M

Onbaşı
20 Temmuz 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
15 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
14 yıl
Amfiye Subwoofer bağlama
Merhaba arkadaşlar ev için ufak bi amfi aldım öylesine osawa marka HD-501 ben buna 2 tane müzik setinin hoparlörlerini bağladım mid olarak ama bass için bende creativenin 2+1 inin subwooferi var küçük ama yeterli . bunu bağlasam bass vururmu birazda olsa ?
M
14 yıl
Amfiye Subwoofer bağlama
Merhaba arkadaşlar ev için ufak bi amfi aldım öylesine osawa marka HD-501 ben buna 2 tane müzik setinin hoparlörlerini bağladım mid olarak ama bass için bende creativenin 2+1 inin subwooferi var küçük ama yeterli . bunu bağlasam bass vururmu birazda olsa ?
M
15 yıl
ATI Mobility Radeon™ HD 5650/ GTA IV
Merhaba Arkadaşlar günlerdir bununla uğraşıyorum 3 gündür araştırdım ama bi türlü çözemedim . Casper marka bi laptopum var.

İşlemci Intel(R) Core(TM) i7 CPU M 640 @ 2.80GHz, 2800 Mhz, 2 Çekirdek, 4 Mantıksal İşlemci


Yüklü Fiziksel Bellek (RAM) 6,00 GB

Ekran kartı : ati mobility radeon hd5650 1 gb .

Youtubede Bu Ekran kartıyla ve biraz daha az bi ram ile 40 fps de oynayan war . ben 12 13 lerde dolanıyorum . bi ara 30 oldu catalyst control center den Mipmap falan değerlerini ayarlamıştım 30 küsür fps de iyiydi ama ben 40 falan yapmaya çalışırken bozdum ayarları en düşük yapsam bile 12 13 fps bencmark cıkıyor
lütfen yardımcı olurmusunuz ? bu arada hiç bi sitede en iyi performans alabilecegimiz ayarlar yazılmamış.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.