R

Teğmen
30 Mart 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme (?)
31 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
R
3 yıl
Açaydım kollarımı.. Gitme diyeydim Taliscaaaa
Rüzgar gibi geldi geçti.
R
3 yıl
silinebilir
silinebilir
R
3 yıl
6 adet ucuz 3k civarı hesap
Merhaba arkadaşlar
elimde
1 adet rank güncelleme öncesi 3016 mmr(kalibrasyon maçları oynanmadı) (davranış puanı düşük smurf)
1 adet rank güncelleme öncesi3061 mmr (kalibrasyon maçları oynanmadı)(davranış puanı düşük smurf)
1 adet rank güncelleme öncesi 2891 mmr (kalibrasyon maçları oynanmadı)(davranış puanı düşük)
1 adet Rust oyunlu TBD hesap(madalyalardan önce en son 3k mmrı vardı)
1 adet CSGO+ETS2+Arma2 Dayz Mod+unturned oyunları olan TBD hesap(madalyalardan önce 2.8k mmrı vardı)
1 adet h1z1+just survive oyunları olan rank güncelleme öncesi 2776 mmrlı hesap bulunmaktadır.

Yukarıdaki bütün hesaplar solo mmr için geçerlidir genel olarak party rank daha yüksektir.
piyasada benzerine biçilen fiyattan daha ucuza verilecektir.
mesaj atın en kısa zamanda dönüş yaparım.
Referanslarımı kontrol etmenizi tavsiye ederim.
R
4 yıl
Yeni Rank Sistemi
Arkadaşlar bu madalya sistemi mmr işinin sonunu mu getiriyor bana mı öyle geliyor ?
her maç en az 1 kişi baya 0/22 falan gidiyor . umursamıyorlar gibi .ya da 2 gündür denk geliyor anlayamadım.
R
4 yıl
Satılık 2,5-3,5 k arası hesaplar.
Arkadaşlar Dota2 itemı veya oyunlar ile takas edilebilir, nakit fiyatları yanlarına yazılmıştır.

1-) 3225 solo TBD party = 35 TL
2-) 3001 solo TBD party = 28 TL
3-) 2907 solo TBD party + RUST (survival oyun) =35 TL
4-) 2763 solo TBD party + CSGO + ETS2 + ARMA2 DayZ mod dahil = 35TL .

Nakit fiyatlar için pazarlık yoktur.
R
4 yıl
Satılık Ti7 immortal (Golden naix - Broodmother - Lina )
Merhaba arkadaşlar takas düşünülebilir . Bu item'lar 30 gün süre arkadaş kalıp sonrasında hediye olarak atılabiliyor .
Io arcana ve kunkka prestij item ı da var ancak onlar takaslanmıyor maalesef. Nakit veya takas teklifleriniz için pm atabilirsiniz.
Daha değerli item verebilecek olanlar için 88 lira steam parası mevcut birşeyler alabilirim ek olarak.
R
4 yıl
Maicon hk.
Arkadaşlar bi türlü fırsat bulup yazamadım ama ben bir Beşiktaş'lı olarak Galatasaray'ın yediği ikinci golü gördükçe deliriyorum.
Bu adamı izleyen oldu mu hiç normalde çok mu iyiydi de bu kadar para verildi ? Cidden böyle basit bi gol yenmez.
Yalan söylemicem Gs'ın yenildiğini duyunca hoşuma gitti bi gülümseme geldi falan , 2. maçta fark atar geçer zaten sıkıntı olmaz ama böyle gol yenir mi ya.
Halısahada defans böyle gol yese yemediği laf kalmaz benden. İlk izlediğimde bi tuhaf oldum şaka gibi geldi.

Not: Tartışma yaratmak için yazmadım ,ilk kez bu bölüme konu açıyorum ancak yazmasam da olmazdı.
R
5 yıl
Solo 3043 party tbd hesap. / Satıldı.
pazarlıksız 25 liradır. / Satıldı.
R
5 yıl
Satılık Hava Durumları
1 adet Spring 1 adet Aurora hava durumu var elimde ikisi 20 TL.
R
5 yıl
(Satıldı)dota 2 hesabı
Solo 3323 party 3583 dota 2 hesabı
içinde 6.5 tl (steam parası) değerinde pazarlanabilir item ve 100 küsür tane pazarlanamaz item vardır.
Fiyat 35 TL. Rust-CsGo-Arma3-Dayz ve değerinde diğer takaslar düşünülebilir.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.