adam talent sormuş bazılarıda hala şu şunu yaparsa şunu keser şunu yaparsa şu olur die ilgisiz alakasız şeyler yazmış![]() ![]() |
yeni paladin talentlerinde retrinin sonundaki talente dikkatinizi çekerim OMFG ![]() |
harbi ya o ne öyle.. 10 saniyede bir dehşet saçıcak paladin.. artık 1vs1'de de adam olacak paladin ![]() |
Kim demi$ Paladin kesemez diye... Ben nasıl kesiyorum çatır çatır... Benim Paladin'de mi sorun var... Yoksa farklı Paladinlerden mi bahsediyoruz? Yoksa farklı oyunlardan mı bahsediyoruz? ama Paladin'le; Mage'teki gibi Sheep atıp uzaktan nuke'ları saydırmazsın+Blink... Lock'taki gibi Seduce+Nuke,Fear+Nuke vs... saydırmazsın... Hunter gibi saklanıp uzaktan aimed shot çakmazsın... Warrior gibi çok can yakıcı darbeler vuramazsın... Rogue gibi gizlenip 3-5 vuru$ta kar$ındakini yere seremezsin... Druid gibi -mana sıkıntısı çektiğinde- dönü$üp yeniden ba$layamazsın... Priest gibi shield açıp öldürücü büyüleri atamazsın... Shaman gibi diktiğin totemlerin arkasına gizlenip giri$emezsin... Elinde sadece silahın ve holy damage'lerin vardır...Bide canın azalınca açabileceğin shield'ın ve healin vardır...Paladin'in neyi var ki ba$ka...Yukardakilerine göre hiçbir$eyi yok...Ama hiçbir$eyi olmayan class her zaman PvP'de en avantajlıdır...Bu WoW'da olduğu gibi her MMORPG'de de öyledir... Paladin'le oynamak kasmak kolay değil...Sabır ister...Herkesin yapabileceği anlayabileceği bir $ey değil...Herkeste Paladin'le oynayamaz... Ama ba$ka class ne yapmı$/yapmamı$ umrumda değil...Ben Paladin'imle memnunum 1500 tane Lock'la,Rogue'la deği$mem... He Paladin'e kim ne demi$ kim bubleboy,kim laladin demi$ umrumda değil...Çekemediğin $eyi a$ağılarsın,doğaldır bu...Sırf bunun için Paladin'den mi vazgeçecem...Herkes Rogue,Lock,Mage'le oynuyor diye bunlarlamı oynayacam yaw ![]() |
brawo ![]() ![]() güzel yazmışsın @ Dragon_Rider ![]() |
Gercektende paladinle oynamak sabır işi ![]() |
çok abartmamak lazım ama yinede nuke ten yoksun paladine bi nuke verildi instant olduğu için 10 sn de 1 extra atack demek az değil tabi .biraz yetersiz gördüm açıkçası %40 weapon dmg bonus olabilirdi ama + holy spell dmg bonuslarının %40 ı kadar bonus veriyor dragon cum alnından öperim güzel yazı ![]() |
Paladin'in kağıt üstünde DPS'si dü$ük gözüküyor ama oyun içinde doğru talentlerle durum öyle bir deği$iyorki...Bunuda Paladin'le ciddi oynamamı$ hiçkimse bilmez.Hatta Paladin'le LvL 60 yapmı$ oyuncular bile bilmiyor i$in gerçeği![]() Seal of Command Paladin için tam bir damage dealer...Reckoning Rank 14'ler 1-2 vuru$ta hatta gzl bir Reckoning dolmu$sa birçok oyuncuyu çok kısa sürede kesiyorlar.Heleki auto-attack kapatılıp Reckoning dolması beklenirse tek Turn'de Paladin 1 kerede ekstra 4 vuru$ yapabiliyor(aynı anda)..Buda Mage ve Rogue'nun en baba criticlerini katlayacak seviyede...Ama ne yazarki kimse bilmez bunları sonra Paladin'in dps'si $öyledir böyledir denilip durulur...Ne yazık ki BC. ile Blizzard tarafından imba bulunmu$ bu Talent deği$tiriliyor : ((Daha iyi mi olcak daha kötü mü olcak oyunda görücez onu. ...Nette bunlar hakkında bir sürü video var...WoW'da oyuncular genel felsefik akımların etkisinde büyük ölçüde...Bir kısım oyuncu kesmi tüm oyuncuları yönetiyor...Ortaya bir$ey atıyorlar onu doğruymu$ gibi inandırmaya çalı$ıyorlar.Diğer oyuncular ise ezilmemek için inanmasa bile o dü$ünceyi destekliyorlar..WoW Comminity'nin vasat olması burdan kaynaklanıyor...Ki ben WoW oyuncularının %98'inin Paladin hakkında hiçbir$ey bilmediğine eminim... Eski Reckoning: Gives u %100 Chance to gain extra attack after being a victim of a critical strike. Critic yenildiğinde aynı turn'de ekstra vuru$ elde ediyorsun. Yeni Reckoning: Gives u %10 Chance after being hit by any damaging attack that the next 4 weapon swing within 8 seconds will generate en ekstra attack. Buda kritic yesende yemesende her hangibir damage yediğinde %10 olasılıkla ekstra vuru$ elde ediyon.Yani buda ortalama her 10 attacktan 1'inde ekstra vuru$ elde edicen...Çoğu combat'ın 10 vuru$ kadar sürmeyeceğine eminim...Fakat 10 vuru$ boyunca kritic yemediğin combatlarda yararlı olabilir. Vengeance'ın bonus'u %15'ten %10'a dü$ürülmü$... Protection talent'e daze yapabilen bir özellik gelmi$ki bu artık Paladin'den artık kolay kolay kaçılamayacağı anlamına geliyor hemde AoE etkisi verilip 3 ki$iye sıçrayabiliyor. Kısacası talent hesapları Paladin için ba$tan yazılcak BC ile daha iyimi olmu$ daha kötü mü olmu$ görecez...Ama Blizzard gittikçe oyuncuları Hybrid talent'lerden daha çok full talent dizilimine kaydırıyor...Zaten ben Hybrid taraftarı değilim.Hangi tarafta yoğunla$ılcaksa kesinlikle amaç o tarafta max. ula$acak talent dizilimi en iyisi...Crusader Strike ise tek tesellim bu konuda. Ve tabi en önemliside hiçbir zaman guild'in onun bunun isteyiğle değil kendi zevkine göre talentleri dizmek ![]() |
reckoning %10 şans olacağına göre artık reckoning hybird yapan kalmayacaktır heralde crusader strike rulzz.. http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/bc-paladin/talents.html?545030200000000000000000000000000000000005000505122033105031051 baştan savma birşey yaptım yenileriyle, düzeltmek istediğiniz yer varsa yapın güzel bi build oluşturalım |
bu arada seal of blood,seal of vengeance ye göre daha avantajlı deilmi_? blood da her vuruşta %40 bonus atarken vengeance de her vuruşta 80 dmg over 12 sec lik dot şansıvar(bloodda heal iniyor ama yinede çok çok daha ii) |
baktım talent dizilimine gzl fakat ben Holy yerine Retru.de tamamen ustala$ma taraftarıyım... Divine Intellect yerine kesinlikle Benediction'a verilmeli zira mana deposunu kesinlikle çok daha kullanı$lı bir hale geliyor ki yeni talent Sanctified Judgement ile Paladin artık mana sıkıntısı çekmeyecek...Fakat bu 2 talent'te Retrubition'da... Sanctified Judgement rank 3'te Judge edilen seal'a harcanan mananın yarısını %100 olasılıkla geri veriyorki buda Judge edilen seal bu talent sayesinde $imdikinin yarısı kadar mana harcayacak...Benediction'dan da total'da %15 bir azalma olacağı için toplam %65 bir mana azalması olacak ki bu bana göre %10 ekstra intellect'ten daha iyi...intellect oyun içindeki itemlarla kapatılabiliyor bu yönüde var. Spirital Focus gzl bir özellik ama benim izledim LvL 60 Paladin PVP lerinde %95 Shield açılıp heal basılıyor...İyi oyuncular zaten shield açmadan heal atan paladin'leri interrupt yapıyorlar...Dolayısıyla yine bana göre PvE'de i$e yarar bir özellik olarak kalıyor... Healing Light'la Lay of Hands i$e yarar olabilir ama bunlar için bence Benediction'dan vazgeçmeye değmez... Benim kafamdaki talent dizilimi: http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/bc-paladin/talents.html?545030200000000000000000000000000000000005000505122033105031051#none bu $ekilde max. damage'e kar$ı min.mana harcaması oluyor.Ayrıca Seal of Crusader Judge Edilirse Critical Hit olasılığın Conviction'la %8'e çıkıyor.(Sanctified Crusader'la).Buda daha sık kritic demek. |
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/bc-paladin/talents.html?505030000000000000000000000000000000000000503505122033105331051 peki şu nasıl |
gzl bence ![]() |
arkadaşlar kolay gelsin.. oyuna yeni başladım ve paladin kasıyorum 30 level oldum...Hiç bilgim olmadıgı için yarım yamalak ing ile tatenleri retri ye verdim...Daha once ko oynuyordum ücreti karşıgı skıll sıfırlata biliyorduk..Sonra ilerleyen levellarda bu skılleri sıfırlatma sansım varmıdır...İlginize teşekkür ederim. |
Neredeyse 5 Yıllık hort için tebrikler öncelikle :D Talentleri eğitim aldığın Paladin Trainer'lardan sıfırlatabilirsin, önceleri çok ucuz olan bu işlemin gitgide fiyatı artar, en fazla 50 goldda sabitleniyordu hatırladığım kadarıyla. Oyun içi goldlar ile talentini istediğin zaman sıfırlayabilirsin. Tabii çift talent gidip istediğini istediğin şekilde de ayarlayabilirsin. |
abi işsiz misin ya 5 yıllık hort ![]() |
5 yıllık hort falan ama güzel nostaji oldu okumak..hele bc de gelen talentler üzerindeki yorumları okuyunca fena yarıldım oynamasam bc de imba sanıcam retriyi |
1 vs 1 PvP'de iyi olmamakla birlikte, paladinin imba blessingleri sayesinde Ally Easymode PvE yapmaktadır
NeRF!
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle