D

Yarbay
01 Mayıs 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
68 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
D
5 yıl
xbox one ve one s
One s oyunlari xbox one da calisir mi arkadaslar ? Yegenim istiyor ona alacagiz ama emin olamadik. oynamak istedigi oyun Battefront ?
D
5 yıl
Samsung NOTE2 yazilim sorunu pro yardim(COZULDU)
herkese merhaba arkadaslar

Elimde bir adet SGH-I317 AT&T note 2 var. bu telefonu sarja taktigimda ekranda pil isareti cikiyor ve oylece donup kaliyordu. daha sonra arastirmalar sonunda eMMC chipinin yandigini anladim ve fiyatlari arastirdim. Maksat telefon cekmecede durmasin. bu chipi degistirmekle ugrasacagima eBAY uzerinden 25 dolara GT-N7105 ikinci el anakart aldim. Anakart Cin den geldi. degistirdim, telefon acildi. WIFI NFC Sebeke ve hersey calisti. Yani gelen kart kusursuzdu. Yalniz atladigim bir nokta vardi. MAALESEF CIN DE GOOGLE VE BUNA BAGLI TUM SERVISLERE ERISIM YASAK! Dolayisi ile telefon ile,

Browser farketmeksizinwww.google.com ve diger servislere giremiyorum (www.gmail.com dahil)
Google play store yuklu ama erisim hatasi veriyor. Yani mail adresimle bile log in yapamiyorum
Telefonla birlikte gelen gmail uygulamasi calismiyor
Google haritalar calismiyor

ve bunun gibi diger Google servislerinin hicbirisi calismiyor.

Telefonda Android 4.1.1 Root lu versiyon yuklu. Cinde ki yasak bu telefon piyasaya ciktiktan sonra gelmis dolayisi ile Google servisleri yuklu fakat internet erisimleri yok.

Ben bu cihaza ne yaparsam tum bu aksakliklarin ONUNE NASIL GECERIM ????Eger yeni yazilim yuklemem gerekiyorsa hangi adimlari izlemem gerekli. Firmware ve isletim sistemi ayri seyleri mi?

Cihazin bilgileri

AP:N7105XXALJ5
CP:I317VCAMC3
CSC:N7105OLBAL51

ayrica bu ap cp csc nedir ?

Rom indirirken bunlardan hangisine dikkat etmek gerekir ?

(cihazi download mod a aldigimda yukarida goruntulenen model numarasi SGH-I317)
D
10 yıl
Lenovo Y530 Delirten sorun.
Lenovo Y530 (hdd 160 2gb ddr olan modeli)

Bu bilgisayara windows vista 64 bir kurduğum zaman hiç bir driver ı yükleyemiyorum. Lenovo nun sitesinde ki hiç bir driver yükledikten sonra tepki vermiyor. işin kötü yanı ne ethernet nede wireless bağlantılarınıda tanıtamıyorum..

Bu konuyla ilgili daha önce sorun yaşayan var mı ?
D
10 yıl
Boot sorunu Alakasız cevap atmadan bakarsanız.
iyi akşamlar herkese..

dell inspron mini 1018 NETBOOK sahibiyim... Bilgisayarım ile birlikte windows 7 cd si gelmedi içinde boot bölümü var. Ben bir hata yaparak bu makineye XP kurdum. "Fakat kurtarma partisyonuna format atmadım!!! yani halen yerli yerinde.

amacım şu, bu kurtarma partistonunu boot edilebilecek şekilde bir DVD ye yazmak veya bu partisyonu kullanarak tekrar win 7 kurmak.

"dell'in programı orijinal olarak bu partisyona sadece win 7 altında cdden boot edilebilir şekilde yazmaya erişim veriyor..!! daha doğrusu bu partisyonu optik aygıta yazma izni." Bunu halledebileceğim bir program veya çözüm yolu var mı?

önemli not. arkadaşlar sorunu kendi başımada halledebilirim fakat forumlarda aradığım kadarı ile aynı problemle karşılaşan insanlara hep alakasız cevaplar verilmiş. amacım bunu burda bir kayıt olarak tutmak. sorunu çözüp yazabilirdimde ama lütfen tartışalım. çünkü aynı problem eminim diğer cihazlardada oluyordur. duyarlı olacağınıza inanıyorum.
D
11 yıl
Türkiye de son kullanıcının alabileceği en hızlı internet ne kadar hızlı?
bir eve cekilebilecek baglanti ne kadar hizli olabiliyor? yani en hizli ne kadar baglanti alabiliyoruz_
D
13 yıl
XP boş ekran açılma sorunu
Bilgisayar açıldığında sadece mouse imleci ve arka plan resmi çıkıyor. bilgisayar ne kadar beklenirse beklensin aynı şekilde kalıyor.

Görev yöneticisinden explorer ı sonlandırıp yeniden başlattığımda açılıyor. bu sorun sadece bu pc de karşılaştığım bir şey değil. çözümünü arıyorum.herhangi bir hata ve hata kodu yok.
forumda uygun konu başlığı bulamadım o yüzden yeni açtım. teşekkürler..

sistem Win xp Pro Sp2. ie7 mevcut değildir. olsada fark etmiyor zaten.
D
14 yıl
hotmail ve 5GB kapasite
www.hotmail.com mail adresleri kapasitesi 5 GB mi oldu arkadaşlar? yani tümü?
D
15 yıl
Super Miners
Nokia s60 için olan bu oyunda 49.Bölümü geçebilen arkadaş var mı? Anlatırsa çok sevinirim.
D
15 yıl
Toshiba HDD
Hp Pavilion ze4335ea laptopum var. sabah baktigimda hata vererek yeniden baslamisti. Acilirken SMART vsvs hatasi veriyor. isin asli hard diski gidici. Calisirken muazzam bir yavaslikta calisiyor ve disk surekli okuma yazma yapiyor. bunu duzeltmem icin toshiba low level format tool yada buna low level format atabilecek bir programa ihtiyacim var. icindeki bilgileri yedekledim.Durum biraz aciliyetli cunku bu cihaz gece gunduz surekli calisiyor ve calismasi gerekiyor.Yardimlarinizi ve onerilerinizi bekliyorum
D
16 yıl
Benim için cidden hayati bir durumdur..! (SATA RAID)
250 x 2 seagate sata diskim var. Anakartım Asus P5GD1-Pro. windows diskimi tek disk miş gibi algılıyor. ve bu tek disk üzerinden 2 ye bölünmüş durumda. 130GB ta 334Gb filan... varolan windows maalesef çöküverdi. bende C sürücüsüne, yani windows üzerine windows kurdum. en son ses kartı driverını yüklerken makine cat diye bir anda siyah ekrana düştü ve gidiş o gidiş.. şu anda yeniden kurulum yapmakistiyorum fakat D sürücüsünün bölümlenmemiş olduğunu söylüyor!!!!! 334 GB bilgim yok arkadaşlar.. Diskleri söküp hemen başka bilgisayara taktım. Disk formatları CDFS iyice delirdim..!

Arkadaşlar ne olur yardım benim için hayati önem taşıyan verilerim var orda. işin kötüsü disk nerdeyse ağzına kadar dolu! ve şu anda bilgilerin tümüne ulaşamıcak durumdayım!
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.