J

Binbaşı
05 Eylül 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
149 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
J
2 yıl
AMASYA 15. Piyade Eğitim Tugay / 21 Kasım
Merhabalar,

15 İNCİ P.EĞT.TUG. KH./AMASYA MERKEZ

21 Kasım Bedelli için birliğine teslim olacaklar kendi aramızda bir grup oluşturalım diye bu konuyu açtım.

Gerekirse Whatsapp grubu da kurarız.
J
2 yıl
Ekranda Beliren Kırmızı Çizgiler
Merhaba, bilgisayarı açtığımızda rastgele bazen steam açarken bazen video açarken bazen ise durduk yere ekranda kırmızı çizgiler beliriyor 3 4 saniye sonra ekran kararıp tekrar açılıyor ve bir daha kırmızı çizgiler gelmiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?



Bilgisayarımın özellikleri ise:

ASUS DUAL Radeon RX580 OC 8GB GDDR5 256 Bit Ekran Kartı
GSKILL 8GB Ripjaws V Siyah 3200MHz CL16 DDR4 Single Kit Ram
AMD RYZEN 5 2600 3.4GHz 19MB Önbellek 6 Çekirdek AM4 12nm İşlemci
CORSAIR Carbide Serisi SPEC-05 550W 80+ USB 3.0 Siyah Mid Tower Kasa
ASUS B450M DRAGON 4400MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 HDMI DVI mATX Anakart (BEYAZ KUTU)
KIOXIA EXCERIA 480GB SATA 3.0 2.5" SSD (555MB Okuma / 540MB Yazma)

AOC 24" 24G2U5/BK 75Hz 1ms 2xHDMI DP FHD IPS Pivot Freesync Gaming Monitör

< Resime gitmek için tıklayın >
J
5 yıl
Durduk yere ekranın gri olması
Merhaba , arkadaşlar oyun oynadığım süre içinde değilde yani oyundan çıkıp içeri gidiyorum bi 10 20 dk sonra bi geliyorum ekran gri olmuş öyle duruyor,bilgisayar çalışıyor ama herhangi bir şey yok.Bir kere daha böyle olmuştu normal masaüstünde gezerken gitti .Sonra tekrar açtım anakarttan bip sesi gelmedi .2 tane ram vardı biri bozulmuş o yüzden yeni ram aldım ama niye böyle yapıyor .Ekran kartım asus r7 265 . Ekran kartını alalı çok olmadı geçen sene aldım zırt diye bozulmuş olamaz.Ramlerde yeni acaba ne tür bir sıkıntısı var makinanın yardımcı olur musunuz ?
J
6 yıl
Artifact weapons hakkında bilgisi olan yardım etsin :)
Selam arkadaşlar bir sorum var . Şimdi 100 levelde artifact weapon için bir spec seçip onun görevini yapacağız. Ben mesela elementel shaman oynayacağım 110 levelde ama leveling adına enc shaman olarak 110 a kasmak istiyorum . Şimdi ben silahımı en başta enc olarak alıcam ve 110 level olana kadar artifact puanları ile silahımı geliştireceğim fakat sorum şu 110 level oldugum zaman elementelin silahının questini yapıp tüm o kastığım artifact puanlarını yeni silahıma aktarabiliyor muyum ?
J
6 yıl
Hero Ligi için 3 arkadaş arıyoruz
Merhaba oyunu yaklaşık alpha sürümünden beri 2 arkadaş oynuyoruz . Oyuna pek çok balance patchleri herolar geldi . Ve biz anladık ki şu oyunu 5 kişi oynamak daha güzel olacak . Çünkü şu hots da o kadar aptal insan var ki anlatamam.

Uzun lafın kısası arkadaşlar bize 3 tane rankı 1-5 arası oyunu okuyan her hero hakkında az çok bilgisi olan arkadaşlar arıyoruz.Bende rank 1 im.

Battletag = Relentless#2888



J
7 yıl
Rank 1-5 arası oyuncular
Selamlar oyunun tek başına değilde 3 4 kişi daha zevkli oldugunu düşünüyorum.Başlıkta belirttiğim gibi bu aralıkta oyunu oynayan ve beraber oyun oynamak isteyen arkadaşlarım varsa beraber oynayalım .

Benim Rank 1



Siz buraya yazın isminizi ben sizi eklerim.
J
7 yıl
Beraber Hero League oynamak isteyen
Selam arkadaşlar , şuan oyunda iğrenç bir durum var.Oyunu alpha sürümünden beri oynuyorum rankım 2 idi fakat artık her oyunda sürekli aynı heroları görmeye başladım.

johanna jaina kael hadi zeratul olsun bıktım her oyun bunları görmekten hayır first pick alıyorsun bari iyi oyna be kardeşim.Oyunda zaten insanlar arasında iletişim yok herkes kendi kafasına göre oynuyor.

Üst üste 6 oyun kaybettim artık yok abi gelmiyor her oyun 1 tane sakat benim takımıma gelicek.


Benim ricam şuan rankım 8 . Oyunu bilen arkadaşlarım buraya adlarını yazarsa ekliyeyim skype veya ts den beraber oynayalım . 40 hero varsa 10 tanesi viable gerisi patates.


Benim tag ForTheHorde#21957
J
7 yıl
Asus R7 265 ekranda hafif beyaz dalgalanma
Selam arkadaşlar. Sorunun aslında ne oldugunu biliyorum.Benim monitörümde hdmı girişi yok vga ile bağlanıyorum dvi girişi yok acaba bu yüzden mi yapıyor başka bir çaresi var mı yeni monitörmü almam gerek yoksa dönüştürücü falan işe yarar mı ?
J
7 yıl
Al'Akirde düzgün raid yapan guild var mı ?
Selamlar , başlıkta belirttiğim gibi al'akir de progress yapan guild horde tarafında türk guildi varmı ?
J
8 yıl
Warlords Of Draenor - Beta Başlıyor !
Bu cuma günü beta başlıyor arkadaşlar e-maillerinize bakmayı unutmayın bana gelmemiş yine :(

KAYNAK : MMO CHAMPİON
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.