B

Yüzbaşı
29 Ekim 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
19 üye
Görüntülenme (?)
161 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
3 ay
HP proliant ml150 g6
Merhabalar,

Servere ram yükseltme ihtiyacımız var. En az 16 gb lazım. Aşağıda resmi sitesinde tek bir slot 4gb destekliyor görünüyor doğru anladıysam.

Ramlari nereden nasıl alabilirim. Tecrübeli Arkadaşlar Yardımcı olurmusunuz.

https://support.hpe.com/hpesc/public/docDisplay?docId=emr_na-c01710806


Maximum (RDIMM) - 48GB (12 x 4GB) for Registered Memory configurations
Maximum (UDIMM) - 48 GB (12 x 4GB) for Unbuffered Memory configurations

Anladığım kadarıyla PC3-10600 RDIMM yada UDIMM ram uyuyor.

< Resime gitmek için tıklayın >
B
3 yıl
Asus UX310UF-FC002T Intel Core i7 8550U 8GB 1TB + 256GB SSD MX130 4999 TL.
B
4 yıl
Miele C1 Special Ecoline Elektrikli Süpürge - 413,85 TL.
Arkadaşlar Teknosanın kendi sitesinde 455 TLydi.Düzelttiler 639 TL oldu.

GG teknosada %7 indirimle 413,85 TL.İhtiyacı olan kaçırmasın.

kolay bulmak için ilan kodu : 330113738



https://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/miele-c1-special-ecoline-elektrikli-supurge-330113738

< Resime gitmek için tıklayın >
B
4 yıl
PHILIPS HUE 9W A60 E27 3 SET EU - MİGROS
Normalde 649 tl.

Money Club Kart Fiyatı :
389,40TL

( 15.02.2018 - 28.02.2018 arasında geçerli fiyattır.)

PHILIPS HUE 9W A60 E27 3 SET EU



https://www.sanalmarket.com.tr/kweb/showProductDetail.do?psi=47923367&shopCategoryId=32559&shopCode=39110181

birazdan resimleri atıcam .

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
B
4 yıl
DYSON V6+ ANIMAL PRO SARJLI SUPURGE
DYSON V6+ ANIMAL PRO SARJLI SUPURGE : 1517 TL.
Pro modeli piyasada 2000 tlden aşağı bulamadım. Fiyat güzel bence
Stok: 80 di 44 e düştü

http://www.teknosa.com/urunler/115040648/dyson-v6-animal-pro-sarjli-supurge
B
5 yıl
windows server 2012 dil paketi
windows server 2012 dil paketi lazım arkadaşlar. kurulumu yaptım ama çince. english yada türkçe yapmamız lazım. bazı yerlerde var herhalde ama MSDN kimliği olması lazım filan.
B
5 yıl
Apple Watch Seri 2 38mm Uzay Siyahı Paslanmaz Çelik Kasa/Uzay Siyahı Milano Loop - MMFK2TU/A
Sepette 1499 tlye düşüyor. Stok hızla azalıyor. 3 adet kaldı. Bitti tekrar 3 adet stok açıldı.

Apple Watch Seri 2 38mm Uzay Siyahı Paslanmaz Çelik Kasa/Uzay Siyahı Milano Loop - MMFK2TU/A
http://www.hepsiburada.com/apple-watch-seri-2-38mm-uzay-siyahi-paslanmaz-celik-kasauzay-siyahi-milano-loop---mmfk2tua-p-TELASATROYMMFK2TUA

< Resime gitmek için tıklayın >
B
5 yıl
LG P5 NP5550 Musicflow Bluetooth Hoparlör - 49 TL
B
5 yıl
COLUMBİA MONT 299,90 TL. METRO MARKET
550 TLden aşağı columbia mont bulamadım ben. sıcak fırsat geldi bana. üstüne komboluk detaylarıda yazıyorum. klasik banka kampanlarınıda zaten herkes biliyor. 100 tl üstüne olanı. 3 çeşit kartla ödeyip 30 tlye yakın puanda alınabilir.

http://catalogues.metro-group.com/metro-promosyonlar/metropost-26-sco/page/22-23

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
B
5 yıl
teknosa 21 aralık 300 tlye varan indirim 17:00-08:30
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.