Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
2
Cevap
468
Tıklama
0
Öne Çıkarma
PHILIPS Flat tv plazma görüntü problemi

D damirem Konu Sahibi
14 yıl (132 mesaj)
iyi gunler arkadaşlar,benim bi sorum olacak..bgn dvd player aldım ve plazmaya bagladım,herhangi bi sorun yasamadan da izledim..fakat daha sonra,dvdyi kapadıktan sonra,normal tv ekranına bir daha dönemedim.tv de mavi ışık yanıyo fakat goruntu alamıyorum.klavuzda yanlış kaynak secmiş olablrsnz diyo fakat diger tüm kaynakları da denedim,olmadı.
arada decoderin kablosunu cıkarıp taktım,bununla alakası olabilir mi?
nasıl cozebilirm bu problemi?




U Uygarman
14 yıl (432 mesaj)
AV tuşuna basıp kaynak değişikliği yapıp TV seçeneğini işaretlediğiniz heralde..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D damirem Konu Sahibi
14 yıl (132 mesaj)
kaynagı tv yaptıgım halde goruntu gelmiyor..dvd de sorun yok fakat normal tv ekranı bir turlu gelmiyor,dekoder de acık gozukuyor..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.