PATLATILAN BALON: 0
BALONLARI KAPAT
A

Binbaşı
20 Haziran 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
44 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
A
4 yıl
James Donkey 325RS nasıldır? Kötüyse yerine mouse önerir misiniz
8 yıldır kullandığım a4 tech xl-747h mouse topu düzgün çalışmadığı için değiştirmek istiyorum. Yerine başka lazer mouse almayı düşünüyorum. Bikaç yerde James donkey 325RS modelinin önerildiğini gördüm. Ama lazer mi emin olamadım. Bazı yerlerde optik yazıyor bazı yerlerde lazer yazıyor. Kullanan var mı? Varsa öneriyor mu?
https://www.incehesap.com/james-donkey-325rs-gaming-mouse-fiyati-33817/?gclid=Cj0KCQiAus_QBRDgARIsAIRGNGihD-rtmdYwI1dQbbya7U9cUIAQ-bLBLyDdWYM5n_NMA6ktVd4Irq4aAuj_EALw_wcB
A
4 yıl
Steelseries Arctis 5 7.1 sorunu
7.1 aktif edince ses ekolu boğuk çıkıyor gibi. Bunun sebebini bilen var mı? Nasıl çözerim acaba?
A
4 yıl
Hyperx Cloud 2 vs Cooler Master Masterpulse Pro
Bu iki kulaklıktan hangisini almalıyım? Ya da o fiyat aralığında önerebileceğiniz daha iyi kulaklık var mı? Bi arkadaş cloud2 nin 7.1 ini pek beğenmedim revolver s çok daha iyi dedi. Revolver s in fiyatı diğerlerinden daha çok daha yüksek olmasa onu da kıyaslamaya dahil ederdim ama fiyat farkı çok olduğu için kıyaslamaya eklemedim. Sizce hangisini almalıyım?
A
4 yıl
LG TV siyah çizgi sorunu
Şu siyah çizgilerin sebebini bilen ya da daha önceden böyle bişey ile karşılaşmış olan var mı? Seyir zevkine negatif etki yapıyor. Bu çizgileri nasıl giderebileceğim hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkür ederim.

https://i.hizliresim.com/r2pbGa.jpg
https://hizliresim.com/JlNgon
A
4 yıl
Foruma gece modu gelsin
Forumun renk ağırlığı turuncu ve geceleri çok göz alıyor. Foruma gece modu gelse bence herkesin işine yarar. İsteyen aktif eder isteyen etmez.
A
4 yıl
Twitter da takip etmelik Fenerbahçe hesapları
Beyler twitter da takip ettiğiniz Fenerbahçeli hesaplar, duyumcu hesapları falan varsa yazar mısınız?
A
4 yıl
Müzik için en iyi oynatıcı hangisi?
Windows media player den memnun değilim saçma sapan sorunları var. Ses kalitesini iyi veren, kullanışlı oynatıcı öneriniz var mı?
A
5 yıl
Film izleme sorunu
İnternetten film izleyemiyorum. Video oynatıcılar gözükmüyor. Örneğin aşağıdaki linkte 4 farklı kaynak var hiç bi player gözükmüyor. Site ve player farketmeksizin böyle. Flash player falan güncelledim olmadı java yükledim bi seferlik düzeldi sonra yine aynı şekil devam etti. Reklam engelleyici kapatıp denedim yine aynı. Chrome mozilla opera üç tarayıcı da aynı şekil. Yardımcı olursanız sevinirim

http://www.filmgoo.com/dovus-kulubu-fight-club-1999-1080p-bluray-turkce-altyazili-izle.html
A
5 yıl
Video oynatıcılar açılmıyor
http://www.filmgoo.com/dovus-kulubu-fight-club-1999-1080p-bluray-turkce-altyazili-izle.html

4 tane farklı kaynak var hiçbiri açılmıyor. Neden böyle oluyor? Site ve player farketmeksizin böyle. Film izleyemiyorum hiç.
A
5 yıl
Max 2000 civarı makine tavsiyesi
Akraba fotoğraf makinesi alacakmış benden yardımcı olmamı istedi. Max 2bine hiç bilmeyen biri için fotoğraf makinesi tavsiyesi yapar mısınız?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.