Arkadaşlar bu sene Prison Break ın yayınlandığı bir kanal var mı ?
Hocam bir ara Star veriyordu ama o da son sezonu vermeden bitirdi diziyi. Dizinin bitmesinden 4 yıl gibi bir zaman geçtiği için bizim kanallarda bulamazsın, en iyisi internet üzerinden veya indirerek izlemek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >