açıy
or arkadasım merak etme... Bende pht -58 aldım hakkaten kumandası felanda kalite duruyor 64 ytl carrefourda tavsiye ederim... hele usb ve card readerı sorunsuz calısıyor...Ne bileyim gün gelirde dvd lazeri sorun yaratırsa yada okumazsa bir filmde takarım en baba lg dvd-writera pc den usbye atar izlerim... Şahsen ben bilgisayardan divx indiriyorum dvd ye arsivliyorum izlemek istedigimde 4gb usb bellegim var ona atıyorum ondan izliyorum premierde ne gerek var dvdyi yormayaki... Tavsiye ederim sonuc olarak... |
|
Arkadaşlar size bişey soracağım; lostu bilgisayarda izleye izleye sıkıldım. dvd player almayı düşünüyorum. rahat izleyebilir miyim? alt yazı problem olur mu ? her bölüm teker teker sıraya dizilirmi izlerken ? yardım edenlere teşekkürler şimdiden. |
Piyasada LOSTu hiç sorun olmadan ve istediğiniz sırayla izlettirecek onlarca ürün var. |
| Ben premir'in pht 55 modelini kullanıyorum. Migrostan 49 ytl'ye almıştım. şu an 70 ytl'ye satılıyor. Üründen gayet memnunum. tüm formatları sorunsuz çalıştırıyor. Benzer ürünlere kıyasla en iyisi bence. bilgisayarımın dvd-romunun ve dvd rw nin okuyamadığı çizik diskleri bile okuyabiliyor. görüntü kalitesi bence fena değil. ama daha iyi bir görüntü istiyorsanız, Ürünün kullanma kılavuzunda, "daha iyi görüntü kalitesi almak için s-video kablosu kullanın" yazıyor. yada iyi bir skart kablosu kullanın. çünkü ucuza aldığınız 2-3-5 ytl ye aldığınız skart kablolarının arkalarındaki pinlerin birçoğu işe yaramıyor. adam gibi bir skart kablosu ya da s-video kablosu almak isterseniz karşınıza 20-25-30 ytl gibi abartılı fiyatlar çıkıyor. ürün zaten 49 ytl :D . Tek sorun bazı divxlerin altyazılarını okuyamaması. nedenini inceleme fırsatı bulamadım. bilen arkadaşlar belirtirlerse çok sevinirim. |
Hiç ilgilenmediğim için bilmiyorum. hangi ürünü önerebilirsin bana ? |
bu dvd playerin aynısını bugün bende aldım arkadaşın söyledikleri doğru menü türkçe ne taksan okuyo evdeki dvdleri usanmadan teker teker denedim hepsini okuyor dvdlerde dandik dundik cdlerdi problemsiz okuyor usb girişini denemedim ama mms kart okuyucuda problem yok 5.1 ses çıkışında problem yok malzama kalitesi gayet iyi makinanın kasası standart büyüklükte ama ince güzel ekranındaki yazılar iyi diğer marka dvd playerler gibi tam cd kapağının olduğu yerde yanan saçma sapan mabi kırmızı ışıklarda yok ürünün görünüşü gayet şık bazı yorumlarda dvd playerim ses yapıyor gibi şikayetler vardı bunda öle bi ses duymadım full fonksiyon kumanda mevcut alt yazı büyüklüğünü sormuş bazı arkadaşlar dvix filmlerde denemedim zamanım yoktu beyler ama dvd filmlerin alt yazıları gayet rahat okunuyodu beyaz fontta dvixleri de test eder yarın yazarım arkadaşın morali bozulmasın ama ben bu ürünü metro gross marketten 49 ytl ye aldım aynı ürün kipada 75 ytl idi |
evet bu üründe HDMI çıkışı yok fakat bendede HDMI uyumlu tv yok :D şaka bi yana HDMI çıkışlı trident marka modelini hatırlamıyorum dvd player kipada 79 ytl idi isteyen arkadaşlar orda görebilirler |
| Bu üründe altyazı fontu menüden değiştirilebiliyor mu arkadaşlar? yani altyazı büyüklüğüyle falan oynayabiliyor muyuz? |
| 2 sayfa yazı yazılmış , konuyu açan arkadaşa en az 4 defa sorulmuş altyazı büyüklüğü , ama cevap verilmemiş. çok enteresan gerçekten. bu tür durumlar forumun kalitesini düşürüyor maalesef. özellikle bir konu açıp bilgilendirme yapılıyorsa , birazcıkta takip edilmeli. |
şimdi bunu neye dayanarak hangi bilgi ışığında hangi elektronik bilgi esasına dayanak yada tecrübe ışıgında dandik olduğunu söylüyorsun. kalite nedir yaklaşmayalımda neden neiçin şimdi eleoktronik kısınmda yaklaşık olarak tecrübe eettiğim parçaldığım kablo ile güncelleme yada cd yada birçok dvd player içini açıp bakmış ve hiçbirşeyden anlamayan sırdan bir insan olaraka sana şunları söyleyebilirim philips ve minton aynı boardı kullnıyor q1398e lg ve sacrlet aynı boardı kullanıyor vadis 900 serisi... yani iyi marka dandik marka aradaki fark nedir aynı boardı kullnamalrımı yada para farkımı lütfen bizi aydınlat arkadaşım |
| arkadaslar foruma yeni uye oldugum icin ancak yazıyorum. gecen hafta premier pht 55 aldım ve aynı gun iade ettim. goruntu kalitesi hic tatmin edici degil. bir kere daha boyle ucuz ve adi mallara kanmamak gerektigine kanaat getirdim. eger her seyi okuyan-acan bir dvd player arıyorum, goruntu kalitesi sorun degil derseniz ne ala, ancak yinede genel bir degerlendirme yapacak olursam tavsiye etmem. |
Öcüüüüü... Aha hortladı 4 yıldır uyuduğun yeter. Arkadaşlar bu premier pht-58 cihazı mkv'yi oynatır mi acaba. Prison Break'ı flash belleğe atıp birisine vereceğim izlemesi için. Divx oynatıyormuş bu cihaz. Diziyi indirirken divx olduğunu nasıl anlayacağız. |
İndirilecek film, dizi vb. genelde video, ses bilgileri NFO adı altında verilir.Bu bilgilerin verildiği yerlerden indirme yaparsanız sıkıntı olmaz. |
Hocam divxplayerın üstünde divx, mp4 yazıyor. Dizinin NFO bilgisine baktım. Mp4 yazıyor bi de parantez içinde xvid yazıyor. xvid olması birşeyi değiştirir mi |
Değiştirmez.Divxle xvid aynı zaten.Xvid, divx in yasal olmayan şekli.Divx oynatan her player xvid olan dosyalarıda oynatır. |
Hocam çok teşekkür ederim yardımınız için. Sağlıcakla kalın.. |
Bende de pht 55 var . Kumandası gayet iyi çekiyo tuşlarda takılma falanda yok.