B

Teğmen
24 Mayıs 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
34 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
2 yıl
I PAD Etkinleştirme sorunu...
Merhaba arkadaşlar,
i pad şifremi unuttum, cihaz açılırken etkinleştirme istiyoru.
ama ne adresi nede şifreyi hatırlamıyorum.
Lütfen yardımcı olurmusunuz?

veya bu konu hakkında yardımcı olabilecekler dm den irtibata geçebilir mi?
B
2 yıl
Türk Telekom Fiber Hakkında
Merhaba arkadaşlar,
Türk Telekom fiber altyapıyı başka bir sağlayıcıyla paylaşmıyor mu?
Yani başka bir sağlayıcıdan fiber paket alamaz mıyız?
B
5 yıl
canon 650d, nikon 3200, nikon 5100. ????
Merhaba arkadaşlar...

Makine almayı düşünüyorum
Canon 650d
Nikon 3200
Nikon 5100

Hangisini tercih etmeliyim ve neden?
B
5 yıl
Windows10 Pro - fiyata bakarmısınız?
Arkadaşlar merhaba,

Durma Play'de win10 pro 99 tl ye satıyorlar.. Yani sadece key veriyorlarmış.

Sizce nasıl?
B
7 yıl
Wifi - üç farklı pc - internet sorunu
Merhaba arkadaşlar,
evimde wifi internet ve üç tane laptop var.
Laptopun üçünüde açıyorum, ikisinde internet var ama bir tanesinde yaklaşık 15-20 dk da bir sağ alt köşede ünlem işareti çıkıyor ve internet bağlantısı yok diyor.ama aynı anda diğer iki laptopa baktığımda internete girebiliyorum.
Laptopa format falan attım hala aynı..

Diğer ikisi aynı modemden sıkıntı çıkarmıyo ama bir tanesi böyle bir sorun yaratıyor.

Yardımcı olabilecek arkadaş var mı acaba ?
B
7 yıl
Cevap: Hangi antivirüs
G Data Interet Security dene derim.

3 yıldır kullanıyorum, ne kasıyor nede virüse geçit veriyor.

Alman teknolojisi ve avrupada yapılan testlerini inceleyebilirsin.
B
7 yıl
LG G3-Turkcell Yedek Uygulama Sorunu
Merhaba Arkadaşlar,
LG G3 aldım, daha önce turkcell yedek uygulamasından rehberimi yedeklemiştim.Yeni telefonuma uygulamayı indirdim ama geri yükle deyince sanki yedekle butonuna basmışım gibi geri yükleme yerine yedeklemeye geçiyo..internetten turkcell rehbere giriyorum numaralarım hepsi duruyo.
Uygulamayı çok kez kaldırdım geri yükledim ama sorun hala aynı.

Lütfen yardım
B
7 yıl
Aselsan ASN 3060 vs Garmin Nuvi 2507LMT
Arkadaşlar Merhaba,
Navigasyon cihazı almayı düşünüyorum ve şu iki cihaz arasında kaldım
Aselsan ASN 3060 vs Garmin Nuvi 2507LMT

Sizce hangisi daha iyi? Şimdiden teşekkür ederim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.