hapseder.Babası zin.dandan çi.n ejder.hasının gücüyle kaçar ve çocuğa hatıra için bu oyunu yazar
-
8 yıl
Oyun lapotpu önerisi
Arkadaşlar kendi laptopumu sattım yazın çalıştığım paralarıda koyup oyun laptopu alcam maksimum 3,500tl verebilirim bi öneri yaparasanız sevinirim.

Ben 2 tane laptop buldum birinde HD7970M var ama işlemcisi A10 diğeri GTX675M i7 var şöyle 2-3 yıl idare edebilecek laptop öneririzseniz sevinirim herkese teşekkürler

Bu A10 işlemcili olan:
http://www.pcdepo.com/msi-gx60-1ac-038tr-notebook-urun9333.html


Bu i7 işlemicili olan:
http://www.pcdepo.com/samsung-np700g7c-s02tr-notebook-urun9519.html
-
9 yıl
Samsung S4 whatchon hatası
Bugün calistirayim dedim acilirken kapanıyor sizce napmaliyim son çare format atcam
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.