Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
337
Cevap
11851
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Pokêmon GO DH Grubu (17. sayfa)
O
8 yıl
Er

merhabalar yer varsa benide eklermisiniz : smnyksl



R
8 yıl
Binbaşı

Pokemonlar Evrımlerı ve Saldırı Vurusları

Videoyu izlemek için tıklayınız

İyi seyirler.



M
8 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: xlLR

Wp grubuna katılmak istiyorum ne yapmam gerek
quote:

Orijinalden alinti: xlLR

Wp grubuna katilmak istiyorum ne yapmam gerek


Karde? hiç heveslenme grup tam bir amatör.
Beni ve arkada?larymy suçsuz yere bir troll yüzünden attylar,gereksiz bir adminler var sürekli seni banlarym diyip duruyor.
Tavsiye etmem bo?una zaman kayby.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Binbaşı

Arkadaşlar Pokemon GO ile ilgili sticker Logo isteyenler özelden yazabilirler.
Elimde Sticker Koleksiyonum var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
8 yıl
Teğmen

arkadaşlar instagramda pokemon go türkiye fan sayfası açtım, takip edebilirsiniz, paylaşmamı istediğiniz resimlerinizi de atın paylaşırım.
https://www.instagram.com/pokemongo.tr.fan/


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
8 yıl
Binbaşı

0.31.0 Güncelleme İçeriğinde Neler Var ?

Videoyu izlemek için tıklayınız

İyi Seyirler.



O
8 yıl
Yarbay

Harbi oynuyorsunuz ha



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
8 yıl
Er

Gps signal no found hatasi veriyor. Herseyi denedim olmadi. Yardim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
8 yıl
Yüzbaşı

yaz beni



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

C
8 yıl
Yüzbaşı

beni bir ekleyiver :D



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
8 yıl
Onbaşı

Whatsapp grubu için kime mesaj atım hocam?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Yüzbaşı

Ekle hocam beni de

Oyunu oynarken başımdan geçen bir olayı anlatayım:
Yaşadığım şehirde parkta bir GYM var. Lideri bendim. Parkta oturuyodum birisi gym i benden aldı. Tekrar savaş açtım ve Gym benim oldu. Aradan 1 dakika geçti/geçmedi bi genç PikachuAlperen(oyundaki nickim) kim laan diye bağırdı baktım bağıran çocuğun yanında 3-4 tane arkadaşı var hiç ses çıkarmadan kalktım gittim



Ö
8 yıl
Yarbay

Arkadaşlar daha yeni basladim 6 level oldum 50 cp altini yok mu etsem? Birde gym yatirimlarina ne zaman baslayayim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Teğmen

Beni de ekleyin



B
8 yıl
Teğmen

Benide eklermisiniz




_____________________________

Eski kullanıcı adı: ValorTiger


M
8 yıl
Yüzbaşı

Benide ekleyin hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
7 yıl
Er

Beyler ve bayanlar beni de ekleyebilir misiniz Berk1ng nick im oyunda Kozyatağı valor teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
3 yıl
Yarbay

Arkadaşlar bu kuleden topladığım mega charizard ve mega slowbro listemden kayboluyor, nedenini bilen varmı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.